Δευτέρα, 17 Αυγούστου 2015 14:38

Τα κρυφά συστατικά τροφίμων επιδεινώνουν τις χρόνιες παθήσεις

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Τα κρυφά συστατικά των τροφίμων επιδεινώνουν κάθε χρόνια πάθηση

Είναι ευρέως γνωστό πια ότι πολλά συμπτώματα των χρόνιων παθήσεων, προέρχονται από μια ανισορροπία ή μια διαταραχή του γαστρεντερικού συστήματος. Η υγεία του γαστρεντερικού συστήματος είναι θεμελιώδους σημασίας για την υγεία μας.

Συμπτώματα, όπως η χρόνια κόπωση, τα δερματικά προβλήματα, οι επίμονες λοιμώξεις, ο χρόνιος πόνος στις αρθρώσεις και η μειωμένη πνευματική διαύγεια, οι πονοκεφάλοι, ακόμη και η πιτυρίδα συχνά αρχίζουν εξαιτίας του εντέρου.

Ποιο είναι το πιο συχνό πρόβλημα που μαστίζει την υγεία του εντέρου; Μα φυσικά η μαγιά στα τρόφιμα. Η υπερανάπτυξη κάποιων ζυμομυκήτων ως ο κύριος ένοχος για τα χρόνια προβλήματα υγείας.

Βέβαια, ορισμένα στελέχη ζυμομυκήτων είναι στην πραγματικότητα μέρος του υγιούς πεπτικού συστήματος.

Όμως, η διατροφή και διάφοροι παράγοντες του τρόπου ζωής μας επηρεάζουν το εντερικό περιβάλλον μας και την μικροχλωρίδα μας. Το τι τρώμε, τι πίνουμε, τι αναπνέουμε όλα έχουν τη δυνατότητα να θεραπεύσουν ή να βλάψουν το σώμα μας, ξεκινώντας από το γαστρεντερικό μας σύστημα. Η κακή υγεία του εντέρου είναι η  κορυφαία αιτία για τις περισσότερες χρόνιες ασθένειες.

Τρόποι για να μειώσετε την υπερανάπτυξη μαγιάς στο σώμα σας:

1. Μείωση των τροφίμων που περιέχουν μαγιά

Είμαστε ό, τι τρώμε και είμαστε ό, τι απορροφάει το έντερό μας. Καθημερινές τροφές μπορούν να επιδεινώσουν την μαγιά στο έντερό μας. Τα τρόφιμα που περιέχουν μαγιά θα κάνουν το πρόβλημα χειρότερο, όπως το ψωμί, τα γλυκά, το ξύδι, τα εσπεριδοειδή, η μπύρα και το κρασί, οι μπανάνες, τα αντιβιοτικά που βρίσκονται στα ζωικά προϊόντα, και τα περισσότερα τυριά. Προσδιορίστε την κρυφή ανεπιθύμητη μαγιά που υπάρχει στα τρόφιμα.

2. Διακοπή της ζάχαρης

Η ζάχαρη τρέφει τη μαγιά, γι' αυτό πρέπει να την σταματήσετε.

3. Αλλάξτε τη χλωρίδα του εντέρου σας

Υπάρχουν πολλοί φυσικοί τρόποι για την εξάλειψη της υπερανάπτυξης των  ζυμομυκήτων. Τέτοιοι είναι το σκόρδο, η ρίγανη, το λάδι, το εκχύλισμα των σπόρων των εσπεριδοειδών, το καπρυλικό οξύ, και το Undecylenic οξύ.

4. Τα προβιοτικά είναι πολύ χρήσιμα συμπληρώματα διατροφής

Τα προβιοτικά βελτιώνουν την απορρόφηση των θρεπτικών ουσιών. Τα προβιοτικά είναι ζωντανοί οργανισμοί και πρέπει να εξασφαλιστεί ότι παίρνετε μια θεραπευτική δόση ενός ευρέος φάσματος προβιοτικών (60 έως 100.000.000.000 ανά ημέρα).

5. Να λαμβάνετε πολλές φυτικές ίνες

Οι φυτικές ίνες είναι σημαντικές στη διατήρηση ενός υγιούς εντέρου. Εκτός από το ότι ενεργούν σαν ένας παράγοντας διόγκωσης και προωθούν τις τακτικές κινήσεις του εντέρου, το μείγμα από διαλυτές και αδιάλυτες ίνες είναι απαραίτητο για την προώθηση της ανάπτυξης των υγιών βακτηρίων στο λεπτό έντερο. Οι φυτικές ίνες περιέχουν πρεβιοτικά, ή καύσιμα για τα υγιή βακτήρια και μειώνουν την κρυφή μαγιά στα τρόφιμα. Οι φυτικές ίνες είναι κατάλληλες να δεσμεύουν τις βλαβερές τοξίνες που απελευθερώνονται από τα τοξικά μικρόβια. Αν μια μεγάλη ποσότητα μαγιάς καταστραφεί ξαφνικά θα νιώσετε μια αίσθηση γενικής κακουχίας ή γριπώδη συμπτώματα. Αυτό είναι γνωστό ως αντίδραση Herxheimer. Η πρόσληψη φυτικών ινών θα βοηθήσει στην πρόληψη και τη μείωση αυτών των συμπτωμάτων και θα κρατήσει τη μικροχλωρίδα σας σε ισορροπία.

Διαβάστε, επίσης,

Πώς το έντερο επηρεάζει το δέρμα σας

Ποιοι πρέπει να παίρνουν προβιοτικά

Διαβάστε τις αρρώστιες του σώματος στο πρόσωπο 

Πώς το στρες επηρεάζει το σώμα σας

Ασθένειες που προκαλει η αϋπνία

Να τρώτε γιαούρτι κάνει καλό

Όλες οι ασθένειες ξεκινούν από το έντερο

Συμπληρώματα διατροφής για τις παθήσεις του πεπτικού

Απώλεια βάρους με το μικροβίωμα του εντέρου

Σύνδρομο διαρροής εντέρου

H βλεννογονίτιδα

Τα καλύτερα προβιοτικά

Υγεία του πεπτικού συστήματος

Τι είναι τα προβιοτικά

Θεραπεία ασθενειών ανάλογα με το μικροβίωμα του εντέρου

Προβιοτικά για καλή στοματική υγιεινή

Η λίστα με τα φιλικά βακτήρια

Το καλύτερο γιαούρτι είναι ελληνικό

Χρήσιμες συνταγές με μηλόξυδο

Τα καλύτερα προβιοτικά

Αντιφλεγμονώδης διατροφή

Πρόσθετα τροφίμων

www.emedi.gr

Διαβάστηκε 758 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Κυριακή, 23 Αυγούστου 2015 19:35
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
DMC Firewall is a Joomla Security extension!