Τετάρτη, 05 Αυγούστου 2015 12:26

Ποιοι πρέπει να παίρνουν προβιοτικά

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(4 ψήφοι)

Πότε είναι απαραίτητα τα προβιοτικά

Έχετε πάρει αντιβιοτικά το τελευταίο έτος, έχετε άσχημη διάθεση, δερματικά προβλήματα, αϋπνία, λαιμαργία για ζάχαρη και άλλα ανθυγιεινά τρόφιμα, έχετε φούσκωμα, αέρια, δυσκοιλιότητα, διάρροια ή κράμπες μετά τα γεύματα ή έχετε πάρει βάρος;

Αν απαντήσατε ναι σε κάποια από αυτές τις ερωτήσεις, τότε πρέπει να επαναφέρετε την ισορροπία του εντέρου σας με προβιοτικά.

Είναι σημαντικό να συνειδητοποιήσουμε τις επιπτώσεις της υγείας του εντέρου μας στη σωματική και ψυχική μας υγεία.

Θυμηθείτε, το 70-80% του ανοσοποιητικού σας συστήματος είναι στο έντερό σας και το 95% της σεροτονίνης σας φτιάχνεται στο έντερό σας  και η σεροτονίνη είναι η ορμόνη της ευτυχίας. 

Τα προβιοτικά είναι τα ωφέλιμα βακτήρια του εντέρου μέσα μας, τα οποία κρατούν τα επιβλαβή βακτήρια και τους μικροοργανισμούς υπό έλεγχο, ενισχύουν την πέψη και την απορρόφηση θρεπτικών συστατικών, δίνουν τις βιταμίνες, τα ανόργανα άλατα, τα λίπη και τα αμινοξέα από τις τροφές που καταναλώνουμε, απαιτούνται για την παραγωγή ορισμένων βιταμινών Β, της βιταμίνης Κ, του φυλλικού οξέος, και κάποιων λιπαρών οξέων βραχείας αλύσου και συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού μας συστήματος.

Επίσης, αναστέλλοντας την ανάπτυξη των επιβλαβών βακτηρίων προστατεύεται ο οργανισμός μας από μολύνσεις, φλεγμονές και νόσους.

Η διόρθωση των υγιών βακτηρίων στο έντερο μπορεί να βελτιστοποιήσει τη λειτουργία των νευροδιαβιβαστών, οδηγώντας σε βελτίωση της ψυχικής υγείας και μπορεί να βελτιώσει ακόμα και τη μάθηση και να αυξήσει την προσοχή και την μνήμη.

Τα προβιοτικά είναι άφθονα σε τρόφιμα που έχουν υποστεί ζύμωση, αλλά δεν είναι αρκετά για να χρησιμοποιηθούν θεραπευτικά όταν η χλωρίδα του εντέρου έχει δραστικά μειωθεί. Ως εκ τούτου, η χρήση τροφών πλούσιων σε προβιοτικά από ζύμωση οφελεί ως μια μορφή πρόληψης.

Ζούμε σε ένα τοξικό περιβάλλον. Υπάρχουν χημικά προϊόντα και φυτοφάρμακα στο φαγητό μας, στον αέρα που αναπνέουμε και στο νερό που πίνουμε. Παρά τις καλύτερες προσπάθειές μας, η έκθεση τοξίνες είναι αναπόφευκτη στη σύγχρονη κοινωνία μας.


Ποιοι πρέπει να παίρνουν προβιοτικά

1. Όσοι παίρνουν αντιβιοτικά

Τα αντιβιοτικά έχουν σχεδιαστεί για να σκοτώνουν όλα τα βακτήρια και δεν κάνουν διακρίσεις μεταξύ των καλών και των κακών βακτηρίων, δυστυχώς. Να παίρνετε διπλή δόση προβιοτικών για το ίδιο χρονικό διάστημα που παίρνατε αντιβιοτικά, μετά τη θεραπεία, για να διασφαλίσετε ότι διορθώθηκε η χλωρίδα του εντέρου σας. Παράδειγμα: Αν παίρνατε αντιβιοτικά για 14 ημέρες, πάρτε διπλή δόση προβιοτικών για 14 ημέρες.

2. Όσοι παθαίνουν τροφική δηλητηρίαση

Στην τροφική δηλητηρίαση τα καλά βακτήρια θα καταπολεμήσουν τα κακά. Τα προβιοτικά συμβάλλουν στην αναδημιουργία των καλών βακτηρίων και στην επανάκτηση της καλής λειτουργίας της πέψης. Λαμβάνοντας προβιοτικά το σώμα έχει καλύτερη άμυνα κατά των ξένων εισβολέων.

