Дървен материал от www.emsien3.com

The best bookmaker bet365

The best bookmaker bet365

Menu

Οι καλύτεροι τρόποι για άσκηση το καλοκαίρι

Οι καλύτεροι τρόποι για άσκηση το καλοκαίρι

Οι πιο καλές καλοκαιρινές ασκήσεις


-Tabata: Φτάνουν μόλις λίγα λεπτά. Το κόλπο είναι, ότι θα εργαστείτε σκληρότερα αλλά για μικρότερο χρονικό διάστημα. 7 λεπτά είναι αρκετά.

Διαβάστε, εδώ για την προπόνηση Tabata


-Γρήγορο κολύμπι: (πρόσθιο, κρόουλ, πεταλούδα, πλάγιο, ύπτιο και καταδυτικό). Τώρα που είναι καλοκαίρι είναι η καλύτερη άσκηση.

Διαβάστε συμβουλές για ασφαλές κολύμπι


-Μπαλέτο: Αυτές οι κινήσεις μπορεί να ενισχύσουν τα χέρια και τα πόδια.

Διαβάστε, επίσης, εσείς βαριέστε στο γυμναστήριο;


-Παιχνίδια περιπέτειας: Μπορείτε να σέρνεστε στη λάσπη, να κάνετε αναρρίχηση σε τοίχους, να κολυμπήσετε. να κάνετε σπριντ, και pushups, αλλά και καγιάκ.

Διαβάστε, επίσης, οδηγός για την ασφάλεια στις διακοπές


-Ομαδικά αθλήματα: Θα μπορούσατε να παίξετε τένις, βόλεϊ, ποδόσφαιρο, μπάσκετ, ποδόσφαιρο.

Διαβάστε, επίσης, αν αθλείστε το καλοκαίρι


-Ασκήσεις για μυϊκή σύγχυση: Προγράμματα για σύγχυση των μυών, πάντα διαφορετικά.

 Διαβάστε, επίσης για τη θεωρία της μυϊκής σύγχυσης


-Ποδήλατο εσωτερικού χώρου: Πολλά προγράμματα χρησιμοποιούν επίσης τα βάρη στο επάνω μέρος του σώματος, τη γιόγκα ή το πιλάτες.

Διαβάστε, εδώ για το ποδήλατο γυμναστικής


-Zumba: Αυτό το μάθημα γυμναστικής χορού υψηλής ενέργειας είναι μία από τις πιο δημοφιλείς ασκήσεις, και καίει περισσότερες θερμίδες από ό, τι το kickboxing ή η αερόμπικ. Ανεβάζει την ένταση, συνδυάζει τις χορευτικές κινήσεις με την τόνωση και βοηθάει στην ενίσχυση των ποδιών και γλουτών.

Διαβάστε, επίσης, εσείς βαριέστε στο γυμναστήριο;


-Αερόμπικ νερού: Η γυμναστική στο νερό κάνει καλό για τις αρθρώσεις σας. Η αντίσταση από το νερό βοηθάει στην κατάλληλη και δυνατή άσκηση.

Διαβάστε, επίσης, ασκήσεις στην πισίνα


-Kickboxing: Βοηθάει στην ευκινησία, την ισορροπία, τον μυϊκό τόνο, τη δύναμη και την καρδιά. Όποιος κάνει boxing βελτιώνει, επίσης, την ψυχική του υγεία και θεραπεύει τις φοβίες. Να προστατεύετε τους αντίχειρες και τις αρθρώσεις σας, φορώντας ειδικά γάντια.

Διαβάστε, επίσης, αντιμετωπίστε τις φοβίες σας χωρίς χάπια


-Χούλα χουπ: Σας βοηθάει να κάψετε περισσότερες θερμίδες από το αερόμπικ και βοηθάει τον καρδιακό ρυθμό όσο και το kickboxing. Λειτουργεί για τη μέση σας και τους μύες του κορμού, και για την τόνωση στους μηρούς και στους δικέφαλους μυς.

Διαβάστε για την άσκηση με στεφάνι


-Εφαρμογές για να παρακολουθείτε την κατανάλωση θερμίδων: Παρακολουθήστε τις θερμίδες που καίγονται, και τις θερμίδες που καταναλώνονται, ακόμη και στον ύπνο σας. Οι πληροφορίες αυτές μπορούν να φορτωθούν και να παρακολουθούνται στον υπολογιστή σας. Υπάρχουν επίσης εφαρμογές που σας δείχνουν ακριβώς τι πρέπει να κάνετε στην προπόνηση σας και να είστε σε καλή φόρμα.

Διαβάστε, επίσης, Application για παχύσαρκους


Personal trainer: Ένας εκπαιδευτής μπορεί να σας βοηθήσει. Επιλέξτε έναν εκπαιδευτή με εμπειρία στο είδος της προπόνησης που θέλετε να κάνετε.

Διαβάστε, επίσης, οι καλύτερες ασκήσεις για το σώμα σας

www.emedi.gr

Τελευταία τροποποίηση στιςΚυριακή, 20 Ιουλίου 2014 16:28
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
επιστροφή στην κορυφή


Σχετικά με το EMEDI

Εφημερεύοντα Φαρμακεία