Δευτέρα, 13 Οκτωβρίου 2014 18:14

Πώς να χάσετε βάρος χωρίς να κάνετε δίαιτα

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(2 ψήφοι)

Όλοι οι τρόποι για να χάσετε βάρος χωρίς δίαιτα

Πώς να χάσετε βάρος χωρίς να κάνετε δίαιτα

  • Μάθετε να τρώτε αργά

Βάλτε χρονόμετρο και ορίστε να καταναλώσετε το φαγητό σας σε 20 λεπτά. Αυτό είναι ένα από τα κορυφαία κόλπα για αδυνάτισμα. Γευτείτε αργά τη κάθε μπουκιά και καταναλώστε την τελευταία μόλις χτυπήσει το χρονόμετρο. Όταν τρώτε το φαγητό σας με  βιασύνη, το στομάχι σας δεν έχει τον χρόνο για να πει στο μυαλό σας ότι είναι γεμάτο. Αυτό οδηγεί σε υπερκατανάλωση τροφής.

  • Να κοιμάστε περισσότερο 

Το να κοιμάστε μια επιπλέον ώρα κάθε βράδυ μπορεί να σας βοηθήσει να χάνετε επιπλέον 6,5 κιλά σε ένα χρόνο, αν καταναλώνετε καθημερινά 2.500 θερμίδες ανά ημέρα Ο ύπνος βοηθά στο να αποφεύγετε το τσιμπολόγημα κι έτσι μπορείτε να ελαττώσετε εύκολα τις θερμίδες κατά 6%. Τα αποτελέσματα διαφέρουν για κάθε άτομο, αλλά ο ύπνος μπορεί να βοηθήσει.

  • Να τρώτε περισσότερα λαχανικά

Σερβίρετε περισσότερα λαχανικά. Τρώγοντας περισσότερα φρούτα και λαχανικά είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να χάσετε βάρος. Η υψηλή περιεκτικότητα σε ίνες και η περιεκτικότητα σε νερό σας γεμίζει με λιγότερες θερμίδες. Μαγειρέψτε τα χωρίς προστιθέμενο λίπος. Και σερβίρετέ τα με  χυμό λεμονιού και βότανα αντί με σάλτσες υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά.

  • Να τρώτε μία σούπα την ημέρα

Προσθέστε μια σούπα από ζωμό μία φορά την ημέρα και θα πάρετε λιγότερες θερμίδες. Η σούπα είναι ιδιαίτερα χρήσιμη και κατά την έναρξη ενός γεύματος, επειδή χαλιναγωγεί την όρεξή σας. Ξεκινήστε με ένα ζωμό με χαμηλή περιεκτικότητα σε νάτριο και προσθέστε φρέσκα ή κατεψυγμένα λαχανικά και αφήστε τη να σιγοβράσει. Προσοχή οι κρεμώδεις σούπες έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά και θερμίδες.

  • Τρώτε δημητριακά ολικής αλέσεως

Τα δημητριακά ολικής αλέσεως, όπως το καστανό ρύζι, το κριθάρι, η βρώμη, το φαγόπυρο, το σιτάρι βοηθούν στην απώλεια βάρους. Μπορούν να σας βοηθήσουν να παίρνετε λιγότερες θερμίδες και μπορεί να βελτιώσουν και τη χοληστερόλη σας. Τα δημητριακά ολικής αλέσεως περιέχονται σε πολλά προϊόντα, όπως βάφλες, βάσεις πίτσας, ζυμαρικά, και στο ψωμί ολικής αλέσεως.

  • Βγάλτε τα παλιά σας αγαπημένα ρούχα για να τα βλέπετε

Κρεμάστε ένα παλιό αγαπημένο σας ρούχο σε ένα σημείο για να το βλέπετε κάθε μέρα και ονειρευτείτε την ημέρα που θα μπορέσετε να το ξαναφορέσετε. Θα δράσει πολύ θετικά στην ψυχολογία σας.

  • Βγάλτε το μπέικον από τη διατροφή σας

Φτιάξτε σάντουιτς με φέτες ντομάτα, πιπεριές μουστάρδα και κατσικίσιο τυρί και μην χρησιμοποιείτε αλλαντικά.

  • Φτιάξτε μια λιγότερο παχυντική πίτσα μόνοι σας

Πάρτε μια υγιεινή βάση πίτσας με αλεύρι ολικής αλέσεως ή φτιάξτε την μόνοι σας και βάλτε λαχανικά αντί για κρέας, χρησιμοποιήστε το τυρί με χαμηλά λιπαρά και βάλτε στο ταψί πολύ λίγο ελαιόλαδο.

  • Κόψτε τη ζάχαρη για πάντα

Θα αποφύγετε περίπου 10 κουταλάκια του γλυκού ζάχαρη μόνο από τους καφέδες και τα ροφήματ που πίνετε φυσιολογικά.

  • Πιείτε λιγότερη ποσότητα χυμών

Χρησιμοποιήστε ένα ψηλό, λεπτό ποτήρι αντί για ένα κοντό και με ευρύ στόμιο. Θα πιείτε 25% -30% λιγότερο χυμό, σόδα, κρασί ή οποιοδήποτε άλλο ποτό. Τα οπτικά ερεθίσματα μπορεί να μας ξεγελάσουν και να καταναλώνουμε περισσότερες ή λιγότερες θερμίδες.

  • Πιείτε έξυπνα αλκοόλ

Πιείτε πρώτα ένα χαμηλό σε θερμίδες ποτό, όπως ανθρακούχο νερό, αντί να πιείτε κατευθείαν μπύρα ή  κρασί. Η αλκοόλη έχει περισσότερες θερμίδες ανά γραμμάριο (7) από τους υδατάνθρακες (4) ή τις πρωτεΐνες (4).

  • Πιείτε πράσινο τσάι

Η κατανάλωση πράσινου τσαγιού μπορεί, επίσης, να είναι μια καλή στρατηγική για την απώλεια βάρους. Αυξάνονται οι καύσεις πιθανόν μέσω της δράσης φυτοχημικών που ονομάζονται κατεχίνες.

  • Κάντε Γιόγκα

Όσοι κάνουν yoga τείνουν να ζυγίζουν λιγότερο από τους άλλους, γιατί τείνουν να τρώνε τόσο όσο χρειάζονται για να αισθάνονται πλήρεις. Η αυτογνωσία μέσω της γιόγκα μπορεί να βοηθήσει τους ανθρώπους να αντισταθούν στην  υπερκατανάλωση τροφής.

  • Φάτε στο σπίτι

Να τρώτε σπιτικά γεύματα τουλάχιστον πέντε ημέρες την εβδομάδα. Γρήγορα γεύματα, υγιεινά, εύκολα.

  • Να μιλάτε την ώρα του φαγητού

Απολαύστε τη συνομιλία στο τραπέζι κι έτσι θα τρώτε λιγότερο και πιο αργά.

  • Μασήστε μια τσίχλα χωρίς ζάχαρη για να αποφύγετε το σνά ή όταν νιώθετε πείνα

Μασήστε τσίχλα χωρίς ζάχαρη με έντονη γεύση, όταν πεινάτε. Η έντονη γεύση της τσίχλας αλλοιώνει τη γεύση των άλλων τροφών κι έτσι σταματάτε να τσιμπολογείτε.

  • Να χρησιμοποιείτε μικρότερα πιάτα

Επιλέξτε μικρότερα πιάτα και θα εξοικονομείτε 100-200 θερμίδες την ημέρα - και 10-20 κιλά σε ένα χρόνο.

  • Μετρήστε τις μερίδες σας

Μάθετε να μετράτε τις μερίδες για να υπολογίζετε τις θερμίδες σας. Μετά ο υπολογισμός θα είναι εύκολος.

  • Δοκιμάστε τον κανόνα 80-20

Φάτε μέχρι να είστε 80% πλήρεις. 20% λιγότερη τροφή, θα σας βοηθήσουν να αδυνατίσετε.

  • Όταν τρώτε έξω να ζητάτε υγιεινά φαγητά με λίγες θερμίδες

Δεν είναι ντροπή να ζητάτε το φαγητό σας να μαγειρεύεται με ειδικό τρόπο και να συνοδεύεται από μη παχυντικές γαρνιτούρες. Ζητήστε το μισό πιάτο να είναι γεμάτο με λαχανικά.

  • Προτιμήστε τις κόκκινες σάλτσες

Οι σάλτσες με βάση την ντομάτα  έχουν λιγότερες θερμίδες από ότι οι σάλτσες με κρέμες. Αλλά να θυμάστε, ότι το μέγεθος της μερίδας ακόμα μετράει. Τα ζυμαρικά σας να είναι στη σωστή ποσότητα.

  • Να τρώτε λιγότερο κρέας

Να τρώτε χορτοφαγικά γεύματα πιο συχνά. Οι χορτοφάγοι  ζυγίζουν λιγότερο από τους κρεατοφάγους. Τα όσπρια μπορούν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην διατροφή σας που έχουν πολλές ίνες.

  • Κάψτε 100 θερμίδες περισσότερες

Χάστε 10 κιλά σε ένα χρόνο χωρίς να κάνετε δίαιτα από την καύση επιπλέον 100 θερμίδων κάθε μέρα.

Δοκιμάστε μία από αυτές τις δραστηριότητες:

-Περπατήστε 1,5 χιλιόμετρο περίπου 20 λεπτά
-Κάντε κηπουρική για 20 λεπτά
-Καθαρίστε το σπίτι για 30 λεπτά
-Κάντε τροχάδην για 10 λεπτά

  • Ανεβάστε την ψυχολογία σας

Κάντε ένα δώρο στον εαυτό σας για όλες τις αλλαγές που έχετε υιοθετήσει στην διατροφή σας.

Διαβάστε, επίσης,

Τονώστε το μεταβολισμό σας

Ο εγκέφαλος υπεύθυνος για όσους δεν ακολουθούν μια δίαιτα

Τονώστε το μεταβολισμό σας

Χρήσιμες συμβουλές για όσους είναι σε δίαιτα

Τι είναι ο μεταβολισμός

Υπολογίστε τις ημερήσιες θερμιδικές σας ανάγκες

Το πάχος είναι αιτία καρκίνου

Όταν κολλάει η ζυγαριά παρά τη δίαιτα

Τι είναι ο μεταβολισμός

Πλαστική μετά από μεγάλη απώλεια βάρους

Η δίαιτα των 10 ημερών

Τα καλύτερα κόλπα για να χάσετε γρήγορα βάρος

Πώς αδυνάτισε η Ντόρα Μπακογιάννη

H καλύτερη δίαιτα

Δίαιτα γρήγορης απώλειας βάρους σε αθλητές

Πώς το ξίδι βοηθά να αδυνατίσετε

Ποια χειρουργική επέμβαση είναι καλύτερη για την παχυσαρκία;

Ξεκινάω πάλι δίαιτα

Η στρατηγική της οικογένειας για την καταπολέμηση της παιδικής παχυσαρκίας

Χάστε 10-15 κιλά σε 5 εβδομάδες

Είναι κατάλληλες οι κετόνες βατόμουρων για το αδυνάτισμα;

Αδυνατίστε με πράσινο καφέ

Μετατροπή του κακού λίπους σε καλό

Γιατί πρέπει να μασάτε πολλές φορές την τροφή σας

Κάψτε το λίπος σας τρώγοντας

Δίαιτα γρήγορης απώλειας βάρους με γανόδερμα

Είναι απαραίτητες οι βιταμίνες στο αδυνάτισμα;

Ο καλύτερος χυμός για αδυνάτισμα

Μπορεί η ύπνωση να βοηθήσει στο αδυνάτισμα;

Τα κατάλληλα φυτά για αδυνάτισμα

Αδυνατίστε με μανιτάρια

Ο πράσινος καφές αδυνατίζει

Νηστειοθεραπεία

Μετατροπή του λίπους

Δίαιτα και δικαιολογίες

www.emedi.gr

 

 

Διαβάστηκε 1717 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 14 Οκτωβρίου 2014 08:48
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
DMC Firewall is a Joomla Security extension!