Πέμπτη, 12 Δεκεμβρίου 2013 08:12

Κάψτε το λίπος σας τρώγοντας

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Η ομορφιά θέλει κόπο αλλά και τρόπο

Οι τροφές που καίνε το λίπος είναι δώρο της φύσης για όσους θέλουν να ξεφορτωθούν τα περιττά κιλά, χωρίς να καταφύγουν σε σκευάσματα και εξαντλητικές δίαιτες.

Τα παρακάτω τρόφιμα είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και την ίδια στιγμή μπορούν να σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος, καίγοντας το ανεπιθύμητο λίπος, ώστε το σώμα σας να μπορεί εύκολα να απαλλαγεί από αυτό. Μπορούν ακόμη να βελτιώσουν την υγεία σας. Και ένα υγιές σώμα είναι πιο αποτελεσματικό σε όλες τις διαδικασίες, συμπεριλαμβανομένης της ικανότητας καύσης του ανεπιθύμητου λίπους. Τα συγκεκριμένα τρόφιμα μπορούν επίσης να βοηθήσουν στη ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα, η οποία με τη σειρά της συντελεί στη συγκράτηση της ανεξέλεγκτης αίσθησης της πείνας.

Οι τροφές που μπορούν να σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος:

1. Μήλα

Δύο μήλα την ημέρα το λίπος κάνουν πέρα και την υγεία φέρνουν πιο κοντά. Τα μήλα είναι εξαιρετικά λόγω της ικανότητάς τους να ικανοποιήσουν την πείνα με τόσες λίγες θερμίδες, ενώ ταυτόχρονα οδηγούν στη σταθεροποίηση του σακχάρου στο αίμα και στην τόνωση του μεταβολισμού με αποτέλεσμα να καίτε περισσότερες θερμίδες, που σημαίνει να χάνετε λίπος πολύ πιο γρήγορα. Αντί να φορτώνετε το σώμα σας με λίπος και θερμίδες τρώγοντας πρόχειρο φαγητό, φάτε ένα μήλο και βάλτε σε λειτουργία τη διαδικασία καύσης του λίπους.

2. Φασόλια

Τα τελευταία νέα λένε ότι όσον αφορά τα φασόλια όσο περισσότερα τρώτε, τόσο περισσότερο βάρος χάνετε. Είναι γεγονός, τα φασόλια θα σας βοηθήσουν να χάσετε λίπος. Περιέχουν πολλές φυτικές ίνες και πρωτεΐνες. Μία μερίδα φασόλια είναι πολύ χορταστική και μπορεί να ικανοποιήσει την πείνα σας για ώρες. Την ίδια στιγμή τα φασόλια μπορούν να σας βοηθήσουν να διατηρήσετε το σάκχαρό σας σε ισορροπία.

3. Αγγούρι

Αυτό το μαγικό λαχανικό βοηθάει τα νεφρά να φιλτράρουν το ουρικό οξύ, το οποίο είναι προϊόν αποβλήτων. Μόλις αυτό το ουρικό οξύ ξεπλυθεί, το αποτέλεσμα είναι ταχύτερη χαλάρωση και απομάκρυνση του λίπους από τα κύτταρα του σώματος.

4. Λάχανο

Δεν είναι μόνο ότι το λάχανο είναι πλούσιο σε θρεπτικές ουσίες, αλλά επιπλέον δυσχεραίνει τη μετατροπή της ζάχαρης και των υδατανθράκων σε λίπος στο σώμα σας. Ένα άλλο σημαντικό πράγμα που συμβαίνει με το λάχανο είναι ότι κάνει σπουδαία δουλειά στο κομμάτι της διάλυσης του ανεπιθύμητου λίπους, που αποθηκεύεται στο στομάχι, τους γοφούς, την πλάτη, τα πόδια, τα οπίσθια και την κοιλιά.

5. Σκόρδο

Το σκόρδο περιέχει βιταμίνες Α, C και D. Έχει επίσης την ικανότητα να κάνει πολλά τρόφιμα πιο γευστικά. Μελέτες έχουν δείξει ότι το σκόρδο μπορεί να μειώσει τη χοληστερόλη και την υψηλή πίεση του αίματος και βοηθάει τον οργανισμό να απαλλαγεί από το λίπος.

6. Κρεμμύδια

Τα κρεμμύδια περιέχουν μεταλλικά άλατα και έλαια, που διασπούν το λίπος και επιταχύνουν το μεταβολισμό. Ένα ακόμη πλεονέκτημα που έχουν είναι ότι είναι πλούσια σε βιταμίνη C και χρώμιο. Το χρώμιο είναι ένα μέταλλο που χρησιμοποιείται συμπληρωματικά για την απώλεια βάρους, λόγω της ικανότητάς του να ενισχύσει το μεταβολισμό του σώματος και να σας βοηθήσει να κάψετε θερμίδες χωρίς καμία προσπάθεια.

7. Ελαιόλαδο

Συνδυάστε το ελαιόλαδο με σκόρδο και κρεμμύδια και θα έχετε ένα τέλειο και μυρωδάτο γεύμα. Φροντίστε το ελαιόλαδο να βρίσκεται ψηλά στη λίστα των τροφίμων που ενδείκνυνται για καύση του λίπους. Πολλές μελέτες έχουν δείξει ότι ένας από τους λόγους για το χαμηλό ποσοστό των καρδιακών παθήσεων και την καλή υγεία που παρατηρούνται στους κατοίκους της περιοχής της Μεσογείου είναι η χρήση του ελαιόλαδου, ως κύριας πηγής λιπαρών για μαγείρεμα ή για συμπλήρωμα στο πιάτο. Το έξτρα παρθένο ελαιόλαδο περιλαμβάνεται στα μονοακόρεστα λιπαρά, που βοηθούν στη μείωση της κακής χοληστερόλης. Ως εκ τούτου, το ελαιόλαδο, που χρησιμοποιείται σε λογικές ποσότητες, ως υποκατάστατο για τα ανθυγιεινά λίπη, θεωρείται απαραίτητο συμπλήρωμα ενός προγράμματος απώλειας βάρους.

8. Ντομάτες

Είναι συνηθισμένο λάθος να θεωρεί κανείς ότι η ντομάτα είναι λαχανικό, όμως στην πραγματικότητα πρόκειται για φρούτο που χρησιμοποιείται στη μαγειρική ως λαχανικό. Είναι πλούσια σε βιταμίνη C και κιτρικό, μηλικό και οξαλικό οξύ, τα οποία περιέχουν ένζυμα που επιταχύνουν τον μεταβολισμό, γεγονός που καθιστά τη ντομάτα ένα εξαιρετικό τρόφιμο για την καύση λίπους.

Διαβάστε, επίσης,

Κάψτε λίπος με σπριντ

Αδυνατίστε με μανιτάρια

Χιτοζάνη

Μήπως το συκώτι σας έχει λίπος;

Το τεστ της μέσης

www.emedi.gr

 

Διαβάστηκε 2933 φορές
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Καυτερές πιπεριές και καψαϊκίνη Κεφίρ »
Our website is protected by DMC Firewall!