Σάββατο, 29 Απριλίου 2017 18:19

Συμβουλές για υγιεινά γεύματα

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(2 ψήφοι)

Τα υγιεινά γεύματα χαρίζουν υγεία και μακροζωϊα

 

Τα υγιεινά γεύματα πρέπει να είναι ευκολοχώνευτα, να περιέχουν όλα τα θρεπτικά συστατικά, να δίνουν ενέργεια και δομικά συστατικά, να είναι απλά και εύκολα στην παρασκευή τους και να είναι γευστικά και gourmet.

Τα υγιεινά γεύματα αποτοξινώνουν το πεπτικό σύστημα και όλο το σώμα και θεραπεύουν όλες τις ασθένειες.

Τα υγιεινά γεύματα πρέπει να παρασκευάζονται από βιολογικά φρέσκα υλικά, με τον σωστό τρόπο μαγειρέματος και να καταναλώνονται αμέσως. Οπωσδήποτε, βιολογικά τρόφιμα πρέπει να είναι οι πατάτες, τα όσπρια και τα δημητριακά.

-Τα υλικά που θα χρησιμοποιήσετε για τα υγιεινά πιάτα

Το ελαιόλαδο που καταναλώνετε πρέπει να είναι βιολογικό και ψυχρής έκθλιψης.

Τα ψάρια που καταναλώνετε να είναι από θάλασσες ή ανοιχτές λίμνες και όχι ιχθυοτροφείου, εκτός αν είναι βιολογικά τα ιχθυοτροφεία.

Τα κρεατικά, τα πουλερικά, τα αυγά και τα γαλακτοκομικά προϊόντα πρέπει να είναι από ζώα ελεύθερης βοσκής που τρώνε χορταράκι ή βιολογική τροφή και δεν πρέπει να τους χορηγούνται ορμόνες, φάρμακα και αντιβιοτικά.

Επίσης, τα τρόφιμα που καταναλώνετε θα πρέπει να μην είναι γενετικά τροποποιημένα.

-Ο τρόπος που θα μαγειρέψετε τα υγιεινά πιάτα

Το μαγείρεμα των τροφίμων πρέπει να γίνεται με τον σωστό τρόπο, για να διατηρούνται οι βιταμίνες του και να είναι εύπεπτο.

Αποφύγετε το τηγάνισμα, το πολύ ψήσιμο και την αφυδάτωση των τροφών.

Πετάξτε την χύτρα ταχύτητας και μην χρησιμοποιείτε συχνά τον φούρνο μικροκυμάτων.

Το φαγητό πρέπει να το μαγειρεύετε και να το ψήνετε σε χαμηλή φωτιά, μισοσκεπασμένο.

Το αργό ψήσιμο θα βοηθήσει τα κρέατα να γίνουν μαλακά και ευκολόπεπτα.

Το βιολογικό ελαιόλαδο και το λεμόνι τα βάζετε στο τέλος για να μην καταστραφούν οι βιταμίνες τους.

Όσα τρόφιμα δεν απαιτείται να τα βράσετε καλύτερα να τα τρώτε ωμά.

-Ο τρόπος που θα καταναλώσετε τα υγιεινά πιάτα

Όταν τρώτε απαιτείται ηρεμία και χαλάρωση.

Αν είστε διαβητικοί απαιτείται να τρώτε από λίγο κάθε 3 ώρες. Αν δεν είστε διαβητικοί να αφήνετε να περνούν τουλάχιστον 5 ώρες κενό ανάμεσα στα γεύματα.

Αν δεν είστε διαβητικός και θέλετε να παραλείψετε ένα γεύμα δεν πειράζει. Αυτό θα ξεκουράσει και θα ανανεώσει το σώμα σας.

Πρέπει να μασάτε καλά το φαγητό σας πριν το καταπιείτε (80 φορές την κάθε μπουκιά).

Αν χορτάσετε σταματήστε το φαγητό. Δεν πειράζει να το αφήσετε στο πιάτο σας.

Να περάσουν τουλάχιστον τρεις ώρες πριν κοιμηθείτε, αφότου κάνετε ένα γεύμα. Μετά το φαγητό καλύτερα είναι να περπατήσετε.

Το βραδινό γεύμα μπορείτε να το παραλείπετε.

Όσοι εργάζονται σκληρά ή αθλούνται πολύ πρέπει να τρώνε περισσότερο, ενώ όσοι κάνουν καθιστική ζωή πολύ λιγότερο.

Να τρώτε μέχρι να μην χορταίνετε.

Για να μην έχετε φουσκώματα και κολίτιδα αποφύγετε τις πρωτεϊνες με τις ωμές φυτικές ίνες και τις πρωτεϊνες με όξινους χυμούς. Μπορείτε, βέβαια να τρώτε φέτα με ντομάτα και γάλα με μπανάνες και φράουλες, άνετα.

Αν έχετε κολίτιδα μην τρώτε πολύ καρπούζι.

Αν κάνετε υγιεινή διατροφή θα είστε ανάλαφροι και ακμαίοι και δεν θα νιώθετε βάρος και υπνηλία.

Διαβάστε, επίσης,

Η υγιεινή διατροφή είναι τρόπος ζωής

Χρήσιμες πληροφορίες για τη ζάχαρη

Σταματήστε να τρώτε επεξεργασμένα κρέατα

Εμπιστευθείτε τους διατροφικούς συμβούλους της EMEDI

Γιατί πρέπει να προτιμούμε τις φυσικές ιατρικές θεραπείες

Είναι υγιεινή η στέβια;

Σας αρέσει το ωμό φαγητό;

Τα κρητικά βότανα είναι αναγνωρισμένα παγκοσμίως

Η αυθεντική σοκολάτα έχει πολλές ευεργετικές ιδιότητες για την υγεία

Τι να προσέχετε με τα κοτόπουλα αν δεν έχετε το δικό σας κοτέτσι

Το πιο νόστιμο και υγιεινό σουβλάκι

Οι κίνδυνοι από τα τρόφιμα

Πλήρης οδηγός για την αλκαλική δίαιτα

Τρόφιμα για να χάσετε βάρος

Σκεφτείτε ΒΙΟ-λογικά

Παραδοσιακή ελληνική διατροφή

Σνακ για να τρώτε όταν κάνετε δίαιτα

Τα κρυφά συστατικά τροφίμων επιδεινώνουν τις χρόνιες παθήσεις

Τροφές που δεν πρέπει να ξαναζεσταίνετε

Πώς το έντερο επηρεάζει το δέρμα σας

Η καλύτερη διατροφή για να έχετε την υγεία σας

Τροφές που οι ειδικοί δεν θα έτρωγαν ποτέ

Λίγα λεπτά αρκούν για την υγεία

Κόψτε τη ζάχαρη στα παιδιά σας

Συμβουλές για την διατροφή και την άσκηση

Δίαιτα ισορροπημένης διατροφής

Δίαιτα ανάλογα με την ομάδα αίματος

Η μόδα στη διατροφή

Πώς το όξινο pH στο σώμα συνδέεται με τον καρκίνο

Eλληνικό Μέλι

Εμπλουτισμένο ψωμί

Η ιστορία της Υγείας

Μυστικά για πετυχημένες συνταγές

Το τεστ της μέσης

Σταματήστε να τρώτε κατεψυγμένα μπέργκερ

Μεσημεριανό φαγητό χωρίς κρέας

Να τρώτε μόνο σε εστιατόρια που έχουν φυσικές τροφές

Οι κανόνες υγιεινής για τα τρόφιμα

Είναι καλό να τρώμε το βράδυ;

Το χάσμα μεταξύ πλουσίων και φτωχών μεγαλώνει

Σταματήστε να τρώτε καθημερινά από fast food

Η κουζίνα του μέλλοντος

www.emedi.gr


Υγιεινή διατροφή

Βιολογικές μπάρες δημητριακών για υγιεινή διατροφή

Super food Bρώμη - Σταφίδα

Παραγγείλετε τις βιολογικές μπάρες δημητριακών Super Food Βρώμη-Σταφίδα, πατώντας, εδώ.


Super food Βερίκοκο 

Παραγγείλετε τις βιολογικές μπάρες δημητριακών Super Food Βερίκοκο, πατώντας, εδώ.


Super food Δαμάσκηνο  

Παραγγείλετε τις βιολογικές μπάρες δημητριακών Super Food Δαμάσκηνο, πατώντας, εδώ.


Super food Ταχίνι-Κράνμπερι   

Παραγγείλετε τις βιολογικές μπάρες δημητριακών Super Food Ταχίν-Κράνμπερι, πατώντας, εδώ.

 

 

Διαβάστηκε 364 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Σάββατο, 29 Απριλίου 2017 20:46
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd