Дървен материал от www.emsien3.com

The best bookmaker bet365

The best bookmaker bet365

Menu

Σταματήστε να τρώτε επεξεργασμένα κρέατα

Σταματήστε να τρώτε επεξεργασμένα κρέατα

Μην τρώτε επεξεργασμένα κρέατα, είναι πολύ ανθυγιεινά

 

Τα επεξεργασμένα κρέατα προκαλούν καρκίνο 

Τα επεξεργασμένα κρέατα - όπως το μπέικον, τα λουκάνικα και το ζαμπόν προκαλούν καρκίνο, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ).

Η κατανάλωση 50g επεξεργασμένου κρέατος την ημέρα, δηλαδή λιγότερο από δύο φέτες μπέικον, αυξάνει την πιθανότητα ανάπτυξης καρκίνου του παχέος εντέρου κατά 18%.

Το κρέας έχει, επίσης, οφέλη για την υγεία.

Τι είναι το επεξεργασμένο κρέας;

Το επεξεργασμένο κρέας έχει τροποποιηθεί είτε για να παραταθεί η διάρκεια ζωής του ή για να αλλάξει η γεύση του και οι κύριες μέθοδοι είναι το κάπνισμα, το αλάτισμα, ή η προσθήκη άλατος ή συντηρητικών.

Απλά βάζοντας το βόειο κρέας να περάσει από την κρεατομηχανή δεν σημαίνει ότι ο κιμάς είναι "επεξεργασμένος", εκτός αν τροποποιηθεί περαιτέρω.

Τα επεξεργασμένα κρέατα είναι το μπέικον, τα λουκάνικα, τα χοτ ντογκ, τα σαλάμια, το παστό βοδινό, το ζαμπόν, καθώς και τα κονσερβοποιημένα κρέατα και οι σάλτσες με βάση το κρέας.

Όμως, τα λουκάνικα που φτιάχνετε μόνοι σας, σίγουρα είναι υγιεινά...

Οι χημικές ουσίες που συμμετέχουν στην επεξεργασία αυξάνουν την πιθανότητα για καρκίνο. Η ψηλή θερμοκρασία μαγειρέματος, όπως σε ένα μπάρμπεκιου, μπορεί επίσης να δημιουργήσει καρκινογόνες χημικές ουσίες.

Περίπου έξι στους 100 ανθρώπους αναπτύσσουν καρκίνο του εντέρου σε κάποια στιγμή στη ζωή τους.
Αν τρώτε 50 γρ μπέικον την ημέρα για το υπόλοιπο της ζωής σας, τότε ο κίνδυνος θα αυξηθεί κατά 18% και περίπου επτά στα 100 άτομα θα νοσήσουν από τον καρκίνο του εντέρου.

Το επεξεργασμένο κρέας ανήκει στην ίδια κατηγορία όπως το πλουτώνιο, αλλά και το αλκοόλ. Για ένα άτομο, ο κίνδυνος εμφάνισης ορθοκολικού καρκίνου λόγω της κατανάλωσης επεξεργασμένου κρέατος παραμένει μικρός, αλλά αυτό ο κίνδυνος αυξάνει ανάλογα με την ποσότητα του κρέατος που καταναλώνεται.

Το κόκκινο κρέας είναι μια σημαντική πηγή σιδήρου, ψευδαργύρου και βιταμίνης Β12.

Τα 100 γραμμάρια κόκκινου κρέατος την ημέρα αυξάνουν τον κίνδυνο καρκίνου κατά 17%. Μια μπριζόλα  είναι 225g.

Μην σταματήσετε  τελείως το κόκκινο κρέας, αλλά σταματήστε το επεξεργασμένο.

Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που προκαλούν καρκίνο του εντέρου.

Όσοι έχουν κίνδυνο για καρκίνο παχέος εντέρου πρέπει να σταματήσουν την υπερβολική κατανάλωση κόκκινου κρέατος και να αποφεύγουν τελείως την κατανάλωση επεξεργασμένου κρέατος, αλλά θα πρέπει, επίσης, να κάνουν μια διατροφή πλούσια σε φυτικές ίνες, σε φρούτα και λαχανικά και να διατηρήσουν ένα επαρκές σωματικό βάρος σε όλη τη ζωή και να περιορίσουν την κατανάλωση αλκοόλ και να είστε σωματικά δραστήριοι.

Όλα τα επεξεργασμένα κρέατα προσφέρουν λιγότερες βιταμίνες από όσο το κρέας από το οποίο προέρχονται.

Τα περιορισμένα αυτά επίπεδα οφείλονται σε απώλειες κατά την επεξεργασία και τη διάλυση ή ανάμειξη του κρέατος με λίπη και άλευρα.

Διαβάστε, επίσης,

Οι τροφές που δεν κάνουν καλό στο δέρμα μας

Πρόσθετα τροφίμων

Οι κίνδυνοι από τα τρόφιμα

Οι απώλειες βιταμινών στα επεξεργασμένα τρόφιμα

Προσέξτε τι τρώτε!

Πώς το έντερο επηρεάζει το δέρμα σας

Η καλύτερη διατροφή για να έχετε την υγεία σας

Διατροφή για τις φλεγμονές

Οι κανόνες υγιεινής για τα τρόφιμα

Τα πιο νόστιμα και υγιεινά λουκάνικα

www.emedi.gr

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Η διατροφή των ασθενών Κολοκυθοσαλάτα »
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
επιστροφή στην κορυφή


Σχετικά με το EMEDI

Εφημερεύοντα Φαρμακεία