Παρασκευή, 16 Ιανουαρίου 2015 10:56

Ορθομοριακή διατροφή για όσους κάνουν άσκηση

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(2 ψήφοι)

Οι απαραίτητες βιταμίνες για τους αθλητές, τους πρωταθλητές και όσους κάνουν άσκηση

 Τα οφέλη της άσκησης στην υγεία είναι πολλά

  • Η άσκηση ρυθμίζει το μεταβολισμό και αυξάνει την καύση του λίπους
  • Ισορροπεί το σάκχαρο του αίματος
  • Χαρίζει ένα υγιές μυοσκελετικό σύστημα
  • Μειώνει το άγχος και αυξάνει την ενέργεια και την ευεξία

Τι κίνδυνο έχουν όσοι κάνουν έντονη άσκηση;

Το σύνδρομο της αθλητικής εξάντλησης λόγω της αυξημένης παραγωγής ενέργειας και της αυξημένης πρόσληψης οξυγόνου οφείλεται στο οξειδωτικό στρες από τοξίνωση του οργανισμού και έλλειψη θρεπτικών ουσιών και εκδηλώνεται με φλεγμονές, μυϊκούς πόνους, ιώσεις, λοιμώξεις και πρόωρη γήρανση και φυσικά μειώνει την αθλητική επίδοση.

Η ορθομοριακή διατροφή είναι απαραίτητη γιατί καλύπτει τις αυξημένες ανάγκες του σώματος των αθλητών  και των ατόμων που ασκούνται εξασφαλίζοντας την ενυδάτωση και την θρέψη των κυττάρων. Η ορθομοριακή διατροφή μειώνει το οξειδωτικό και βιοχημικό στρες και αυξάνει την αντιοξειδωτική ικανότητα του οργανισμού και την αθλητική επίδοση. Με την ορθομοριακή διατροφή ένα άτομο μπορεί να αθλείται και να απολαμβάνει τα οφέλη της άσκησης που είναι πολλά...

 


Τα συμπληρώματα διατροφής για όσους κάνουν άσκηση:

-Απαραίτητο θεωρείται ένα πολυβιταμινούχο σκεύασμα με πολλές βιταμίνες, μέταλλα και πολλά αντιοξειδωτικά στοιχεία.

-Τα ωμέγα λιπαρά οξέα είναι, επίσης, απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του εγκεφάλου και του καρδιοαγγειακού συστήματος. Επιλέξτε ωμέγα 3 λιπαρά οξέα χωρίς βαρέα μέταλλα.

βιταμίνη C είναι άκρως απαραίτητη γιατί έχει ισχυρή αντιοξειδωτική και αντιφλεγμονώδη δράση και χαρίζει ενέργεια, δύναμη και ισχυρό ανοσοποιητικό σύστημα.

-Ένα αντιοξειδωτικό με φλαβονοειδή, καροτενοειδή στοιχεία και ψευδάργυρο καταπολεμά πλήρως το οξειδωτικό στρες.

-Όλοι γνωρίζουν ότι οι ηλεκτρολύτες, τα μέταλλα και τα ιχνοστοιχεία είναι απαραίτητα για όσους αθλούνται για να αναπληρώνονται τα μέταλλα και τα ιχνοστοιχεία που αποβάλλονται από τον οργανισμό κατά την εφίδρωση. Το μαγνήσιο θεωρείται και αυτό απαραίτητο.

-Άλλα βότανα που είναι απαραίτητα για όσους κάνουν άσκηση είναι το τζίνσενγκ που χαρίζει ενέργεια και το γανόδερμα (μανιτάρια Reishi) που βοηθούν στον έλεγχο άγχους, στην παραγωγή ενέργειας, στην ηρεμία και στην σκέψη και σταθεροποιεί την αδρεναλίνη αλλά και το αμινοξύ τυροσίνη που αυξάνει τη διάθεση, την συγκέντρωση και την εγρήγορση.

-Το συνένζυμο Q10 αυξάνει την απόδοση του αθλούμενου με τελείως φυσικό τρόπο, γιατί παρέχει ενέργεια στα κύτταρα και προστατεύει από τις ελεύθερες ρίζες. Έχει αντιοξειδωτική και αντιγηραντική προστασία και βοηθά στην παραγωγή ενέργειας.

-Τα προβιοτικά βοηθούν στην καλή εντερική χλωρίδα και την καλή γαστρεντερική λειτουργία του ασκούμενου.

-Τέλος μην ξεχνάτε την ενυδάτωση με αρκετό και σωστό νερό που ισορροπεί το pH και αναζωογονεί το νευρομυϊκό σύστημα και αυξάνει τις αθλητικές επιδόσεις. Μην ξεχνάτε ότι το σώμα περιέχει πάνω από 70% νερό το οποίο είναι σημαντικό στοιχείο των κυττάρων.

Διαβάστε, επίσης,

Για να καεί το λίπος απαιτείται άσκηση

Τι μπορεί να πάθετε από την έλλειψη βιταμινών

Αν θέλετε τέλεια γράμμωση στο κορμί σας

Τα καλύτερα κόλπα για να παραμείνετε νέοι

Το ελληνικό φαρμακείο της φύσης σας προσφέρει μια υπερτροφή

Συμπληρώματα διατροφής για να κάψετε λίπος κατά την άσκηση

Ο καλύτερος συνδυασμός ασκήσεων για το κάψιμο λίπους

Πώς οι αθλητές μπορούν να χάσουν βάρος

Συμβουλές για την διατροφή και την άσκηση

Διατροφή για την προπόνηση

www.emedi.gr

 

Διαβάστηκε 1726 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 16 Ιανουαρίου 2015 12:58
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd