Σάββατο, 11 Μαρτίου 2017 09:53

Η διατροφή υπεύθυνη για τα καρδιοαγγειακά νοσήματα και το διαβήτη

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Αλλάξτε τη διατροφή σας και προστατέψτε την υγεία σας

Η διατροφή είναι υπεύθυνη για 45 τοις εκατό όλων των θανάτων από καρδιακή νόσο και διαβήτη.

Περιοδικό JAMA

Το μεταβολικό σύνδρομο συνδέεται με το πολύ νάτριο και το επεξεργασμένο κρέας.

Οι ξηροί καρποί και σπόροι, τα θαλασσινά ω-3 λιπαρά οξέα, τα λαχανικά και τα φρούτα δρουν προστατευτικά.

Η επιλογή καλής ποιότητας τροφίμων και όχι απλά τη μείωση των βλαβερών τροφίμων και προϊόντων είναι το κλειδί για την διατήρηση καλής υγείας και την αποφυγή καρδιαγγειακών νοσημάτων και του διαβήτη.

Πρέπει να υπάρξει μεγαλύτερη προσπάθεια για την αύξηση των ωμέγα-3 λιπαρών οξέων στην διατροφή. Τα EPA και DHA στην βέλτιστη αναλογία EPA / DHA ωμέγα-3 λιπαρά οξέα δρουν προστατευτικά.

Η καρδιακή νόσος, το εγκεφαλικό επεισόδιο και ο διαβήτης τύπου 2 κατά 45% σχετίζονται με τη μη βέλτιστη πρόσληψη  10 διατροφικών παραγόντων.

Οι ανθυγιεινές τροφές και τα θρεπτικά συστατικά είναι το νάτριο (βέλτιστο επίπεδο κάτω από 2 γραμμάρια ανά ημέρα), τα επεξεργασμένα κρέατα εισαγωγής, τα σακχαρούχα ποτά και τα κόκκινα κρέατα (βέλτιστη πρόσληψη κάτω από 14.3 g / d). 

Τα υγιεινά τρόφιμα και τα θρεπτικά συστατικά είναι οι ξηροί καρποί / σπόροι (τουλάχιστον 20.2 g / d), τα θαλασσινά ω-3 λιπαρά (τουλάχιστον 250 mg / d), τα λαχανικά (τουλάχιστον 400 g / d), τα φρούτα (τουλάχιστον 300 g / d), τα δημητριακά ολικής αλέσεως (τουλάχιστον 125 g / d) και  τα PUFAs-Polyunsaturated fatty acids ή πολυακόρεστα λιπαρά οξέα για αντικατάσταση των υδατανθράκων ή κορεσμένων λιπών (τουλάχιστον το 11% της ενέργειας / d). 

Η μεγαλύτερη εκτιμώμενη θνησιμότητα σχετίζεται με την υψηλή πρόσληψη  νατρίου (9,5%), ακολουθούμενη από την χαμηλή κατανάλωση ξηρών καρπών και σπόρων, την υψηλή κατανάλωση επεξεργασμένων κρεάτων, την χαμηλή πρόσληψη θαλασσινών ω-3 λιπαρών οξέων, λαχανικών και φρούτων, την υψηλή πρόσληψη ζάχαρης και σακχαρούχων ποτών, και την χαμηλή πρόσληψη δημητριακών ολικής αλέσεως (μεταξύ 5,9% -8,5%), και, τελευταία, με τη χαμηλή πρόσληψη πολυακόρεστων λιπών (2,3%) και την υψηλή πρόσληψη μη επεξεργασμένων κόκκινων κρεάτων (0,4%).

Το νάτριο είναι ένας βασικός στόχος. Οι πολιτικές μείωσης του αλατιού και η αποφυγή κατανάλωσης επεξεργασμένων τροφίμων που περιέχουν πολύ αλάτι  φαίνεται να είναι αποτελεσματικό μέσο για τη διατήρηση υγείας.

Να καταναλώνετε αεπεξέργαστο θαλασσινό αλάτι.

Η χαμηλή κατανάλωση θαλασσινών ω-3 λιπαρών οξέων σχετίζεται με σχεδόν το 15% των θανάτων που οφείλονται σε στεφανιαία καρδιακή νόσο.

Να τρώτε ψάρια ελεύθερης αλιείας που περιέχουν ωμέγα 3 λιπαρά οξέα δυο φορές την εβδομάδα.

Να καταναλώνετε βιολογικά τρόφιμα.

Η επιλογή καλής ποιότητας τροφίμων και όχι απλά τη μείωση των βλαβερών τροφίμων και προϊόντων είναι το κλειδί για την διατήρηση καλής υγείας και την αποφυγή καρδιαγγειακών νοσημάτων και του διαβήτη.


-Διαβητικοί και ινσουλινοεξαρτώμενοι διαβητικοί

1 φακελάκι 30 λεπτά μετά το γεύμα 3 φορές την ημέρα για 1 μήνα. Επιπλέον εφαρμόζετε υγρό από το φακελάκι σε πληγές, αν υπάρχουν στο σώμα σας. Πίνετε 2 λίτρα νερό την ημέρα για αποτοξίνωση. Για συντήρηση, στη συνέχεια, πίνετε 1 φακελάκι την ημέρα για να έχετε ικανοποιητική ζωή.

