Τετάρτη, 30 Απριλίου 2014 09:05

Συμπληρώματα ωμέγα 3 λιπαρών οξέων

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Ποιο από τα ωμέγα-3 συμπληρώματα  είναι το καλύτερο;

 

Όλα τα Ωμέγα 3 συμπληρώματα πρέπει να προσέχετε από που προέρχονται. Θα πρέπει να ελέγχετε την αγνότητα, τη φρεσκάδα, την περιεκτικότητα σε DHA και τη βιοδιαθεσιμότητα.

Τα ωμέγα 3 είναι πραγματικά ζωτικής σημασίας για τον εγκέφαλο, την καρδιά και το ανοσοποιητικό σύστημα.

Όμως, πολλοί άνθρωποι μπορεί να σπαταλούν τα χρήματά τους, επειδή παίρνουν  συμπληρώματα που παρέχουν μικρό ή καθόλου όφελος.

Η κακή ποιότητα πολλών συμπληρωμάτων είναι μια ανησυχία.

Υπάρχουν διάφορα είδη των ωμέγα-3  και δεν έχουν τα ίδια οφέλη για την υγεία. Ένα από τα κύρια προβλήματα, είναι ότι τα συμπληρώματα συχνά περιέχουν λίγη ποσότητα EPA (εικοσιπεντανοϊκό οξύ) και DHA (δοκοσαεξανοϊκό οξύ)  που είναι οι πιο σημαντικές μορφές των ωμέγα-3.

Η κατανάλωση  ψαριών και θαλασσινών είναι, ίσως, η πιο σημαντική διατροφική αλλαγή που θα βελτιώσει την υγεία σας.

Τα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα είναι σημαντικά γιατί προστατεύουν από καρδιακές προσβολές και εγκεφαλικά επεισόδια, και είναι καλά για την όραση και φλεγμονώδεις παθήσεις, όπως η αρθρίτιδα και είναι ζωτικής σημασίας για τη λειτουργία του εγκεφάλου και την ψυχική ευεξία.

Για μια υγιή καρδιά (περίπου 500mg/day) απαιτούνται, ενώ και για να διατηρήσετε στη βέλτιστη λειτουργία τον εγκέφαλο, το ανοσοποιητικό σύστημα και για την ψυχική ευεξία (1000 mg).

Αυτό σημαίνει ότι ο καθένας θα πρέπει να τρώει τέσσερις μερίδες λιπαρό ψάρι την εβδομάδα. Αν αυτό δεν είναι δυνατό, η  λήψη ενός συμπληρώματος είναι η επόμενη καλύτερη επιλογή,

Το FDA απαιτεί από τους κατασκευαστές να παρέχουν ορισμένες πληροφορίες συμπεριλαμβανομένων των συστατικών και των διατροφικών πληροφοριών στις ετικέτες των προϊόντων για τα διατροφικά συμπληρώματα. Η ετικέτα απαριθμεί τα περιεχόμενα, εκτός από την ποσότητα και την πηγή των ιχθυελαίων που περιέχονται στο συμπλήρωμα. Κάποια συμπληρώματα ιχθυελαίου περιέχουν αντιοξειδωτικά, όπως βιταμίνη Ε για την διατήρηση της ποιότητας των ελαίων και την πρόληψη τάγγισης. Μερικά συμπληρώματα ω-3 λιπαρών οξέων μπορεί να απαιτούν ψυγείο. Στην ετικέτα αναγράφονται, επίσης, προσθετικά, υλικά πληρώσεως και συντηρητικά. Μια προσεκτική εξέταση της ετικέτας του προϊόντος μπορεί να βοηθήσει στην επιλογή σας από τα συμπληρώματα, ειδικά αν προτιμάτε ένα συμπλήρωμα με λίγα ή καθόλου πρόσθετα.

Το Πανεπιστήμιο του Maryland Medical Center συνιστά την αγορά ωμέγα-3 συμπληρωμάτων που δεν περιέχουν κάδμιο υδράργυρο, μόλυβδο ή άλλα βαριά μέταλλα. Μπορείτε να αποφύγετε τα επικίνδυνα επίπεδα υδραργύρου και άλλες τοξίνες επιλέγοντας ένα ωμέγα-3 συμπλήρωμα με ιχθυέλαιο από σαρδέλα, γαύρο και άλλα μικρά λιπαρά είδη ψαριών. 


Ημερήσια Δόση Συστάσεις

Ενήλικες με καρδιακή νόσο πρέπει να επιλέξετε ένα ωμέγα-3 λιπαρό οξύ συμπλήρωμα που παρέχει 1 g EPA και DHA ημερησίως, σύμφωνα με το American Heart Association, ή ΑΗΑ.

Ενήλικες με αυξημένα επίπεδα χοληστερόλης θα πρέπει να επιλέξετε ένα συμπλήρωμα που 2 έως 4 γραμμάρια EPA και DHA ημερησίως.

Η Αμερικανική Καρδιολογική Εταιρεία συστήνει ότι οι υγιείς ενήλικες πρέπει να τρώνε ψάρι τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα. Ωστόσο, η AHA προειδοποιεί ότι η ιατρική παρακολούθηση είναι απαραίτητη εάν παίρνετε συμπληρώματα που παρέχουν περισσότερο από 3 g των ωμέγα-3 λιπαρών οξέων καθημερινά. Υψηλότερες δόσεις μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο αιμορραγίας.

Οσμή και γεύση

Η οσμή και γεύση είναι σημαντικά στην επιλογή ενός ωμέγα-3 συμπληρώματος. Κάποια συμπληρώματα ιχθυελαίων έχουν γεύση ή οσμή ψαριού. Τα άοσμα ωμέγα-3 συμπληρώματα είναι επικαλυμμένες κάψουλες που περνούν μέσα από το στομάχι και διαλύονται στο έντερο.

Λιπαρά οξέα

Όνομα

Χημικό όνομα

Hexadecatrienoic acid (HTA)

16:3 (n−3)

all-cis-7,10,13-hexadecatrienoic acid

α-Linolenic acid (ALA)

18:3 (n−3)

all-cis-9,12,15-octadecatrienoic acid

Stearidonic acid (SDA)

18:4 (n−3)

all-cis-6,9,12,15-octadecatetraenoic acid

Eicosatrienoic acid (ETE)

20:3 (n−3)

all-cis-11,14,17-eicosatrienoic acid

Eicosatetraenoic acid (ETA)

20:4 (n−3)

all-cis-8,11,14,17-eicosatetraenoic acid

Eicosapentaenoic acid (EPA)

20:5 (n−3)

all-cis-5,8,11,14,17-eicosapentaenoic acid

Heneicosapentaenoic acid (HPA)

21:5 (n−3)

all-cis-6,9,12,15,18-heneicosapentaenoic acid

Docosapentaenoic acid (DPA),
Clupanodonic acid

22:5 (n−3)

all-cis-7,10,13,16,19-docosapentaenoic acid

Docosahexaenoic acid (DHA)

22:6 (n−3)

all-cis-4,7,10,13,16,19-docosahexaenoic acid

Tetracosapentaenoic acid

24:5 (n−3)

all-cis-9,12,15,18,21-tetracosapentaenoic acid

Tetracosahexaenoic acid (Nisinic acid)

24:6 (n−3)

all-cis-6,9,12,15,18,21-tetracosahexaenoic acid

 

Παραγγείλετε τα πιο αποτελεσματικά και πιο υγιεινά ωμέγα 3 λιπαρά οξέα, πατώντας εδώ.

 

Παραγγείλετε

 

OMEGA-3 FISH OIL (ΜΟΡΙΑΚΩΣ ΑΠΕΣΤΑΓΜΕΝΑ ΩΜΕΓΑ-3) 910mg 120caps 

 

OMEGA-3 FISH OIL (ΜΟΡΙΑΚΩΣ ΑΠΕΣΤΑΓΜΕΝΑ ΩΜΕΓΑ-3) 910mg 240caps

 

Διαβάστε, επίσης,

Πολύ χρήσιμες πληροφορίες για την χοληστερίνη

Δίαιτα για πενηντάρες

Οι αρνητικές συνέπειες της κορτιζόλης

Ιχθυέλαια

Συμπληρώματα διατροφής για διαβητικούς

Τα θαλασσινά στην εγκυμοσύνη

Χρήσιμες συμβουλές για την σκλήρυνση κατά πλάκας

Σέσκουλα

Τα οφέλη από τις σαρδέλες

Πώς αναγνωρίζουμε το φρέσκο ψάρι

Όλα τα μυστικά για να διώξετε τις ρυτίδες

Πρόληψη του διαβήτη με την διατροφή

Πρόληψη κατάθλιψης

Πρόληψη εμφράγματος

Πρέπει οι παχύσαρκοι να παίρνουν ω-3 λιπαρά οξέα;

Χρήσιμες πληροφορίες για τα ψάρια

Νόσος Alzheimer

Νευρογενής ανορεξία

Μόλυνση του περιβάλλοντος και διατροφή

Λινάρι

Βιταμίνες για τον καρκίνο παχέος εντέρου

www.emedi.gr

Διαβάστηκε 2025 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 18 Δεκεμβρίου 2015 13:01
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Λεκιθίνη Συνένζυμο Q10 »
DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd