Κυριακή, 27 Ιουλίου 2014 20:01

Τα καλύτερα προβιοτικά

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(2 ψήφοι)

Ποιες τροφές μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση της πέψης;

Το γιαούρτι είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βάλετε τα φιλικά προβιοτικά στη διατροφή σας, αλλά δεν είναι ο μόνος τρόπος.

Δείτε ποιες τροφές μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση της πέψης:

-Το γιαούρτι είναι η πιο γνωστή πηγή προβιοτικών - «καλών» βακτηρίων, όπως το γαλακτοβακτηρίδιο ή bifidobacteria και μπορεί να κρατήσουν μια υγιή ισορροπία στο έντερο σας. Μελέτες δείχνουν ότι τα προβιοτικά μπορεί να βοηθήσουν στη δυσανεξία στη λακτόζη. Μπορούν, επίσης, να βοηθήσουν να μειωθεί η παραγωγή αερίων, διάρροιας, και άλλων πεπτικών προβλημάτων. Υπάρχουν ειδικές μάρκες γιαουρτιού, με "ζωντανά και ενεργά βακτήρια'' που μπορεί να βοηθήσουν.

-Το ξινολάχανο ενισχύει την πέψη. Το ξινολάχανο περιέχει τον Leuconostoc, Pediococcus και γαλακτοβάκιλλο. Επιλέξτε μη παστεριωμένο λάχανο τουρσί, επειδή η παστερίωση σκοτώνει τα χρήσιμα βακτήρια. Το ξινολάχανο περιέχει και βιταμίνες που μπορεί να βοηθήσουν στην προφύλαξη από μόλυνση.

-Τα μαλακά τυριά βοηθούν στην καταπολέμηση βακτηρίων. Ο Lactobacillus βρίσκεται σε ορισμένα μαλακά τυριά που έχουν υποστεί ζύμωση, όπως το τυρί Gouda. Επιπλέον, το τυρί μπορεί να ενεργεί σαν ένας φορέας για προβιοτικά και μπορεί να ενισχύσει το ανοσοποιητικό σύστημα.

-Το κεφίρ κρεμώδες και πικάντικο όπως το γιαούρτι, έχει  προβιοτικά βακτηρίων, καθώς και μερικές χρήσιμες ποικιλίες ζύμης.

-Το ψωμί με προζύμι περιέχει γαλακτοβάκιλλους, ένα προβιοτικό που μπορεί να ωφελήσει την πέψη.

-Το γάλα με προβιοτικά έχει υποστεί ζύμωση με βακτήρια, όπως τον Lactobacillus acidophilus. Το βουτυρόγαλα - γενικά είναι γάλα που καλλιεργείται με βακτήρια γαλακτικού οξέος και είναι, επίσης, πλούσιο σε προβιοτικά.

-Τα τουρσιά που παρασκευάζονται με ένα διάλυμα θαλασσινού άλατος και νερού και ενθαρρύνουν την ανάπτυξη ευεργετικών βακτηρίων και μπορεί να δώσουν σε κάποια τουρσιά πεπτικά οφέλη.

-Τέλος, η σόγια με ζύμωση παράγει ένα είδος φυσικού αντιβιοτικού που καταπολεμά ορισμένα βακτήρια. Επιπλέον, η σόγια έχει  πολύ υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες.

-Εκτός από το ότι βρίσκονται στα τρόφιμα, τα προβιοτικά είναι διαθέσιμα ως συμπληρώματα σε κάψουλες, ταμπλέτες, σκόνη και υγρή μορφή. Αν  έχετε προβλήματα του ανοσοποιητικού συστήματος, πρέπει να είστε προσεκτικοί σχετικά με τη λήψη προβιοτικών.

-Ενώ τα προβιοτικά τρόφιμα περιέχουν ζωντανά βακτήρια, με τις πρεβιοτικές τροφές τρέφονται τα καλά βακτήρια που ζουν στο πεπτικό σας σύστημα. Μπορείτε να βρείτε πρεβιοτικά σε τρόφιμα, όπως τα σπαράγγια, οι αγκινάρες, οι μπανάνες, το πλιγούρι βρώμης, το κόκκινο κρασί, το μέλι, το σιρόπι σφενδάμου, και τα όσπρια.

Διαβάστε, επίσης,

Υγεία του πεπτικού συστήματος

Τα καλύτερα παγωτά

Τι είναι τα προβιοτικά

Οι βιταμίνες για όσους παίρνουν πολύ αντιβίωση

Προβιοτικά για καλή στοματική υγιεινή

όλπα για να απαλλαγείτε από την δυσκοιλιότητα

Οι καλύτερες τροφές αποτοξίνωσης

Αντιμετωπίζοντας τις παρενέργειες των αντιβιοτικών

Κεφίρ

Θεραπεία ασθενειών ανάλογα με το μικροβίωμα του εντέρου

Η λίστα με τα φιλικά βακτήρια

Όταν έχετε διάρροια

Σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου

Καρκίνος προστάτη

Μικροσκοπική κολίτιδα

Οι ευεργετικές ιδιότητες της σόγιας

Το πιο υγιεινό γάλα για εσάς

Η ευαισθησία στις τροφές

Πάσχετε από δυσανεξία στη λακτόζη;

Το καλύτερο γιαούρτι είναι ελληνικό

www.emedi.gr

Διαβάστηκε 9076 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Κυριακή, 29 Μαΐου 2016 09:51
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd