Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2015 10:03

Η διατροφή που καταπολεμά την κατακράτηση υγρών

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Τα τρόφιμα που καταπολεμούν την κατακράτηση υγρών

Υπάρχουν κάποιες τροφές που όχι μόνο μπορούν να σας βοηθήσουν να απαλλαγείτε από το περίσσειο νερό που έχετε κατακρατήσει, αλλά μπορούν να σας βοηθήσουν και στην πρόληψη των οιδημάτων, χωρίς να απαιτείται να παίρνετε διουρητικά.

Τρόφιμα ώστε να αποφύγετε την κατακράτηση υγρών

  • Νερό

Η αφυδάτωση μπορεί να προκαλέσει κατακράτηση νερού. Αν το σώμα σας δεν δεν εφοδιάζεται με αρκετό νερό, θα κρατήσει όσο περισσότερο μπορεί και αυτό θα προκαλέσει οιδήματα.

  • Κάρδαμο & άλλα λαχανικά

Το φυλλώδες αυτό λαχανικό, είναι ένα φυσικό διουρητικό, που προσφέρει επιπλέον οφέλη για την υγεία, όπως το κάλιο. Υπάρχουν άλλα πολλά φυλλώδη λαχανικά που θα σας βοηθήσουν να σταματήσετε την κατακράτηση του νερού,  όπως τα καρότα, τα κρεμμύδια, οι πιπεριές, το σέλινο και οι ντομάτες.

  • Ορισμένα βότανα

Υπάρχουν ορισμένα βότανα που μπορούν να προστεθούν σε μια δίαιτα για την πρόληψη και την εξάλειψη της κατακράτησης νερού. Τέτοια είναι οι σπόροι σέλινου, το λάδι Οινοθήρας ή Primrose Oil ή έλαιο νυχτολούλουδου και η ρίζα πικραλίδας.

  • Πεπόνια

Τα φρούτα που έχουν μεγάλη ποσότητα καλίου μπορεί να βοηθήσουν στην εξισορρόπηση των επιπέδων νατρίου για να σταματήσουν την κατακράτηση νερού. Τα πεπόνια, τα εσπεριδοειδή και άλλα νόστιμα φρούτα μπορούν να προστεθούν σε μια δίαιτα και θα σας βοηθήσουν στον  έλεγχο της κατακράτησης του νερού.

  • Σολομός και άλλα ψάρια

Ο σολομός, ο τόνος, το σκουμπρί και η ρέγκα όλοι είναι πηγές των ωμέγα-3 λιπαρών οξέων και μπορεί να βοηθήσουν στην καλή λειτουργία του εγκεφάλου, την καρδιαγγειακή υγεία και τις αρθρώσεις, καθώς και στην αποφυγή κατακράτησης υγρών.

 

Παραγγείλετε τα πιο αποτελεσματικά και πιο υγιεινά ωμέγα 3 λιπαρά οξέα, πατώντας εδώ.

 

Παραγγείλετε

 

OMEGA-3 FISH OIL (ΜΟΡΙΑΚΩΣ ΑΠΕΣΤΑΓΜΕΝΑ ΩΜΕΓΑ-3) 910mg 120caps

 

OMEGA-3 FISH OIL (ΜΟΡΙΑΚΩΣ ΑΠΕΣΤΑΓΜΕΝΑ ΩΜΕΓΑ-3) 910mg 240caps

 

  • Ξηροί καρποί και σπόροι

Τα προϊόντα ολικής αλέσεως και οι ξηροί καρποί είναι πολύ καλές τροφές για την πρόληψη της κατακράτησης υγρών. Είναι πηγές βιταμίνης Β6. Ωστόσο, θα πρέπει να επιλέξετε καρύδια και δημητριακά ολικής αλέσεως που έχουν πολύ λίγο νάτριο, επειδή το νάτριο προάγει την κατακράτηση υγρών. Τα δημητριακά ολικής αλέσεως και τα καρύδια είναι, επίσης, καλές πηγές των υγιών λιπών και φυτικών ινών.


Τα τρόφιμα που πρέπει να αποφεύγετε όταν έχετε κατακράτηση υγρών

Εκτός από τα τρόφιμα που θα πρέπει να ενσωματώσετε στη διατροφή σας, υπάρχουν ορισμένα τρόφιμα που πρέπει να αποφύγετε, αν θέλετε να σταματήσετε την κατακράτηση υγρών.

Προφανώς, το αλάτι είναι μια από τις ουσίες που θα πρέπει να σταματήσετε να χρησιμοποιείτε όταν έχετε κατακράτηση υγρών, αλλά θα πρέπει επίσης να είστε σε επιφυλακή για να αναγνωρίζετε τα τρόφιμα που έχουν πολύ νάτριο, όπως τα επεξεργασμένα και προσυσκευασμένα τρόφιμα.

Επίσης, η απώλεια πρωτεϊνών και τα χαμηλά λευκώματα στο αίμα προάγουν τα οιδήματα (τα ασπράδια αυγών διορθώνουν την έλλειψη).

Προσπαθήστε να κάνετε μια υγιεινή διατροφή, αν θέλετε να σταματήσετε την κατακράτηση του νερού.

Διαβάστε, επίσης,

Διατροφή για την υπέρταση

Γλουταμινικό μονονάτριο

Χάστε βάρος με ισορροπημένη διατροφή

Συνταγές από ροφήματα για όλες τις ασθένειες

Αποκτήστε επίπεδη κοιλιά

Τα φυσικά διουρητικά αποβάλλουν τις τοξίνες από το σώμα σας

Οι τροφές που δεν κάνουν καλό στο δέρμα μας

Διάγνωση ασθενειών από τα μάτια

Να τρώτε παντζάρια κάνουν καλό

Ποιο είναι το καλύτερο αλάτι

Χρήσιμες ιατρικές συνταγές με μαϊντανό

Μήπως έχετε κατακράτηση υγρών;

Ζαμπούκος ο μαύρος

Τι είναι η αρτηριακή υπέρταση;

Υποκατάστατα αλατιού

Σταφύλια

Εσείς έχετε μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια;

Αντενδείξεις λήψης αντισυλληπτικών χαπιών

Υγιή και ανάλαφρα πόδια

Σαμπούκος ο Έβουλος

Τα κατάλληλα φυτά για αδυνάτισμα

Αγιουρβέδα και υγεία

Iberis odorota

Δίαιτα αποτοξίνωσης

Διατηρήστε τη σιλουέτα σας το καλοκαίρι

Εξαφανίστε τους μαύρους κύκλους

Θαλασσινό αλάτι

www.emedi.gr

 

Διαβάστηκε 736 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 18 Δεκεμβρίου 2015 15:45
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Our website is protected by DMC Firewall!