Τετάρτη, 11 Μαρτίου 2015 20:28

Τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής για την υγεία της καρδιάς σας

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Ποια είναι τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής για την υγεία του καρδιαγγειακού σας συστήματος;

 

Συμπληρώματα για την υγεία του καρδιοαγγειακού σας συστήματος

  • Τα ιχθυέλαια

Ιχθυέλαια υπάρχουν πολλά. Ποια όμως είναι τα καλύτερα;

Τα καλύτερα ιχθυέλαια είναι αυτά που έχουν εξαιρετικό προφίλ ανοχής και βιοδιαθεσιμότητας.

Τα καλύτερα ιχθυέλαια είναι αυτά που είναι καθαρά και δεν έχουν διοξίνες, βαρέα μέταλλα, αντιβιοτικά, παρασιτοκτόνα, PCB's ή PAH's.

Τα ιχθυέλαια που είναι καλής ποιότητας πρέπει να καθαρίζονται από τις περιβαλλοντολογικές επιμολύνσεις, να απομακρύνεται η χοληστερόλη, τα λιπαρά οξέα και τα κορεσμένα λίπη, αλλά και τα προϊόντα οξείδωσης που προκύπτουν από την επεξεργασία του ιχθυελαίου.

Τα οφέλη για την υγεία από τη λήψη των ωμέγα 3 λιπαρών οξέων είναι πολλά.

Ανάλογα με την κατάσταση του καρδιοαγγειακού σας συστήματος και με τις ανάγκες σας, λαμβάνεται από 700-2100 mg ωμέγα 3 λιπαρά οξέα ημερησίως. 

  • Οι Β-σιτοστερόλες

Συμβάλλουν στην μείωση του κινδύνου εμφάνισης Στεφανιαίας νόσου

Τι κάνουν οι Β-σιτοστερόλες;

Οι Β-σιτοστερόλες έχουν παρόμοια δομή με τη χοληστερόλη και ανταγωνίζονται τη χοληστερόλη για την ενσωμάτωσή τους στις προηγμένες θέσεις των μυκηλίων.

Έτσι, γίνεται μείωση της απορρόφησης της χοληστερόλης τόσο των τροφών, όσο και της απεκκρινόμενης από τη χολή, λόγω της μειωμένης εισόδου της χοληστερόλης στο χυλομικρό.

Η μείωση της απορρόφησης της χοληστερόλης έχει ως αποτέλεσμα να αυξηθεί η σύνθεσή της στο ήπαρ που, όμως δεν επαρκεί για να αντισταθμίσει εντελώς την μειωμένη παροχή χοληστερόλης.

Ο οργανισμός προκειμένου να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις, αυξάνει στο ήπαρ τον αριθμό των υποδοχέων της LDL χοληστερόλης.

Το αποτέλεσμα είναι να αυξηθεί η απομάκρυνση της LDL χοληστερόλης από την κυκλοφορία του αίματος και η αυτή μειώνεται κατά 15% σε 3 εβδομάδες μετά την έναρξη της λήψης 800 mg φυτικών στερολών.

Τρώγοντας 2 γεύματα φυτικών στερολών που το καθένα περιέχει 0,4 γραμμάρια στερόλες, αυτό μειώνει πολύ τον κίνδυνο για καρδιακή νόσο.

Σε συμπλήρωμα διατροφής απαιτούνται, δηλαδή 800 mg φυτικές στερόλες ημερησίως.

  • To συνένζυμο Q10

Για όσους επιμένουν να παίρνουν στατίνες

Οι στατίνες έχουν σαν την πιο συχνή ανεπιθύμητη ενέργεια την μυαλγία (10%), λόγω της μείωσης της ενδογενούς σύνθεσης του συνενζύμου Q 10 κι έτσι  μειώνεται και η παραγωγή κυτταρικής ενέργειας. Οι ασθενείς που παίρνουν στατίνες πρέπει να λαμβάνουν συνένζυμο Q 10 για να μειώνεται η πιθανότητα εμφάνισης, αλλά και η βαρύτητα της μυαλγίας. Η ουμπικινόλη είναι η ενεργός μορφή του συνενζύμου Q10. To συνένζυμο Q 10 και η ουμπικινόλη πρέπει να είναι σε ελαιώδη μορφή για να απορροφηθούν καλά από τον οργανισμό. 100-200 mg ημερησώς απαιτούνται.

  • Η L-Carnitine

Η καρνιτίνη μεταφέρει τα ελεύθερα λιπαρά οξέα στο μιτοχόνδριο του καρδιακού κυττάρου για να παραχθεί κυτταρική ενέργεια. Η L-Carnitine είναι η ελεύθερη μορφή που απορροφάται πιο πολύ από τον οργανισμό. Απαιτείται δοσολογία 500-1000 mg ημερησίως.

Διαβάστε, επίσης,

Προστατέψτε τον οργανισμό σας ορθομοριακά

Τα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα κάνουν καλό στον εγκέφαλο

Βιταμίνες για την χοληστερίνη

Οι καλύτερες τροφές για την καρδιά

Υγεία της καρδιάς

Τα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα κατά του καρκίνου του μαστού

Συμπληρώματα ωμέγα 3 λιπαρών οξέων

Τα θαλασσινά στην εγκυμοσύνη

Ξεκινήστε να παίρνετε συμπληρώματα διατροφής

Τα οφέλη από τις σαρδέλες

Πρέπει οι παχύσαρκοι να παίρνουν ω-3 λιπαρά οξέα;

Κόλπο για να αυξήσετε την καλή χοληστερόλη

Βιταμίνες για την αρθρίτιδα

Πρόληψη του καρκίνου του προστάτη

Λινάρι

Τρόφιμα για την πρόληψη του καρκίνου του παχέος εντέρου

Βιταμίνες για τον καρκίνο παχέος εντέρου

Τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής για τις αρθρώσεις και τους μυς

Ιχθυέλαια

Αδενοσυλομεθειονίνη

Καρκίνος προστάτη

Τι είναι τα φυτοχημικά

Συνένζυμο Q10

To συνένζυμο Q10 σύμμαχος της καρδιάς

Νιώθετε εξάντληση;

Διατροφή για έντονη πνευματική εργασία

Συμπληρώματα διατροφής για να κάψετε λίπος κατά την άσκηση

Μήπως έχετε αδύναμο σπέρμα;

Χρήσιμες πληροφορίες για τα συμπληρώματα διατροφής

Ποια βιταμίνη αυξάνει την αντοχή στην άσκηση;

Προσοχή στην καρνιτίνη

Νιώθετε εξάντληση;

www.emedi.gr

Διαβάστηκε 1377 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Σάββατο, 05 Νοεμβρίου 2016 16:13
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Our website is protected by DMC Firewall!