Дървен материал от www.emsien3.com

The best bookmaker bet365

The best bookmaker bet365

Menu

Διατηρήστε τη σιλουέτα σας το καλοκαίρι

Διατηρήστε τη σιλουέτα σας το καλοκαίρι
Οι περισσότεροι κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών διακοπών παίρνουν βάρος
Υπάρχουν όμως τρόποι να διατηρήσουμε τη σιλουέτα μας στις διακοπές και να χάσουμε τα περιττά κιλά. 
o Αρχικά είναι καλό να πίνουμε αρκετό νερό. Το νερό μας προκαλεί διούρηση και αυτό βοηθά στην απώλεια βάρους. 
o Επίσης είναι καλό να ελαττώσουμε το αλάτι, το νάτριο συμβάλλει στην κατακράτηση υγρών. 
o Η πρωτεΐνη είναι μία ουσία που βοηθά πολύ στη διατήρηση του βάρους μας. Είναι καλό να επιλέξουμε ημίπαχες ή άπαχες πηγές πρωτεΐνης, όπως ασπράδι αβγού, πουλερικά και ψάρια.
o Μπορούμε να αντικαταστήσουμε τα τηγανητά ψάρια με βραστά ή ψητά. 
o Τις τηγανητές πατάτες με πατατοσαλάτα και τα τηγανητά λαχανικά με λαχανικά στη σχάρα.
o Επίσης, τη φέτα με ανθότυρο και αντί να φάμε παγωτό σοκολάτας, να επιλέξουμε παγωτό βανίλια. 
o Ακόμη και αν προσέξουμε τι καφέ πίνουμε θα μπορέσουμε να διατηρήσουμε τη σιλουέτα μας. Καλό θα ήταν να επιλέξουμε ένα φλιτζανάκι ελληνικό καφέ.
o Ο ντάκος με ντομάτα και άπαχο τυρί είναι ένα νόστιμο και χαμηλό σε λιπαρά σνακ. 
o Τέλος, μπορούμε να αντικαταστήσουμε το ψωμί με ψωμί ολικής άλεσης. Είναι εύκολο να διατηρήσουμε τη σιλουέτα μας και ταυτόχρονα να τρώμε γευστικά και υγιεινά σνακ.
o Μπορείτε να τρώτε ελεύθερα μουστάρδα. Χρησιμοποιήστε τη σε όλα τα σάντουιτς σας, αντί για μαγιονέζα. Η μουστάρδα δεν έχει λίπος και έχει πολύ λίγες θερμίδες, ενώ η μαγιονέζα από την άλλη πλευρά, είναι φορτωμένη με λίπος.
o Ξεκινήστε άσκηση. Δεν πρέπει να κάνουμε εντατική γυμναστική, αν δεν έχουμε χάσει τα κιλά που θέλουμε. Δε χρειάζεται, γιατί θα φουσκώσουν οι μύες μας και θ' απογοητευτούμε στο ζύγισμα! Το μόνο που χρειάζεται να κάνουμε είναι περπάτημα ή ποδήλατο ή κολύμπι, χωρίς να το παρακάνουμε βέβαια!
o Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι τρώνε ελαφρά επιλέγοντας μια σαλάτα, αλλά μια σαλάτα με σάλτσα μπορεί να περιέχει πάνω από 30 γραμμάρια λίπους! Βεβαιωθείτε ότι η παραγγελία σας είναι “χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά” ή “χωρίς λιπαρά» σαλάτα. 
o Θέτουμε μικρούς ρεαλιστικούς στόχους, έχοντας στο βάθος του μυαλού μας τον τελικό μας στόχο.
o Φροντίζουμε να τρώμε το βραδινό μας γεύμα τουλάχιστον δύο ώρες πριν την κατάκλιση.
o Σε μια κρίση πείνας τρώμε μέρος από το προγραμματισμένο επόμενο γεύμα μας ή το πολύ πολύ, ολόκληρο το γεύμα μας! 
o Είναι γεγονός πως όσο περισσότερες φορές την ημέρα τρώμε, τόσο περισσότερες καύσεις κάνουμε. Υπολογίστε λοιπόν αυτά που πρέπει να φάτε όλη την ημέρα και "σπάστε" τα γεύματα ανά δύο ώρες. 
o Τη νύχτα που κοιμόμαστε αφήνουμε το παράθυρο λίγο ανοιχτό, ώστε να έχει δροσιά κατά τη διάρκεια του ύπνου μας. Αυτό επιταχύνει τον μεταβολισμό.
o Η ζυγαριά είναι απαραίτητη στην προσπάθειά μας! Ζυγιζόμαστε κάθε Δευτέρα πρωί (εφόσον αυτή είναι η μέρα που ξεκινάμε), νηστικοί κι αφού έχουμε πάει τουαλέτα και ξαναζυγιζόμαστε μετά από μια βδομάδα, χωρίς ποτέ να ζυγιζόμαστε ενδιάμεσα! Αν οι γυναίκες έχουν περίοδο δε ζυγίζονται καθόλου εκείνη τη βδομάδα!
o Αν κάποια μέρα κάνουμε μια παρασπονδία, δεν απογοητευόμαστε και δεν τα παρατάμε! Το πιθανότερο είναι πως δε θα επηρεάσει τον στόχο της εβδομάδας και σίγουρα δε θα επηρεάσει τον απώτερο στόχο μας - το πολύ πολύ να τον καθυστερήσει λιγάκι! Δείτε το στο σύνολο της βδομάδας κι αν μια μέρα φάτε παραπάνω, την επόμενη φάτε λιγότερο!
o Δεν αγχωνόμαστε! Για τον λόγο αυτό δε βάζουμε ποτέ χρονοδιάγραμμα, δεν κυνηγάμε τον χρόνο, δε μας στεναχωρεί τίποτα! Κάνουμε το πρόγραμμά μας κι είμαστε χαρούμενοι, γιατί έχουμε ξεκινήσει, έχουμε κάνει το πρώτο βήμα κι από δω και πέρα όλα θα είναι καλύτερα, γιατί κάθε μέρα που θα περνάει, εμείς θα είμαστε καλύτεροι και πιο αδύνατοι!
o Το φαγητό σαφώς είναι απόλαυση, αλλά όχι το παχυντικό φαγητό. Μόνο αυτό που θα μας κάνει να αδυνατίσουμε. Μόνο αυτό είναι απόλαυση για μας από δω και πέρα. Οτιδήποτε παχυντικό δε θα μας κάνει να νιώσουμε καλύτερα, θα μας κάνει να νιώσουμε χειρότερα, γιατί θα μας απομακρύνει από τον στόχο μας.
o Όταν κάποιος τρώει μπροστά μας κάτι που το "ζηλεύουμε", σκεφτόμαστε πολύ σύντομα ότι αυτός θα μας ζηλεύει, επειδή εμείς θα έχουμε αδυνατίσει κι αυτός θα έχει παχύνει! Απλούστατο!
o Αν μας πιάσει τρομερό στερητικό σύνδρομο και δε μπορούμε ν' αντισταθούμε με τίποτα, μπορούμε να φάμε μια μπουκιά από αυτό που επιθυμούμε. Έτσι, για να μας φύγει το μεράκι!
o Τις περισσότερες φορές κι εφόσον έχουμε τηρήσει το πρόγραμμά μας κανονικά, όταν έχουμε το μυαλό μας στο φαγητό, είναι γιατί δεν έχουμε τίποτε άλλο στο μυαλό μας! Δηλαδή τρώμε από ανία, δεν πεινάμε πραγματικά. Η λύση εδώ είναι απλή. Βρίσκουμε κάτι άλλο να κάνουμε. Και τι καλύτερο για μας από το facebook ή το blogging! Κάνουμε μια νέα ανάρτηση, απαντάμε στα σχόλια των αναγνωστών μας και αφήνουμε δικά μας σχόλια σε όλα τα φιλικά bloggs! Περνάει η ώρα μέχρι το επόμενο γεύμα χωρίς να το καταλάβουμε καν!
Δεν αποφασίζουμε να κόψουμε το τσιγάρο, μαζί με το φαγητό! Μια μια οι προσπάθειες, ένας ένας οι στόχοι παιδιά! Μην τρελαθούμε κιόλας!
o Αν τα κιλά που πήραμε είναι περισσότερα από τα αναμενόμενα καλό είναι να ξεκινήσουμε αμέσως μια δίαιτα, αφού ρωτήσουμε έναν ειδικό.
Πηγή
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
επιστροφή στην κορυφή


Σχετικά με το EMEDI

Εφημερεύοντα Φαρμακεία