Дървен материал от www.emsien3.com

The best bookmaker bet365

The best bookmaker bet365

Menu

Μήπως είσαστε αγχωμένοι και κουρασμένοι;

Μήπως είσαστε αγχωμένοι και κουρασμένοι;

Ποιο είναι το καλύτερο συμπλήρωμα για την κόπωση και το άγχος;

 

 

 

Η σπιρουλίνα είναι το καλύτερο συμπλήρωμα διατροφής για το άγχος και την κόπωση.

Η σπιρουλίνα έχει πολλά ενεργά συστατικά, βιταμίνες και μέταλλα και προσφέρει αναζωογόνηση.

Θωρακίζει τον οργανισμό και συμβάλλει στη μείωση της κόπωσης και του άγγχους.

Είναι η πλουσιότερη πηγή φυσικής πρωτεϊνης και αμινοξέων, αφoύ περιέχει 60-70% πρωτεϊνη υψηλής ποιότητας.

Η σπιρουλίνα λαμβάνεται σε δόση 2.000 έως 3.000 χιλιοστόγραμμα και καταναλώνεται σε τέσσερις έως έξι δόσεις των 500 mg. 

Αν έχετε φαινυλκετονουρία ή  αυτοάνοση διαταραχή την αποφεύγετε.

Επίσης, αν η σπιρουλίνα έχει μολυνθεί από βακτήρια ή βαρέα μέταλλα μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρά προβλήματα υγείας, όπως στομαχικές διαταραχές, αδυναμία, ταχυκαρδία και ηπατική βλάβη.


Η σπιρουλίνα

Θρεπτική αξία ανά 100 g

  • Ενέργεια (290 kcal)
  • Υδατάνθρακες 23,9 g

- Σάκχαρα 3.1 g

-Φυτικές ίνες 3,6 g

  • Λίπος 7.72 g

- Κορεσμένα 2,65 g

- Μονοακόρεστα 0,675 g

- Πολυακόρεστα 2,08 g

  • Πρωτεΐνη 57.47 g

- Τρυπτοφάνη 0,929 g

- Θρεονίνη 2.97 g

- Ισολευκίνη 3.209 g

- Λευκίνη 4.947 g

- Λυσίνη 3,025 g

- Μεθειονίνη 1.149 g

- Κυστίνη 0,662 g

- Φαινυλαλανίνη 2.777 g

- Τυροσίνη 2,584 g

- Βαλίνη 3.512 g

- Αργινίνη 4.147 g

- Ιστιδίνη 1.085 g

- Αλανίνη 4.515 g

- Ασπαρτικό οξύ 5.793 g

- Γλουταμινικό οξύ 8.386 g

- Γλυκίνη 3.099 g

- Proline 2.382 g

- Σερίνη 2.998 g

  • Νερό 4,68 g
  • Ισοδύναμα βιταμίνης Α 29 μg (4 %)

- Β-καροτένιο 342 μg (3 %)

- Λουτεΐνη και ζεαξανθίνη 0 μg

  • Θειαμίνη (Vit. Β1) 2,38 mg (207 %)
  • Ριβοφλαβίνη (B2 Vit.) 3,67 mg (306 %)
  • Νιασίνη (Vit. Β3) 12,82 mg (85 %)
  • Παντοθενικό οξύ (Β5) 3,48 mg (70 %)
  • Βιταμίνη Β6 0.364 mg (28 %)
  • Φολικό οξύ (Β9 Vit.) 94 μg (24 %)
  • Bιταμίνη Β12 0 μg (0 %)
  • Χολίνη 66 mg (13 %)
  • Βιταμίνη C 10,1 mg (12 %)
  • Η βιταμίνη D 0 IU (0 %)
  • Βιταμίνη Ε 5 mg (33 %)
  • Βιταμίνη Κ 25.5 μg (24 %)
  • Ασβέστιο 120 mg (12 %)
  • Σίδηρος 28,5 mg (219 %)
  • Μαγνήσιο 195 mg (55 %)
  • Μαγγάνιο 1,9 mg (90%)
  • Φώσφορος 118 mg (17 %)
  • Κάλιο 1,363 mg (29 %)
  • Νατρίου 1,048 mg (70 %)
  • Ψευδάργυρος 2 mg (21 %)

H σπιρουλίνα είναι ένα κυανοβακτήριο που μπορεί να καταναλωθεί από τον άνθρωπο και άλλα ζώα και είναι κατασκευασμένο κυρίως από δύο είδη κυανοβακτηρίων: Arthrospira platensis και Arthrospira maxima.

Η σπιρουλίνα ήταν τροφή για τους Αζτέκους.

Η αποξηραμένη σπιρουλίνα περιέχει περίπου 60 % (51-71 %), πρωτεΐνες, που περιέχει όλα τα απαραίτητα αμινοξέα, αν και με μειωμένες ποσότητες μεθειονίνης, κυστεΐνης και λυσίνης σε σύγκριση με τις πρωτεΐνες του κρέατος, των αυγών και του γάλακτος. Είναι, ωστόσο, ανώτερη των φυτικών πρωτεϊνών, όπως τα όσπρια.  Τα λιπίδια της σπιρουλίνας είναι περίπου 7 % κατά βάρος και είναι πλούσια σε γ-λινολενικό οξύ (GLA), και επίσης, παρέχει το α-λινολενικό οξύ (ALA), το λινελαϊκό οξύ (LA), το στεαριδονικό οξύ (SDA), το εικοσαπεντανοϊκό οξύ (EPA), το δοκοσαεξανοϊκό οξύ (DHA) και το αραχιδονικό οξύ. Η σπιρουλίνα περιέχει βιταμίνες B1 (θειαμίνη), Β2 (ριβοφλαβίνη), Β3 (νικοτιναμίδη), B6 (πυριδοξίνη), Β9 (φυλλικό οξύ), βιταμίνη C, βιταμίνη D, βιταμίνη Α και βιταμίνη Ε. Είναι, επίσης, μια πηγή καλίου, ασβεστίου, χρωμίου, χαλκού, σιδήρου, μαγνησίου, μαγγανίου, φωσφόρου, σελήνιου, νατρίου και ψευδαργύρου. Η σπιρουλίνα περιέχει πολλές χρωστικές ουσίες που μπορεί να είναι ευεργετικές, όπως β - καροτίνη, ζεαξανθίνη, χλωροφύλλη-α, ξανθοφύλλη, echinenone, myxoxanthophyll, κανθαξανθίνη, diatoxanthin, 3' - hydroxyechinenone, βήτα-κρυπτοξανθίνη και oscillaxanthin, καθώς και τις φυκοχολοπρωτεϊνες γ-φυκοκυανίνη και αλλοφυκοκυανίνη.


Ανεπιθύμητες ενέργειες

Η σπιρουλίνα δεν θεωρείται ότι είναι μια καλή πηγή βιταμίνης Β12

Η σπιρουλίνα είναι μια μορφή κυανοβακτηρίου και ορισμένα συμπληρώματα σπιρουλίνας έχουν βρεθεί να έχουν μολυνθεί με μικροκυστίνες που μπορεί να προκαλέσουν γαστρεντερικές διαταραχές και, μακροπρόθεσμα, καρκίνο του ήπατος.

Η κινεζική κρατική Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων ανέφερε ότι ο μόλυβδος, ο υδράργυρος, το αρσενικό είχαν μολύνει συμπληρώματα σπιρουλίνας στην αγορά στην Κίνα.

Λόγω της πολύ υψηλής περιεκτικότητας σε βιταμίνη Κ, ασθενείς που υποβάλλονται σε αντιπηκτική θεραπεία πρέπει να ρυθμίζουν  το επίπεδο του φαρμάκου αναλόγως.

Όπως όλα τα τρόφιμα πλούσια σε πρωτεΐνες, η σπιρουλίνα περιέχει το απαραίτητο αμινοξύ φαινυλαλανίνη (2.6 έως 4.1 g/100 g) και θα πρέπει να αποφεύγεται από άτομα που έχουν φαινυλκετονουρία, μια σπάνια γενετική διαταραχή που εμποδίζει το σώμα από το μεταβολισμό της φαινυλαλανίνης, η οποία τότε συσσωρεύεται στον εγκέφαλο.


Οφέλη της σπιρουλίνας στην υγεία

Το κύριο δραστικό συστατικό της σπιρουλίνας είναι η Phycocyanobilin, που αποτελεί περίπου το 1 % κατά βάρος.  Η ένωση αναστέλλει την οξειδάση του NADPH.

Η σπιρουλίνα έχει μελετηθεί in vitro κατά του HIV  και ως ραδιοπροστατευτικός παράγοντας και στην πρόληψη της προκαλούμενης από τη χημειοθεραπεία καρδιακής βλάβης, στην ανάκαμψη από εγκεφαλικό επεισόδιο, στη βελτίωση της μνήμης, στον διαβήτη, στην αμυοτροφική πλευρική σκλήρυνση και στο αλλεργικό συνάχι. Επίσης, είναι κατάλληλη σε παιδιά που υποσιτίζονται, ως θεραπεία για τη δηλητηρίαση αρσενικού, στην αλλεργική ρινίτιδα, στην αρθρίτιδα, στην υπερλιπιδαιμία και την υπέρταση.

Η σπιρουλίνα είναι κατάλληλη για τις μακροχρόνιες διαστημικές αποστολές.

Μειώνει το στρες, το άγχος και βελτιώνει την ποιότητα του ύπνου

Απώλεια ενέργειας, έλλειψη ζωντάνιας, εύκολη κόπωση

Βοηθά στην αποτοξίνωση του αίματος

Παραγγείλετε το σταθεροποιημένο αεροβικό οξυγόνο πατώντας εδώ

Διαβάστε, επίσης,

Κόπωση και φυτά

Ανεπάρκεια σιδήρου

www.emedi.gr

Τελευταία τροποποίηση στιςΔευτέρα, 06 Μαρτίου 2017 21:32
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
επιστροφή στην κορυφή


Σχετικά με το EMEDI

Εφημερεύοντα Φαρμακεία