Дървен материал от www.emsien3.com

The best bookmaker bet365

The best bookmaker bet365

Menu

Χρήσιμες πληροφορίες για τα ψάρια

Χρήσιμες πληροφορίες για τα ψάρια

Οι χρησιμότερες πληροφορίες για τα ψάρια

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τα ψάρια

  • Αν γνωρίζετε με βεβαιότητα ότι τα φρέσκα ψάρια είναι υψηλής ποιότητας προτιμήστε τα. Αλλιώς, διαλέξτε τα κατεψυγμένα. Τα  κατεψυγμένα ψάρια τοποθετούνται στο ψυγείο, αμέσως, μόλις αλιευτούν. Από την άλλη πλευρά, τα " φρέσκα " ψάρια που ποτέ δεν καταψύχθηκαν μπορεί να αλλοιωθούν πριν οι καταναλωτές τα αγοράσουν. Το χειρότερο, βέβαια, είναι να έχουν καταψυχθεί, αποψυχθεί και να πωλούνται ως φρέσκα.
  • Πολλά τρόφιμα, όπως φρούτα, λαχανικά, γαλακτοκομικά προϊόντα και το κρέας, μπορεί να είναι μολυσμένα με χημικά. Τα ψάρια , επίσης, μπορεί να έχουν υδράργυρο και PCBs.
  • Τα οφέλη από την τακτική κατανάλωση ψαριών: Μειώνει την αρτηριακή πίεση, μειώνει τον κίνδυνο αλλοίωσης του καρδιακού παλμού, και  τον κίνδυνο θανατηφόρων καρδιακών παθήσεων κατά 36 %. Φαίνεται, επίσης, να μειώσει τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου και ορισμένων μορφών καρκίνου, βελτιώσει τη διάθεσή σας, και βοηθάεις στην ρευματοειδή αρθρίτιδα.
  • Τα ωμέγα - 3 λιπαρά οξέα βοηθούν τα κύτταρα μας να λειτουργούν. Τα ψάρια που είναι πλούσια σε ωμέγα - 3 λιπαρά οξέα (σολομός, ρέγγα, σκουμπρί, σαρδέλες).
  • Τα όστρακα είναι αφροδισιακά.
  • Δύο μερίδες ψάρι την εβδομάδα, ειδικά τα λιπαρά ψάρια πλούσια σε ωμέγα - 3 λιπαρά οξέα είναι υποχρεωτικές.
  • Τα ωμά θαλασσινά ενέχουν υψηλότερο κίνδυνο τροφικής ασθένειας από τα μαγειρεμένα θαλασσινά. Παρά το γεγονός ότι το sushi είναι κορυφαίο γευστικά, θεωρείται επικίνδυνο.
  • Τα οστρακοειδή - όπως τα καβούρια, οι αστακοί, οι γαρίδες, τα χτένια και τα μύδια είναι αρκετά χαμηλά σε λιπαρά. Σε σύγκριση με το βόειο κρέας και το κοτόπουλο, τα οστρακοειδή τείνουν να έχουν υψηλότερα επίπεδα των υγιών λιπών και χαμηλότερα επίπεδα των ανθυγιεινών λιπών. Τα οστρακοειδή είναι μια μεγάλη πηγή πρωτεΐνης, επίσης.
  • Τα ψάρια είναι τροφή του εγκεφάλου. Μελέτες έχουν δείξει ότι η κατανάλωσηψαριών μία φορά την εβδομάδα - μακροπρόθεσμα - φαίνεται να βοηθά τους ανθρώπους να διατηρήσουν τη βραχυπρόθεσμη μνήμη τους. Η κατανάλωση ψαριών φαίνεται, επίσης, να μειώνει τον κίνδυνο της νόσου του Αλτσχάιμερ και την πνευματική εξασθένηση.
  • Τα καλύτερα σε ω-3 λιπαρά οξέα. Μερικά ψάρια, όπως ο σολομός, το σκουμπρί, η ρέγκα και η πέστροφα έχουν πολλά ωμέγα -3 λιπαρά οξέα.
  • Το καλό ψάρι θα πρέπει να είναι υγρό και ελαστικό όταν το αγγίζετε.
  • Τα ψάρια μπορούν να μεταφέρουν κάποια δυσάρεστες παράσιτα που μπορεί να ζουν στο ανθρώπινο έντερο για χρόνια, προκαλώντας έντονο πόνο, απώλεια βάρους και αναιμία. Το μαγείρεμα των ψαριών, στους 140 βαθμούς Κελσίου θα σκοτώσει όλα τα παράσιτα.
  • Οι έγκυες γυναίκες πρέπει να τρώνε ψάρια. Τα ψάρια έχουν τα θρεπτικά συστατικά που είναι σημαντικά για την ανάπτυξη του εγκεφάλου του μωρού. Οι μελέτες δείχνουν ότι οι έγκυες γυναίκες που τρώνε ψάρια τακτικά έχουν παιδιά με υψηλότερα τεστ νοημοσύνης. Ωστόσο , οι έγκυες γυναίκες πρέπει να αποφεύγουν τα ψάρια που είναι πλούσια σε υδράργυρο, όπως τον καρχαρία, τον ξιφία, το tilefish και το σκουμπρί. Αντ 'αυτού, πρέπει να επιλέγουν ποικιλίες που είναι χαμηλότερες σε υδράργυρο, όπως οι σαρδέλες.
  • Οι αλλεργίες στα οστρακοειδή, αλλά και σε ψάρια είναι συχνές και μπορεί να αναπτυχθούν ξαφνικά στην ενήλικη ζωή.
  • Το ψάρι είναι υγιεινό, όταν είναι ψητό ή στη σχάρα. Μην τρώτε τηγανητά ψάρια αυξάνουν τον κίνδυνο καρδιακής ανεπάρκειας.

Διαβάστε, επίσης,

Ιχθυέλαια

Αλλεργίες στα παιδιά

Να τρώτε ψάρια δύο φορές την εβδομάδα

www.emedi.gr

Τελευταία τροποποίηση στιςΤετάρτη, 17 Αυγούστου 2016 12:22
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
επιστροφή στην κορυφή


Σχετικά με το EMEDI

Εφημερεύοντα Φαρμακεία