Παραγγείλετε το SOUL της RAIN πατώντας εδώ


«ΟΛΟΙ ΟΙ ΧΡΟΝΙΟΙ ΠΟΝΟΙ, ΟΙ ΦΛΕΓΜΟΝΕΣ, ΟΙ ΕΚΦΥΛΛΙΣΤΙΚΕΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ, ΤΟ ΓΗΡΑΣ ΚΑΙ Η ΦΘΟΡΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΟΞΥΓΟΝΟΥ ΣΤΑ ΚΥΤΤΑΡΑ»
Βελτιώνει το καρδιαγγειακό σύστημα
ΒΑΛΤΕ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΣΑΣ ΟΞΥΓΟΝΟ, ΔΩΣΤΕ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΣΑΣ ΖΩΗ!!!

Παραγγείλετε το σταθεροποιημένο αεροβικό οξυγόνο πατώντας εδώ


Η καλύτερη πολυβιταμίνη

Ειδική πολυβιταμίνη από συμπυκνωμένες υπερτροφές - 100 θρεπτικά συστατικά σε 1 μόνο κάψουλα.

ΠΟΛΥΒΙΤΑΜΙΝΗ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟ! ΜΟΝΑΔΙΚΗ – ΠΑΝΙΣΧΥΡΗ - 100% ΦΥΤΙΚΗ!

ΤΟ ALIVE MULTI

Παραγγείλετε την πολυβιταμίνη, πατώντας εδώ


Τα καλύτερα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα

ΜΟΡΙΑΚΩΣ ΑΠΕΣΤΑΓΜΕΝΑ ΩΜΕΓΑ-3 910mg

ΜΟΡΙΑΚΗΣ ΑΠΟΣΤΑΞΗΣ
ΥΨΗΛΗΣ ΔΡΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΥΨΗΛΗΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ
ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΥ ΒΑΘΜΟΥ ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑΣ
ΑΠΟ ΨΑΡΙΑ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ
ΧΩΡΙΣ ΕΞΑΝΙΑ
ΧΩΡΙΣ PCB’S
ΧΩΡΙΣ ΓΛΟΥΤΕΝΗ
ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΣΤΕΙ ΕΛΕΓΧΟΥΣ ΓΙΑ PCB’S, ΒΑΡΕΑ ΜΕΤΑΛΛΑ ΚΑΙ ΡΥΠΟΥΣ

Παραγγείλετε τα καλύτερα ωμέγα λιπαρά οξέα 240 κάψουλες, πατώντας, εδώ.

Παραγγείλετε τα καλύτερα ωμέγα λιπαρά οξέα 120 κάψουλες, πατώντας, εδώ.

Παραγγείλετε τα καλύτερα ωμέγα λιπαρά οξέα 60 κάψουλες, πατώντας, εδώ.

Μοναδικά βιολογικά θαλάσσια ωμέγα-3 λιπαρά οξέα

Το Krill Oil της "VIOGENESIS", είναι πατενταρισμένο λάδι SUPERBA, προέρχεται αποκλειστικά από άγριες γαρίδες του Ατλαντικού, είναι προϊόν ψυχρής έκθλιψης και σε όλα τα στάδια παραγωγής του και επεξεργασίας του έχουν τηρηθεί οι πλέον αυστηρές προδιαγραφές σύμφωνα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία.

Το Superba™ κριλ είναι μοναδικά θαλάσσια ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, λόγω των σημαντικά λιγότερων σταδίων επεξεργασίας που απαιτούνται για να δημιουργηθεί το τελικό προϊόν. Σε σχέση με άλλες πηγές θαλάσσιου ωμέγα-3 το κριλ θεωρείται πλήρης εκχυλισμένη τροφή. Στην πραγματικότητα, επειδή προέρχονται από βιότοπο σε απόλυτα καθαρό περιβάλλον στην αρχική της μορφή, δεν απαιτείται καθαρισμός ή απόσταξη του λαδιού. Επιπλέον, η άμεση επεξεργασία επί του σκάφους του Superba™ κριλ αποτρέπει την αποσύνθεση και την υποβάθμιση και προστατεύει τη θρεπτική ακεραιότητα του προϊόντος.

Παραγγείλετε το Krill Oil, τα βιολογικά ωμέγα λιπαρά οξέα με ασταξανθίνη που είναι ένα πανίσχυρο αντιοξειδωτικό πατώντας, εδώ.

Διαβάστε, επίσης,

Η παραδοσιακή κρητική διατροφή διατηρεί την υγεία και προλαμβάνει τις ασθένειες

Καθημερινή αποτοξίνωση με διατροφή

Η διατροφή έχει πρωταρχικό ρόλο στη θεραπεία του καρκίνου

Παγκόσμια διατροφή και Υγεία

Μπορείτε να κάνετε πρόληψη και θεραπεία του διαβήτη με την διατροφή

Χρήσιμες πληροφορίες για τη ζάχαρη

Διατροφικές συμβουλές για την πρόληψη του καρκίνου

Θαλασσινό αλάτι

Κόψτε τη ζάχαρη στα παιδιά σας

Γλυκαιμικός Δείκτης

Τα ω-3 έχουν ευεργετική επίδραση στην καρδιοαγγειακή υγεία

Τα καλύτερα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα

Τα πιο νόστιμα ψάρια είναι τα εποχιακά

Σκεφτείτε ΒΙΟ-λογικά

Να προτιμάτε τα βιολογικά προϊόντα

Να τρώτε ψάρια δύο φορές την εβδομάδα

Σταματήστε να τρώτε επεξεργασμένα κρέατα

Μεταβολικό σύνδρομο

www.emedi.gr

Διαβάστηκε 303 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 17 Μαρτίου 2017 09:54
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Our website is protected by DMC Firewall!