Дървен материал от www.emsien3.com

The best bookmaker bet365

The best bookmaker bet365

Menu

Τι να προσέχετε με τα κοτόπουλα αν δεν έχετε το δικό σας κοτέτσι

Τι να προσέχετε με τα κοτόπουλα αν δεν έχετε το δικό σας κοτέτσι

Να προτιμάτε τα βιολογικά κοτόπουλα

 

Παλιά όλα τα σπίτια είχαν το δικό τους κοτέτσι, όταν κάθε νοικοκυριό προσπαθούσε να έχει τα δικά του τρόφιμα.

Αυτό ισχύει ακόμη στα χωριά, ακόμη, τουλάχιστον.

Το κοτόπουλο είναι θρεπτική λύση, αλλά πρέπει να είναι και υγιεινή...

Το κοτόπουλο είναι καλή πηγή πρωτεϊνης. Με 100 γραμμάρια κοτόπουλο παρέχουμε στον οργανισμό μας το 60% των καθημερινών αναγκών σε πρωτεϊνη.

Το κοτόπουλο έχει μεγάλες ποσότητες νιασίνης, δηλαδή βιταμινης Β3 και βιταμίνης Β6. 

Η νιασίνη βοηθάει στην καλή λειτουργία του νευρικού συστήματος και με τη βιταμίνη Β6 βοηθούν στον μεταβολισμό των λιπών, των υδατανθράκων και των πρωτεϊνών του σώματος.

Το κοτόπουλο είναι, ακόμη, μια καλή πηγή σεληνίου, που είναι ένα ιχνοστοιχείο που είναι ένα βασικό συστατικό πολλών σημαντικών μεταβολικών οδών, όπως του μεταβολισμού της θυρεοειδικής ορμόνης.

Τι πρέπει να προσέχετε με τα κοτόπουλα

Τα νωπά κοτόπουλα περιέχουν βακτήρια που μπορεί να προκαλέσουν ασθένειες, όταν βρίσκονται σε μεγάλες ποσότητες. Γι' αυτό το νωπό κοτόπουλο δεν πρέπει να παραμένει πολλή ώρα σε θερμοκρασία δωματίου ή θερμοκρασία μεγαλύτερη των 4 βαθμών Κελσίου. 

Το κοτόπουλο όταν μπαίνει στην κατάψυξη σταματάει ο πολλαπλασιασμός των μικροβίων.

Το κοτόπουλο, άρα χρειάζεται καλό μαγείρεμα για να σκοτωθούν όλα τα παθογόνα μικρόβια.

Το νωπό κοτόπουλο δεν πρέπει να έρχεται σε επαφή με άλλα τρόφιμα ωμά ή μαγειρεμένα, γιατί μπορεί να συμβεί επιμόλυνση.

Μην κόβετε το κοτόπουλο στο ίδιο ξύλο κοπής με τα λαχανικά. Να πλένετε καλά το ξύλο κοπής πριν το χρησιμοποιήσετε για να κόψετε το κοτόπουλο. Αυτό ισχύει και για τα υπόλοιπα σκεύη που χρησιμοποιούνται για την προετοιμασία του κοτόπουλου, όπως τα μαχαίρια, τα πιάτα, ο πάγκος και τα χέρια. Καλύτερα να φοράτε γάντια μιας χρήσης.

Όταν το κοτόπουλο είναι κατεψυγμένο καλύτερα να το αποψύχετε στο ψυγείο, γιατί η χαμηλή θερμοκρασία ψυγείου δεν επιτρέπει την ανάπτυξη και τον πολλαπλασιασμό των μικροβίων. Η απόψυξη αυτή θα διαρκέσει μέχρι και 30 ώρες. Μετά την απόψυξη το κοτόπουλο μπορεί να διατηρηθεί στο ψυγείο για άλλη 1 ημέρα.

Άλλος τρόπος απόψυξης είναι το κρύο νερό. Εμβαπτίστε το κοτόπουλο σε κρύο νερό για 30 λεπτά. Αλλάξτε το νερό και εμβαπτίστε το κοτόπουλο για άλλα 30 λεπτά. Το νερό το αλλάζετε κάθε μισή ώρα. Η απόψυξη γίνεται σε 1-3 ώρες ανάλογα με το μέγεθος του κοτόπουλου.

Τέλος, μπορείτε να κάνετε απόψυξη του κοτόπουλο στο φούρνο μικροκυμάτων, αλλά πρέπει, τότε να μαγειρέψετε, αμέσως το κοτόπουλο, γιατί υπάρχει κίνδυνος ανάπτυξης βακτηρίων.

Μην αφήνετε το κοτόπουλο να ξεπαγώσει στον πάγκο της κουζίνας γιατί θα αλλοιωθεί το κοτόπουλο και θα επιμολυνθούν και τα άλλα τρόφιμα.

Αν αποψύξετε το κοτόπουλο πρέπει να το μαγειρέψετε και αν δεν θέλετε να το φάτε να το καταψύξετε, μετά το μαγείρεμα.

Αν δεν έχετε κοτέτσι να επιλέγετε κοτόπουλα βιολογικά ή κοτόπουλα ελεύθερης βοσκής που τρώνε φυτά και όχι ζωοτροφές γενετικά τροποποιημένες ή εμπλουτισμένες με ορμόνες, αντιβιοτικά ή άλλες απαγορευμένες ουσίες.

Για να είναι πιστοποιημένα βιολογικά τα ορνιθοτροφεία πρέπει να ακολουθούν μια αυστηρή σειρά κατευθυντήριων γραμμών και να ελέγχονται ετησίως από έναν φορέα πιστοποίησης.

Οι κανόνες για τα βιολογικά κοτόπουλα:

Τα πτηνά πρέπει να εκτρέφονται με βιολογικό τρόπο το αργότερο δύο ημέρες μετά την εκκόλαψη.

Θα πρέπει να τρέφονται με πιστοποιημένες βιολογικές ζωοτροφές για όλη τους τη ζωή. Οι βιολογικές ζωοτροφές δεν μπορούν να περιέχουν ζωικά υποπροϊόντα, αντιβιοτικά ή γενετικά τροποποιημένα δημητριακά και χόρτα που έχουν καλλιεργηθεί με χρήση φυτοφαρμάκων και χημικών λιπασμάτων.

Απαγορεύεται η χρήση  φαρμάκων, αντιβιοτικών και ορμονών για τη βιολογικά κοτόπουλα.

Όλα τα κοτόπουλα πρέπει να έχουν πρόσβαση σε εξωτερικούς χώρους.

Διαβάστε, επίσης,

Οι κίνδυνοι από τα τρόφιμα

Τροφές που δεν πρέπει να ξαναζεσταίνετε

Το συζευγμένο λινολεϊκό οξύ

Λευκό ή κόκκινο κρέας;

Η δίαιτα που είναι πλούσια σε πρωτεΐνες αυξάνει την γονιμότητα

Αν θέλετε τέλεια γράμμωση στο κορμί σας

Τα αυγά

Μία επικίνδυνη λοίμωξη

Φούρνοι μικροκυμάτων

Το υαλουρονικό οξύ

Τροφές που οι ειδικοί δεν θα έτρωγαν ποτέ

Διατροφικές γνώσεις

Γιατί οι δίαιτες με πρωτεΐνες αδυνατίζουν;

L-αργινίνη, το θαυματουργό αμινοξύ

Καρνοσίνη

Λιστερίωση

Προσέξτε τι τρώτε!

Πώς να ξεχωρίζετε τα φρέσκα βιολογικά αυγά

Σκεφτείτε ΒΙΟ-λογικά

Η καλύτερη διατροφή για να έχετε την υγεία σας

Να προτιμάτε τα βιολογικά προϊόντα

www.emedi.gr

 

Τελευταία τροποποίηση στιςΣάββατο, 05 Δεκεμβρίου 2015 17:18
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
επιστροφή στην κορυφή


Σχετικά με το EMEDI

Εφημερεύοντα Φαρμακεία