3. Όσοι έχουν πεπτικές διαταραχές

Το πιο σημαντικό είναι να κάνετε μια υγιεινή διατροφή πρώτα. Σταματήστε να τρώτε επεξεργασμένα, συσκευασμένα, τηγανητά, γαλακτοκομικά, τρόφιμα με γλουτένη, με ζάχαρη και σόγια. Να καταναλώνετε φυσικά, βιολογικά τρόφιμα. Τα προβιοτικά θα στηρίξουν περαιτέρω τις προσπάθειές σας για να επέλθει η ισορροπία στο έντερο σας. Η πιπερόριζα είναι πολύ καλή για τις διαταταραχές του πεπτικού σας συστήματος. Το τζίντζερ είναι καλό στους χυμούς λαχανικών, ως τσάι ή το προσθέτετε στα φαγητά σας.

4. Όσοι έχουν δερματικά νοσήματα

Το εξωτερικό περιβάλλον του σώματός μας είναι η άμεση αντανάκλαση του εσωτερικού περιβάλλοντός μας. Όταν διαταράσσεται αυττό το εσωτερικό περιβάλλον παρατηρούνται στο δέρμα μας εξανθήματα, ακμή, έκζεμα, κλπ. Εάν το δέρμα σας δεν έχει επηρεαστεί από τη διατροφή και τα επιβλαβή βακτήρια, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πεπτικά βοηθήματα όπως το ξίδι μήλου για την προώθηση της παραγωγής οξέος στο στομάχι και για τα ένζυμα. Άλλοι παράγοντες που μπορούν να θεραπεύσουν την εντερική επένδυση είναι η L-γλουταμίνη και η aloe vera. Να κάνετε και ορμονολογικό έλεγχο σε δερματικά νοσήματα.

5. Όσοι έχουν διαταραχές της διάθεσης

Ηυγεία του εντέρου μας είναι στενά συνδεδεμένη με την υγεία του εγκεφάλου μας. Αυτός είναι και ο λόγος που η βελτίωση της ακεραιότητας του εντέρου σας έχει θετική επίδραση επίδραση στη λειτουργία των νευροδιαβιβαστών σας. Στηρίξτε εραιτέρω το σώμα σας με βιταμίνες του συμπλέγματος Β και διατηρήστε την υγεία των νεφρών σας, επίσης, για να έχετε μια ισορροπημένη διάθεση.

6. Όσοι έχουν ελαττωματική ανοσία

Τα υγιή βακτήρια μπορεί να εκπαιδεύσουν το ανοσοποιητικό σας σύστημα να κάνει διάκριση μεταξύ των "ξένων" μικροβίων και εκείνων που προέρχονται από το σώμα σας, επιστρτεύοντας τα καλά βακτήρια στην πρώτη γραμμή ενάντια στις μολύνσες. Όταν το έντερό σας είναι ισορροπημένο, ο  κίνδυνος για  ασθένειες μειώνεται σημαντικά. Δώστε έμφαση στα υγιεινά τρόφιμα, στην καθημερινή κίνηση, στη θετική σκέψη και πάρτε συμπληρώματα αν είναι απαραίτητο.

7. Όσοι έχουν μολύνσεις ζύμης

Όσοι έχουν μολύνσεις ζύμης έχουν φούσκωμα στην κοιλιά, μεγάλη επιθυμία για ζάχαρη  και υδατάνθρακες, δερματικά προβλήματα, πολλά αέρια, κακή διάθεση, ακανόνιστο ύπνο και ομιχλώδη σκέψη. Οι μολύνσεις ζύμης δεν επηρεάζουν μόνο τις γυναίκες αλλά και τους άντρες. Διακόψτε την τροφή της ζύμης. κόβωντας τη ραφιναρισμένη ζάχαρη. μειώνοντας τα φυσικά σάκχαρα ακόμη και από φρούτα, τους  υδατάνθρακες το αλκοόλ και την καφεϊνη. Λαμβάνοντας ένα προβιοτικό τα καλά βακτήρια εξουδετερώνουν τα κακά και θεραπεύονται οι μολύνσεις ζύμης.

Τα προβιοτικά είναι συμπληρώματα διατροφής ή τροφές που περιέχουν ωφέλιμα ή καλά βακτήρια τα οποία υπάρχουν φυσιολογικά στον οργανισμό.

Ένα συνηθισμένο προβιοτικό βακτήριο είναι το Lactobacillus acidophilus.

Αυτλα τα καλά βακτήρια καταπολεμούν και εμποδίζουν τα κακά βακτήρια να προκαλούν ασθένειες, συμβάλλοντας στην μικροοργανική ισορροπία του εντέρου.

Τα προβιοτικά βακτήρια βοηθούν και στην πέψη.

Τα περισσότερα προβιοτικά υπάρχουν σε τροφές, όπως το γιαούρτι και το τυρί, αλλά διατίθενται και σε κάψουλες, ταμπλέτες, υπόθετα, σκόνη και ρόφημα.

Τα προβιοτικά διορθώνουν τις γαστρεντερικές διαταραχές και βοηθούν στην ανακούφιση των συμπτωμάτων της δυσανεξίας στη λακτόζη.

Επίσης, τα συμπληρώματα προβιοτικών μετριάζουν τις παρενέργειες από τα αντιβιοτικά.

Βοηθούν στην αντιμετώπιση του ευερέθιστου εντέρου, της διάρροιας και της κίρρωσης του ήπατος.

Επίσης, βοηθούν στις μυκητιάσεις.

Τα προβιοτικά, επίσης, βοηθούν στην πρόληψη ασθενειών.


Χυμός για την υγεία του εντέρου σας

Συστατικά

1 αγγούρι: είναι φυσικό διουρητικό, μειώνει τη φλεγμονή, ανακουφίζει από τα οξέα του στομάχου και παρέχει καταπραϋντική δράση και καθαρισμό του εντέρου

2 κοτσάνια σέλινο: ενισχύει τις κινήσεις του εντέρου, προωθεί την  υγιή λειτουργίας των νεφρών και αποτοξινώνει τον οργανισμό

1 λάιμ: διεγείρει την πέψη, αποβάλλει τις τοξίνες και καθαρίζει το ήπαρ και άλλα όργανα.

3 εκατοστά από ένα κομμάτι τζίντζερ: είναι χωνευτικό και πολύ καλό για την πέψη καταπραΰνει το στομάχι και βοηθά το σώμα να αφομοιώσει τα θρεπτικά συστατικά καλα

1 μικρή χούφτα φύλλα κόλιαντρου: σκοτώνει τους μικροοργανισμούς που συνδέονται με τα πεπτικά προβλήματα, σταματά τις κράμπες στο έντερο, διευκολύνει την πέψη και είναι ιδανικό για αποτοξίνωση

1 κουταλιά της σούπας μηλόξυδο: περιέχει πολύτιμα μέταλλα, ζωντανά ένζυμα, έχει αντι-ιικές και αντι-βακτηριακές ιδιότητες και βοηθά στην ομαλοποίηση του pH και προωθεί την ανάπτυξη των φιλικών βακτηρίων. Είναι, επίσης. πολύ καλό για  αποτοξίνωση.

Εκτέλεση

Αναμείξτε όλα τα υλικά μαζί στο μπλέντερ εκτός από το ξύδι που θα το προσθέσετε στο τέλος

Απολαύστε το!

Αν χρειαστεί να πάρετε προβιοτικά συμπληρώματα να παίρνετε συμπληρώματα με μεγάλη περιεκτικότητα σε φιλικά βακτήρια



Διαβάστε, επίσης,

Προστατευθείτε από τα παράσιτα

Να τρώτε γιαούρτι κάνει καλό

Φτιάξτε νόστιμο ξινόγαλα

Τα προβιοτικά θεραπεύουν τις νευροψυχιατρικές διαταραχές

Τα προβιοτικά προστατεύουν από τον καρκίνο

Όλες οι ασθένειες ξεκινούν από το έντερο

Κακοσμία του στόματος

Ορθομοριακή διατροφή για όσους κάνουν άσκηση

Ορθομοριακή αποτοξίνωση του γαστρεντερικού συστήματος

Συμπληρώματα διατροφής για τις παθήσεις του πεπτικού

Απώλεια βάρους με το μικροβίωμα του εντέρου

Σύνδρομο διαρροής εντέρου

H βλεννογονίτιδα

Τα καλύτερα προβιοτικά

Υγεία του πεπτικού συστήματος

Τι είναι τα προβιοτικά

Οι βιταμίνες για όσους παίρνουν πολύ αντιβίωση 

Οι καλύτερες τροφές αποτοξίνωσης 

Αντιμετωπίζοντας τις παρενέργειες των αντιβιοτικών 

Κεφίρ

Θεραπεία ασθενειών ανάλογα με το μικροβίωμα του εντέρου

Προβιοτικά για καλή στοματική υγιεινή 

Η λίστα με τα φιλικά βακτήρια

Το καλύτερο γιαούρτι είναι ελληνικό

Χρήσιμες συνταγές με μηλόξυδο 

Τα καλύτερα προβιοτικά

Προβιοτικά για καλή στοματική υγιεινή

www.emedi.gr

 

 

 

 

 

 

Διαβάστηκε 1621 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Κυριακή, 29 Μαΐου 2016 12:39
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd