Дървен материал от www.emsien3.com

The best bookmaker bet365

The best bookmaker bet365

Menu

Τροφές που δεν πρέπει να ξαναζεσταίνετε

Τροφές που δεν πρέπει να ξαναζεσταίνετε

Υπάρχουν κάποια τρόφιμα που δεν μπορείτε να τα ζεσταίνετε πολύ

Τροφές που δεν πρέπει να τις θερμαίνετε πολύ και να τις ξαναζεσταίνετε

1. Σπανάκι

Το σπανάκι πρέπει να τρώγεται όταν πρωτομαγειρευθεί μόνο και καλύτερα ωμό. Περιέχει ένα υψηλό ποσοστό νιτρικών που μετατρέπονται σε νιτρώδη όταν θερμαίνονται. Όταν τα νιτρώδη εκτίθενται σε μεγάλη θερμότητα, με την παρουσία αμινοξέων, μπορούν να μετατραπούν σε ενώσεις που ονομάζονται νιτροζαμίνες. Αυτές είναι καρκινογόνες για το σώμα.

2. Σέλινο

Το σέλινο  συχνά χρησιμοποιείται για σούπες. Όπως συμβαίνει με το σπανάκι, το σέλινο περιέχει νιτρικά άλατα, επίσης. Όπως το σπανάκι, θερμαίνεται πολύ ή ξαναθερμαίνεται μπορεί να μετατραπεί σε άλλα ασταθή μόρια.

3. Παντζάρια

Τα νιτρικά ιόντα βγαίνουν από τα παντζάρια όταν βράζονται. Όσο περισσότερο βράζονται τα παντζάρια τόσο περισσότερα νιτρικά άλατα βγάζουν. Επίσης, όταν βράζονται τα λαχανικά, χάνουν τις θρεπτικές ουσίες που χρειάζεται το σώμα μας. Τα παντζάρια πρέπει να τρώγονται καλύτερα ωμά ή σε τουρσί.

4. Πατάτες

Έως 60% της θρεπτικής αξίας της πατάτας μπορεί να χαθεί εάν γίνει τηγανητή ή βραστή αντί ψήνεται σε χαμηλότερες θερμοκρασίες.

5. Αυγά

Ειδικά τα τηγανητά και τα βραστά αυγά που εκτίθενται σε υψηλότερες θερμοκρασίες, χάνουν πολλά από τα θρεπτικά συστατικά τους.

6. Κοτόπουλο

Είναι εξαιρετικά επικίνδυνο να τρώτε κοτόπουλο την επόμενη μέρα αφού έχει ψηθεί. Μπορείτε να αποκτήσετε πολλά πεπτικά προβλήματα, γιατί η δομή των πρωτεϊνών έχει αλλάξει. Συνιστάται να τρώτε κρύο το κοτόπουλο και να μην το ξαναζεσταίνετε. Αν θέλετε να το ζεστάνετε να το κάνετε σε χαμηλές θερμοκρασίες για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

7. Μανιτάρια

Τα μανιτάρια έχουν πολλά θρεπτικά συστατικά που χάνονται όταν θερμαίνονται. Είναι πάντα καλύτερο να τα τρώμε φρέσκα και ωμά και ποτέ να μην τα ξαναζεσταίνουμε. Επίσης, καλύτερα μην χρησιμοποιείτε το φούρνο μικροκυμάτων για να θερμάνετε ή να ζεστάνετε το φαγητό σας.

Διαβάστε, επίσης,

Πώς να ξεφλουδίζετε τις ντομάτες

Υγιεινό μαγείρεμα στο ταψί 

Υγιεινό μαγείρεμα στην κατσαρόλα

Σας περίσσεψε φαγητό;

Συντήρηση τροφίμων

Συμβουλές για πιο υγιεινά πιάτα

Δίαιτα ελληνική

Οι κανόνες υγιεινής για τα τρόφιμα

Οι απώλειες βιταμινών στα επεξεργασμένα τρόφιμα

Μυστικά για τα ψητά κρέατα

Υγιεινό ψήσιμο στα κάρβουνα

Οι καλύτερες συμβουλές διατροφής από την EMEDI

Τι μπορεί να πάθετε από την έλλειψη βιταμινών

Συσκευές που ανιχνεύουν επικίνδυνες ουσίες στα τρόφιμα

Τηγανητές πατάτες πολύ νόστιμες

Γιατί σε όλο τον κόσμο προτιμούν την ελληνική κουζίνα

Γιατί η μεσογειακή διατροφή έχει αντικαρκινική δράση

Οι πιο δυνατοί συνδυασμοί τροφίμων

Μην χρησιμοποιείτε προϊόντα με τοξικές ουσίες

Τα καλύτερα Ελληνικά τοπικά φαγητά

Τα πλαστικά είναι υπεύθυνα για πολλές ασθένειες

Φούρνοι μικροκυμάτων

www.emedi.gr

 

Τελευταία τροποποίηση στιςΔευτέρα, 17 Αυγούστου 2015 11:09
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
επιστροφή στην κορυφή


Σχετικά με το EMEDI

Εφημερεύοντα Φαρμακεία