Дървен материал от www.emsien3.com

The best bookmaker bet365

The best bookmaker bet365

Menu

Χρήσιμες πληροφορίες για τις υπερτροφές

Χρήσιμες πληροφορίες για τις υπερτροφές

Superfoods και υγεία

Υπερτροφές είναι τα τρόφιμα που η περιεκτικότητά τους σε θρεπτικά συστατικά παρέχει ένα ή περισσότερα οφέλη για την υγεία σε σχέση με άλλα τρόφιμα.

Είναι ευρέως γνωστό πια ότι ορισμένα συστατικά κάποιων τροφίμων είναι ιδιαίτερα ευεργετικά, γιατί περιέχουν πολύ υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά, βιταμίνες και μέταλλα και γι' αυτό συμβάλλουν στην καλύτερη σωματική και ψυχική υγεία.

Οι υπερτροφές ονομάζονται έτσι γιατί είναι ευεργετικά τρόφιμα για την υγεία, αλλά μπορούν να βοηθήσουν, αλλά ακόμη και να θεραπεύσουν σε παθολογικές καταστάσεις. Είναι, δηλαδή πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά τροφές που θεωρούνται ιδιαίτερα ευεργετικές για την υγεία και την ευημερία. Οι υπερτροφές συνοδεύονται από ειδικές ιατρικές συστάσεις, που βασίζονται σε τεκμηριωμένη επιστημονική έρευνα.

Οι πιο γνωστές υπερτροφές:

  • Σταυρανθή λαχανικά:

Σταυρανθή λαχανικά είναι το μπρόκολο, το κουνουπίδι, το λάχανο, το κέιλ, το νεροκάρδαμο και πολλά άλλα πράσινα φυλλώδη λαχανικά. Τα σταυρανθή λαχανικά είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά: καροτενοειδή, όπως β-καροτένιο, λουτεϊνη, ζεαξανθίνη, αλλά και βιταμίνη C, E και Κ, φυλλικό οξύ και πολλά μέταλλα. Τα σταυρανθή λαχανικά είναι πλούσια σε διαλυτές φυτικές ίνες και φυτοχημικά, όπως ινδόλες και ισοθειοκυανικά που θεωρούνται ότι μειώνουν τον κίνδυνο ανάπτυξης του καρκίνου και το οξειδωτικό στρες. Επίσης, χρησιμοποιούνται και στη θεραπεία του καρκίνου.

  • Λιναρόσποροι:

Οι λιναρόσποροι είναι τα σπόρια του λιναριού και εκτός του ότι περιέχουν υψηλά επίπεδα διαιτητικών ινών, έχουν και πολλά ιχνοστοιχεία, ω-3 λιπαρά οξέα καθώς και τις λιγνάνες, οι οποίες περιέχουν φυτικά οιστρογόνα και αντιοξειδωτικά. Οι λιναρόσποροι μειώνουν τα επίπεδα της χοληστερόλης, χρησιμεύουν για τη θεραπεία του καρκίνου του μαστού και του προστάτη, μειώνουν την βαρύτητα του σακχαρώδη διαβήτη και ρυθμίζουν τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα και βελτιώνουν την υγεία του πεπτικού συστήματος, γιατί περιέχουν πολλές φυτικές ίνες.

  • Κινόα:

Το Quinoa μοιάζει με τα δημητριακά και περιέχει πολλές πρωτεϊνες (σε ποσοστό μέχρι και 14%) με απαραίτητα αμινοξέα και επίσης, περιέχει πολλές διαιτητικές ίνες, φώσφορο, μαγνήσιο και σίδηρο.

  • Μούρα:

Όλα τα μούρα ή berries, όπως τα blueberries με υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C, K και μαγγάνιο, τα gogi berries με τα πολλά αντιοξειδωτικά και την ζεοξανθίνη, τα cranberries έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά θρεπτικά συστατικά που μπορεί να μειώσουν την φλεγμονή. Η παρουσία της μεγάλης ποσότητας και ποικιλίας αντιοξειδωτικών  ενώσεων στο acai berries είναι πολύ ελπιδοφόρα σχετικά με τα οφέλη για την υγεία.

  • Σπόροι Ghia:

Οι σπόροι Chia μπορούν να προστεθούν σε δημητριακά, σε γιαούρτι, σε μπάρες. Οι σπόροι Chia έχουν πολλά ω-3 λιπαρά οξέα (25%-30% του ελαίου του) και λινολεϊκό οξύ.

Για όσους δεν παίρνουν επαρκή θρεπτικά συστατικά οι υπερτροφές δίνουν την λύση.

Διαβάστε, επίσης,

Το ελληνικό φαρμακείο της φύσης σας προσφέρει μια υπερτροφή

Σπόροι chia

Το μπρόκολο είναι φάρμακο για τους πνεύμονες

Οι καλύτερες τροφές για αλκαλοποίηση του οργανισμού

Τι πρέπει να προσέχετε με τα αντιπηκτικά;

Τα πιο συχνά βότανα και οι θεραπευτικές τους ιδιότητες

www.emedi.gr

 

Τελευταία τροποποίηση στιςΠέμπτη, 25 Ιουνίου 2015 18:59
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
επιστροφή στην κορυφή


Σχετικά με το EMEDI

Εφημερεύοντα Φαρμακεία