Τρίτη, 05 Ιουλίου 2016 06:59

Ποιοι πρέπει να παίρνουν βιταμίνη D

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Τα οφέλη στην υγεία από την βιταμίνη D

 

Όλοι πια γνωρίζουν ότι για να μετατραπεί η βιταμίνη D σε ενεργή μορφή, απαιτείται έκθεση του δέρματος στον ήλιο. Χάρη στη βιταμίνη αυτή αναπτύσσονται τα οστά και μεταβολίζονται το ασβέστιο και ο φώσφορος.

Βιταμίνη D περιέχουν τα γαλακτοκομικά προϊόντα, όπως το γάλα, τα δημητριακά, τα λιπαρά ψάρια, όπως ο σολομός, ο κολιός και οι σαρδέλες.

Η συνιστώμενη ημερήσια ποσότητα βιταμίνης D είναι 200 IU για άτομα ηλικίας 19-49 ετών, 400 IU για άτομα 50-70 ετών και 600 IU για άτομα άνω των 70 ετών. Αν δεν λαμβάνετε αρκετή βιταμίνη D από την διατροφή σας ή δεν εκτίθεστε αρκετά στο φως του ήλιου, πρέπει να παίρνετε συμπληρώματα διατροφής με βιταμίνη D.

Όσοι παίρνουν επαρκείς ποσότητες βιταμίνης D και ασβεστίου προλαμβάνουν ή καθυστερούν την οστεοπόρωση και μειώνουν τον κίνδυνο καταγμάτων.

Η βιταμίνη D μειώνει τον κίνδυνο για ρευματοειδή αρθρίτιδα, για σκλήρυνση κατά πλάκας και για καρκίνο.

Η έλλειψη βιταμίνης D προκαλεί οστεομαλάκυνση και μυϊκούς πόνους.

Διαβάστε, επίσης,

Τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής για την εμμηνόπαυση

Οι καλύτερες διαγνωστικές εξετάσεις για το ενδοκρινικό σύστημα και τον μεταβολισμό

Πλήρες check up για οστεοπόρωση

Ποιοι πρέπει να παίρνουν μουρουνόλαδο

Τα καλύτερα για την οστεοπόρωση

Γιατί πρέπει καθημερινά να παίρνετε βιταμίνη D

Πώς θα καταλάβετε ότι έχετε έλλειψη βιταμινών;

Πότε το γάλα αγελάδας είναι υγιεινό

Σημεία έλλειψης βιταμινών και μετάλλων

Η βιταμίνη D μειώνει τον κίνδυνο για καρκίνο

Η βιταμίνη D

Ήλιος και βιταμίνη D

www.emedi.gr 

Διαβάστηκε 644 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 05 Ιουλίου 2016 08:46
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd