Σάββατο, 16 Ιανουαρίου 2016 10:12

Σας αρέσει το ωμό φαγητό;

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Είναι υγιεινό το φαγητό όταν τρώγεται άψητο;

Το σούσι και το σασίμι είναι υγιεινά...

Η ιαπωνική κουζίνα αρέσει σε πολλούς...

Το σασίμι ή Sashimi είναι ωμό κρέας ή ψάρι κομμένο σε λεπτές φέτες. Το shasi σημαίνει τρυπημένο και το mi σώμα, κρέας. Το ψάρι για παράδειγμα τρυπιέται στο κεφάλι για να είναι ο θάνατος ακαριαίος και να μην δημιουργηθεί γαλακτικό οξύ από τις συσπάσεις που χαλάει την υφή του κρέατος.

Σασίμι: Το ωμό ψάρι περιέχει υψηλά επίπεδα πρωτεΐνης και ωμέγα-3 λιπαρών οξέων που είναι ωφέλιμα για τις καρδιακές παθήσεις, δεδομένου ότι μειώνουν την κακή χοληστερόλη και είναι εξαιρετικά για την αποτελεσματική αντιμετώπιση της κακής κυκλοφορίας του αίματος. Καταπολεμούν την υψηλή αρτηριακή πίεση και τα καρδιοαγγειακά νοσήματα και βοηθούν και όσους έχουν κατάθλιψη. Σε αντίθεση με το σούσι, το σασίμι δεν έχει μαγειρεμένη επικάλυψη ή φύκια. Ο τόνος, το ασπρόψαρο και τα αυγά του σολομού μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην προετοιμασία αυτού του πιάτου. Το σασίμι ειναι κατάλληλο για δίαιτα γιατί έχει λίγες θερμίδες. Πολλοί χρησιμοποιούν σκουμπρί και σαρδέλες. Το σασίμι μπορεί να συνοδευτεί με ασιατικές ρέβες.

Σούσι: Το σούσι είναι ωμό ψάρι και λαχανικά, αλλά χρησιμοποιείται και ρύζι. Τα φύκια συμβάλλουν στην αποτοξίνωση του οργανισμού και, επίσης, είναι ευεργετικά για τη μείωση της χοληστερίνης.

Τι πρέπει να προσέχετε όταν τρώτε σούσι και σασίμι

  • Η δηλητηρίαση από υδράργυρο μπορεί να είναι ένας πιθανός κίνδυνος, αν δεν γνωρίζετε την προέλευση των ψαριών. Να είστε προσεκτικοί με τα γεύματα που περιέχουν ξιφία, καρχαρία, βασιλική ζαργάνα (μάρλιν) και τόνο. Ο σολομός, επειδή κολυμπάει μόνο σε καθαρό νερό, θεωρείται πιο υγιεινή και ασφαλής επιλογή.
  • Αυτά τα πιάτα δεν πρέπει να καταναλώνονται από άτομα που έχουν ορισμένες παθήσεις και έχουν επηρεασμένο ανοσοποιητικό σύστημα  και από έγκυες γυναίκες.
  • Οι σάλτσες που συνοδεύουν το σούσι και το σασίμι περιέχουν, επίσης, μεγάλη ποσότητα από ξύδι σόγιας που μπορεί να έχει περίσσεια νατρίου και να είναι γενετικά τροποποιημένη...

Διαβάστε, επίσης,

Υπερτροφές που πρέπει να καταναλώνετε με μέτρο

Αλόννησος

Γερμάνιο και Υγεία

Η διατροφή και η άσκηση κατά τον θηλασμό

Η μόδα στη διατροφή

Κετογενική δίαιτα

 Γλουταμινικό οξύ

Γλουταμινικό μονονάτριο

Γιαπωνέζικη συνταγή για ανιγήρανση

Σύνδρομο κινέζικου εστιατορίου

Πώς να μαγειρεύετε το πιο υγιεινό ρύζι

Γιαπωνέζικο πρωινό

www.emedi.gr

Διαβάστηκε 544 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Σάββατο, 16 Ιανουαρίου 2016 12:33
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Υποκατάστατα τροφίμων Κατσικάκι μαστέλο »
DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd