Дървен материал от www.emsien3.com

The best bookmaker bet365

The best bookmaker bet365

Menu

Να τρώτε μόνο βιολογικά φρούτα και λαχανικά

Να τρώτε μόνο βιολογικά φρούτα και λαχανικά

Τα μη βιολογικά φρούτα και λαχανικά δεν έχουν τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά

 

 

 

Λόγω της εξάντλησης του εδάφους από τα θρεπτικά συστατικά, των γενετικά τροποποιημένων προϊόντων και των φυτοφαρμάκων, οι καλλιέργειες πριν από δεκαετίες ήταν πολύ πιο πλούσιες σε βιταμίνες και ανόργανα συστατικά από τις ποικιλίες που καλλιεργούνται σήμερα.

Αλλά ποια είναι η θρεπτική διαφορά ανάμεσα στα φρούτα και στα λαχανικά του 1950 και του σήμερα;

Τα υψηλότερα επίπεδα αντιοξειδωτικών, τα χαμηλότερα φορτία φυτοφαρμάκων, και οι βελτιωμένες γεωργικές πρακτικές οδηγούν σε  πιο θρεπτικά τελικά προϊόντα. Τα γενετικά τροποποιημένα τρόφιμα δεν έχουν υψηλή θρεπτική αξία.

Αλλά ο κύριος ένοχος σε αυτή την ανησυχητική διατροφική τάση είναι η εξάντληση του εδάφους: Οι σύγχρονες εντατικές γεωργικές μέθοδοι έχουν απογυμνώσει τις ποσότητες των θρεπτικών συστατικών από το έδαφος στο οποίο τα τρόφιμα που τρώμε μεγαλώνουν. Δυστυχώς, κάθε διαδοχική γενιά των ταχέως αναπτυσσόμενων λαχανικών και φρούτων είναι πραγματικά λιγότερο καλή για μας από την προηγούμενη.

Πολλά λαχανικά και φρούτα, δεν έχουν τις απαραίτητες πρωτεΐνες, ασβέστιο, φώσφορο, σίδηρο, ριβοφλαβίνη (βιταμίνη Β2) και βιταμίνη C.

Τα βιολογικά παραγόμενα φρούτα και λαχανικά έχουν τουλάχιστον έχουν 15 τοις εκατό υψηλότερη αντιοξειδωτική ικανότητα από τα συμβατικά.

Οι προσπάθειες για νέες ποικιλίες των καλλιεργειών παρέχουν μεγαλύτερη απόδοση, ανθεκτικότητα στα παράσιτα και τις κλιματικές αλλαγές, αλλά η θρεπτική τους αξία δεν συμβαδίζει με την ταχεία ανάπτυξή τους. Τα θρεπτικά συστατικά, όπως το μαγνήσιο, ο ψευδάργυρος και βιταμίνες Β-6 και Ε υπάρχουν σε χαμηλά ποσοστά. Τα επίπεδα ασβεστίου μειώθηκαν κατά 27 τοις εκατό, τα επίπεδα σιδήρου κατά 37 τοις εκατό, τα επίπεδα βιταμίνης Α κατά 21 τοις εκατό, τα επίπεδα της βιταμίνης C κατά 30 τοις εκατό και του καλίου κατά 14 τοις εκατό. 

Τί μπορεί να γίνει;

Το κλειδί για υγιέστερα προϊόντα είναι το πιο υγιεινό έδαφος. Απαιτείται να υπάρχει χρόνος και κατάλληλη επεξεργασία του εδάφους με βιολογικά λιπάσματα και φυτοφάρμακα μεταξύ των καλλιεργητικών περιόδων, για να δοθεί χρόνος για την αποκατάσταση της γης.

Όσοι θέλουν πιο θρεπτικά φρούτα και λαχανικά, πρέπει να αγοράζουν από τοπικούς παραγωγούς, βιολογικά προϊόντα.

Μην καταναλώνετε γενετικά τροποποιημένα τρόφιμα

Οι ελλείψεις των θρεπτικών συστατικών σε ένα ανθρώπινο ον προκαλούν ευαισθησία σε ασθένειες, και καρκίνο. Οι άνθρωποι που έχουν οστεοπόρωση δεν λαμβάνουν αρκετό ασβέστιο και μαγνήσιο και τα άτομα που έχουν καρκίνο δεν λαμβάνουν αρκετό μαγγάνιο.

Για παράδειγμα το μη γενετικά τροποποιημένο καλαμπόκι έχει 6130 ppm ασβεστίου, ενώ το γενετικά τροποποιημένο καλαμπόκι έχει 14, δηλαδή, 437 φορές λιγότερο ασβέστιο.

Για παράδειγμα το μη γενετικά τροποποιημένο καλαμπόκι έχει 113 ppm μαγνησίου, ενώ το γενετικά τροποποιημένο καλαμπόκι έχει 2, δηλαδή, 56 φορές λιγότερο μαγνήσιο.

Για παράδειγμα το μη γενετικά τροποποιημένο καλαμπόκι έχει 113 ppm καλίου, ενώ το γενετικά τροποποιημένο καλαμπόκι έχει 7, δηλαδή, 16 φορές λιγότερο κάλιο.

Για παράδειγμα το μη γενετικά τροποποιημένο καλαμπόκι έχει 14 ppm μαγγάνιο, ενώ το γενετικά τροποποιημένο καλαμπόκι έχει 2, δηλαδή, 7 φορές λιγότερο μαγγάνιο.

Συνολικά, το μη γενετικά τροποποιημένο καλαμπόκι είναι 20 φορές πιο πλούσιο σε διατροφή αξία, ενέργεια και πρωτεΐνες σε σύγκριση με το καλαμπόκι που είναι γενετικά τροποποιημένο.

Να τρώτε μόνο βιολογικά φρούτα και λαχανικά

Διαβάστε, επίσης,

Γιατί πρέπει να χρησιμοποείτε βιολογικά βότανα για την υγεία σας

Διατροφικές συμβουλές για την πρόληψη του καρκίνου

Χρήσιμες πληροφορίες για τα αντιοξειδωτικά

Τα κρητικά βότανα είναι αναγνωρισμένα παγκοσμίως

Οι κίνδυνοι από τα τρόφιμα

Προσέξτε τι τρώτε!

Ο κόσμος στον οποίο θέλουμε να ζούμε

Να προτιμάτε τα βιολογικά προϊόντα

Σκεφτείτε ΒΙΟ-λογικά

Τροφές που οι ειδικοί δεν θα έτρωγαν ποτέ

Οι κίνδυνοι από τα μεταλλαγμένα

Πώς πρέπει να τρώγονται τα φρούτα

www.emedi.gr

 

Τελευταία τροποποίηση στιςΔευτέρα, 09 Ιανουαρίου 2017 10:26
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Μαρμελάδα από ξηρά σύκα Καροτόσουπα βελουτέ »
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
επιστροφή στην κορυφή


Σχετικά με το EMEDI

Εφημερεύοντα Φαρμακεία