Дървен материал от www.emsien3.com

The best bookmaker bet365

The best bookmaker bet365

Menu

Φακές μουντζέντρα

Φακές μουντζέντρα

Είναι παραλλαγή του φακόρυζου

Σε πολλά μέρη συνηθίζεται να τρώνε τα όσπρια με ρύζι. Tα όσπρια είναι καλή πηγή πρωτεΐνης, αλλά τους λείπει ένα από τα εννέα απαραίτητα για τον οργανισμό αμινοξέα, το οποίο βρίσκεται στο ρύζι. Έτσι, αν μαγειρέψετε όσπρια με ρύζι, προσφέρετε στον οργανισμό σας πρωτεΐνη υψηλής ποιότητας, όπως αυτήν του κρέατος, αφού οι πρωτεΐνες που δίνει είναι υψηλής διατροφικής αξίας και απαραίτητες για την εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού.

Υλικά για τις φακές Mujaddra (Μερίδες 8)

  • 500 γρ. φακές, ψιλές, ξεπλυμένες στο σουρωτήρι
  • 2 δαφνόφυλλα
  • 1/2 φλιτζ. τσαγιού ελαιόλαδο
  • 4 μέτρια ξερά κρεμμύδια, κομμένα σε ψιλά καρέ
  • 500 γρ. ρύζι αναποφλοίωτο, ξεπλυμένο στο σουρωτήρι
  • Αλάτι ανεπεξέργαστο θαλασσινό
  • Φρεσκοτριμμένο πιπέρι
  • Χυμός λεμονιού, για το σερβίρισμα
  • Δυόσμος ή μαϊντανός ή ρίγανη φρέσκα για το σερβίρισμα

Εκτέλεση

  • Σε μια μέτρια κατσαρόλα ρίχνετε τις φακές και άφθονο κρύο νερό που να τις σκεπάζει καλά.
  • Τις αφήνετε να πάρουν μια βράση σε δυνατή φωτιά, αποσύρετε το σκεύος από τη φωτιά και τις στραγγίζετε.
  • Τις ξεπλένετε καλά μέσα στο σουρωτό και τις ρίχνετε ξανά στην άδεια κατσαρόλα, προσθέτοντας 1 λίτρο νερό και τη δάφνη.
  • Αφήνετε το μείγμα να πάρει μια έντονη βράση, χαμηλώνετε τη φωτιά, μισοσκεπάζετε την κατσαρόλα και σιγοβράζετε για άλλα περίπου 20 λεπτά, μέχρι οι φακές να μισοβράσουν, αλλά να μη μαλακώσουν πολύ.
  • Ρίχνετε αλάτι, ανακατεύετε και αποσύρετε από τη φωτιά.
  • Ο ζωμός που έχει μείνει στην κατσαρόλα θα πρέπει να είναι περίπου 2 φλιτζ. τσαγιού. Αν είναι λιγότερος, συμπληρώνετε με λίγο ζεστό νερό.
  • Πέντε λεπτά πριν αποσύρετε τις φακές από τη φωτιά, σε μια άλλη κατσαρόλα ζεσταίνετε το λάδι σε μέτρια φωτιά και σοτάρετε τα ψιλοκομμένα κρεμμύδια για 2 λεπτά, μέχρι να μαλακώσουν λίγο.
  • Προσθέτετε το ρύζι και σοτάρετε για άλλα 2 λεπτά, ανακατεύοντας, μέχρι οι κόκκοι του να γίνουν διάφανοι.
  • Στη συνέχεια ρίχνετε τις φακές με το ζωμό τους.
  • Ανακατεύετε απαλά, μισοσκεπάζετε το σκεύος και μαγειρεύετε σε μέτρια προς χαμηλή φωτιά για άλλα 20 λεπτά ή μέχρι να μαλακώσουν οι φακές, να γίνει το ρύζι και να απορροφηθούν όλα τα υγρά της κατσαρόλας.
  • Στο διάστημα αυτό δεν ανακατεύετε ξανά.
  • Αποσύρετε από τη φωτιά και αφήνετε το φαγητό κατά μέρος για 10 λεπτά και μοιράζουμε τη μουτζέντρα σε πιάτα.
  • Ραντίζετε με χυμό λεμονιού και βάζετε το δυόσμο ή τον μαϊντανό ή το θυμάρι.
  • Συνοδεύετε με αραβικές πίτες.

by Savvi Diet

Διαβάστε, επίσης,

Πώς πρέπει να τρώτε τα όσπρια

Πλήρης οδηγός για την αλκαλική δίαιτα

Διατροφή για όσους έχουν αυξημένο ουρικό οξύ

Εξαιρετικές φυτικές πηγές πρωτεϊνών

Μήπως έχετε πέτρες στη χοληδόχο κύστη;

Τροφή για το αίμα

Μυστικά για τα όσπρια

Η δάφνη

Οι καλύτερες τροφές για να ρίξετε την κακή χοληστερίνη

Χρήσιμες πληροφορίες για τις φακές

Τα οφέλη που έχουν οι φυτικές ίνες για την υγεία

Όσπρια

Τροφές που μας κάνουν ευτυχισμένους

Μεσογειακή δίαιτα

Τροφές αντί για ζάχαρη για υγεία

H δίαιτα DASH για τη ρύθμιση της πίεσης

Τροφές που προστατεύουν το στήθος απ' τον καρκίνο

Οι καλύτερες πηγές σιδήρου

Δίαιτα οικονομική

www.emedi.gr

Τελευταία τροποποίηση στιςΠαρασκευή, 04 Μαρτίου 2016 11:55
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Σέρι Το μούσλι είναι πολύ υγιεινό »
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
επιστροφή στην κορυφή


Σχετικά με το EMEDI

Εφημερεύοντα Φαρμακεία