Κυριακή, 07 Φεβρουαρίου 2016 21:32

Πώς να διατηρήσετε ένα υγιές βάρος

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(2 ψήφοι)

Να τρώτε φυσιολογικά και να κάνετε άσκηση

Πώς το ενεργειακό ισοζύγιο καθορίζει το σωματικό βάρος

Οι μηχανισμοί του ενεργειακού ισοζυγίου που εμπλέκονται στον έλεγχο του σωματικού βάρους

Τι μας παχαίνει;

Η μακροχρόνια πρόσληψη υπερβολικών θερμίδων, σε συνδυασμό με τον καθιστικό τρόπο ζωής οδηγούν σε αύξηση σωματικού βάρους και παχυσαρκία.

Όλοι γνωρίζουμε ότι με βάση την αρχή της διατήρησης της ενέργειας, η ενέργεια δεν χάνεται, αλλά προσλαμβάνεται, δαπανάται ή αποθηκεύεται στους ζώντες οργανισμούς.

Όταν δηλαδή οι θερμίδες που προσλαμβάνει κανείς μέσω της διατροφής είναι ίσες με τις θερμίδες που καταναλώνονται μέσω της σωματικής δραστηριότητας και των μεταβολικών διεργασιών, τότε υπάρχει ενεργειακή ισορροπία και το βάρος παραμένει σταθερό.

Άρα για να μειωθεί το βάρος πρέπει να προσλαμβανονται λιγότερες θερμίδες από αυτές που δαπανώνται

Όμως, δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα...

Το ενεργειακό ισοζύγιο είναι δυναμικό σύστημα και όχι στατικό και οποιαδήποτε μεταβολή σε ένα του συστατικό, επηρεάζει δυναμικά και τα άλλα.

Τι σημαίνει αυτό; Όταν μειώνουμε την ενεργειακή πρόσληψη, όπως όταν κάνουμε δίαιτα, αυτό επηρεάζει τις αποθήκες ενέργειας, αλλά και τη δαπάνη ενέργειας, λόγω της μείωσης του μεταβολικού ρυθμού και άλλων μεταβολικών προσαρμογών...

Και γι' αυτό ποτέ δεν αδυνατίζουμε...

Το ανθρώπινο σώμα διατηρεί ευκολότερα το βάρος του σε υψηλά επίπεδα ενεργειακού ισοζυγίου.

Η διατήρηση της ενεργειακής ισορροπίας σε ένα χαμηλό επίπεδο, όπως με μια διατροφή με 1600 θερμίδες και χαμηλά επίπεδα δραστηριότητας θα οδηγήσει σε επιβράδυνση του μεταβολισμού, αύξηση της πείνας, αλλαγές στους μυς, στα λιποκύτταρα και στα εγκεφαλικά κύτταρα και είναι δύσκολη η διατήρηση σταθερού βάρους, ειδικά αν έχει προηγηθεί μια ολιγοθερμική δίαιτα που επιβαρύνει αυτές τις φυσιολογικές αλλαγές.

Η σωματική δραστηριότητα και η άσκηση είναι αυτές που βοηθούν στην προσπάθεια απώλειας βάρους και στη μακροχρόνια διατήρηση ενός σταθερού βάρους, γιατί επιτρέπουν τη διατήρηση της ενεργειακής ισορροπίας σε υψηλότερα επίπεδα και αποτρέπουν τις φυσιολογικές αλλαγές.

Να τρώτε φυσιολογικά και να ασκήστε με σταδιακές και όχι ακραίες αλλαγές στη διατροφή και την άσκηση...

Αυτό είναι το μυστικό!

Τα καλύτερα βότανα για αδυνάτισμα

Τρόφιμα για να χάσετε βάρος

Πώς το αλκοόλ μπορεί να σας βοηθήσει να αδυνατίσετε

Τα πεπτίδια για την παχυσαρκία

Σνακ για να τρώτε όταν κάνετε δίαιτα

Σημεία πίεσης για να χάσετε βάρος

Πώς το χρόνιο στρες σας εμποδίζει να αδυνατίσετε

Η ορμόνη που είναι υπεύθυνη για το ότι δεν μπορείτε να αδυνατίσετε

Ροφήματα για να χάσετε βάρος

Αδυνατίστε ενεργοποιώντας το καφέ σας λίπος

Οι τροφές που πρέπει να μην τρώτε όταν είστε σε δίαιτα

Απώλεια βάρους με την οσμή

Αδυνατίστε με ασβέστιο

Αφέψημα για αδυνάτισμα

Η δίαιτα της Mayo clinic

Τι να πίνετε πρωί και βράδυ για να χάσετε βάρος

Πώς μπορείτε να χάσετε βάρος με το χυμό αλόης

Συνταγές αλκαλοποίησης για να διαλύσουν το λίπος στην κοιλιά

Πώς ο βηματομετρητής σας βοηθάει να χάσετε βάρος

Πώς το αλκοόλ μπορεί να σας βοηθήσει να αδυνατίσετε

Σνακ για να τρώτε όταν κάνετε δίαιτα

 Πώς το χρόνιο στρες σας εμποδίζει να αδυνατίσετε

Ρόφημα για να αδυνατίσετε

Η ορμόνη που είναι υπεύθυνη για το ότι δεν μπορείτε να αδυνατίσετε

Ροφήματα για να χάσετε βάρος

Χάστε βάρος με ισορροπημένη διατροφή

Αφέψημα για αδυνάτισμα

Χάστε βάρος με μηλόξυδο

Πώς να αδυνατίσετε ενώ κοιμάστε

Να περπατάτε αν θέλετε να κάψετε λίπος

Κετογενική δίαιτα

www.emedi.gr

Διαβάστηκε 933 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Δευτέρα, 08 Φεβρουαρίου 2016 09:53
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Rafting Εσείς πόσο δραστήριοι είστε; »
DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd