Дървен материал от www.emsien3.com

The best bookmaker bet365

The best bookmaker bet365

Menu

Διατροφή για ισχυρό ανοσοποιητικό σύστημα

Διατροφή για ισχυρό ανοσοποιητικό σύστημα

Τι πρέπει να τρώτε για ένα ισχυρότερο ανοσοποιητικό σύστημα

Τρώτε υγιεινά για να έχετε ένα ισχυρό ανοσοποιητικό σύστημα και προστατευτείτε από τις τοξικές τροφές που μπορεί να βλάψουν το σώμα σας.

Οι καλύτερες τροφές για να δυναμώσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα

  • Μανιτάρια

Τα μανιτάρια είναι μια μεγάλη πηγή σεληνίου, βιταμινών, αντιοξειδωτικών, και αναμνηστικά του ανοσοποιητικού συστήματος. Τα μανιτάρια έχουν αποδεδειγμένη αντιβακτηριακή, αντιική και αντικαρκινική δράση.

  • Λάχανο

Το λάχανο είναι μια μεγάλη πηγή βιταμινών και αντιοξειδωτικών, και περιέχει και το αμινοξύ γλουταμίνη, το οποίο δρα ως ενισχυτής του ανοσοποιητικού συστήματος. Μια σαλάτα με κόκκινο και  πράσινο λάχανο είναι ισχυρός σύμμαχος του ανοσοποιητικού σας συστήματος. 

  • Σκόρδο

Το σκόρδο είναι ένα φυσικό αντιβιοτικό. Έχει μια ισχυρή βακτηριοκτόνο λειτουργία που προσβάλλει ακόμη και το Helicobacter pyloribacterium, η οποία είναι  αιτία του έλκους και του γαστρικού καρκίνου. Το σκόρδο πρέπει να χρησιμοποιείται ως πρόσθετο συστατικό στην παρασκευή σχεδόν κάθε γεύματος.

  • Τσάι

Είτε επιλέξετε πράσινο ή μαύρο τσάι, και τα δύο είναι πολύ υγιεινά για το σώμα. Οι πολυφαινόλες και τα φλαβονοειδή είναι πολύ αποτελεσματικά κατά πολλών ασθενειών. Το χρειαζόμαστε και το χειμώνα και το καλοκαίρι. Το καλοκαίρι, διότι χρειαζόμαστε υγρά, και το χειμώνα για να δώσει δύναμη στο ανοσοποιητικό μας συστήματος και να ζεσταθεί το σώμα μας.

  • Μπρόκολο

Το μπρόκολο είναι δεξαμενή φυτοχημικών, όπως γλυκοσινολικών, sulphoraphane (ενώσεις θείου), καροτενοειών και φλαβονοειδών.

Διαβάστε, επίσης,

Έλεγχος της ισορροπίας του ανοσοποιητικού συστήματος

Τροφή για τα κύτταρα

Ανοσοανεπάρκεια

www.emedi.gr

Τελευταία τροποποίηση στιςΠαρασκευή, 26 Ιουνίου 2015 19:02
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
επιστροφή στην κορυφή


Σχετικά με το EMEDI

Εφημερεύοντα Φαρμακεία