Дървен материал от www.emsien3.com

The best bookmaker bet365

The best bookmaker bet365

Menu

Χρήσιμες πληροφορίες για τα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα

Χρήσιμες πληροφορίες για τα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα

Ποια ωμέγα-3 λιπαρά οξέα είναι καλύτερα;

Τα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα είναι: DHA (εικοσιδυοεξενοϊκό οξύ) & EPA (εικοσιπεντενοϊκό οξύ)
 
250 mg μακράς αλύσου ωμέγα-3 λιπαρά οξέα (LCFA), εικοσιπεντενοϊκό οξύ (EPA) και εικοσιδυοεξενοϊκό οξύ (DHA), σχετίζονται με μείωση κατά 35% του κινδύνου ξαφνικού καρδιακού θανάτου.

Τα DHA βελτιώνουν την μνήμη. 

Οι υψηλές συγκεντρώσεις ΕΡΑ και DHA στις μεμβράνες των ερυθρών αιμοσφαιρίων σχετίζεται με μειωμένο κίνδυνο στεφανιαίας νόσου.

Ποια είναι καλύτερα τα EPA ή τα DHA; 

Το EPA και το DHA είναι και τα δύο σημαντικοί τύποι ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, με διαφορετικούς ρόλους και δράσεις στο σώμα.

Η θεραπευτική χρήση των ωμέγα-3 λιπαρών οξέων περιλαμβάνει συγκεκριμένες αναλογίες ΕΡΑ και DHA.

Αυτά τα λίπη βρίσκονται σε λιπαρά ψάρια και θαλασσινά.

Το ιχθυέλαιο έχει πολλά οφέλη για την υγεία.

Τα λίπη λειτουργούν σε συνδυασμό και μεμονωμένα και διάφορα μείγματα EPA και DHA μπορούν να χρησιμοποιηθούν ανάλογα με την ασθένεια.

Τα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα έχουν ισχυρή αντιφλεγμονώδη δράση.

Τα έμβρυα, για παράδειγμα χρειάζονται DHA για την ανάπτυξη του εγκεφάλου, του Κεντρικού Νευρικού Συστήματος και του αμφιβληστροειδή. Έτσι, οι γυναίκες πρέπει να λαμβάνουν ωμέγα 3 λιπαρά οξέα με μεγάλη περιεκτικότητα DHA στη δίαιτά τους όταν μείνουν έγκυες και να συνεχίσουν να το παίρνουν μέχρι να σταματήσουν το θηλασμό.

Τα παιδιά συνεχίζουν να χρειάζονται DHA μέχρι την ηλικία που αρχίζουν το σχολείο, οπότε αν τα παιδιά ηλικίας κάτω των πέντε ετών πρέπει να λαμβάνουν ένα συμπλήρωμα ωμέγα-3, που περιέχει DHA. Η εξαίρεση είναι για παιδιά με αναπτυξιακά προβλήματα - όπου τα EPA ή τα συμπληρώματα διατροφής με υψηλά ποσοστά EPA είναι πιο αποτελεσματικά για την υποστήριξη της γνωστικής λειτουργίας.

Οι φυσικές πηγές ωμέγα-3λιπαρών οξέων, όπως τα λιπαρά ψάρια είναι κατάλληλα για μια ισορροπημένη πρόσληψη ΕΡΑ και DHA.

Τα χαμηλά επίπεδα EPA στους εφήβους και τους ενήλικες συσχετίζονται έντονα με την ανάπτυξη προβλημάτων ψυχικής υγείας, όπως η κατάθλιψη, η δυσλεξία, τα καρδιακά προβλήματα, οι παθήσεων των αρθρώσεων και των οστών, καθώς και τα νευροεκφυλιστικά νοσήματα, όπως η σκλήρυνση κατά πλάκας και η νόσος του Parkinson. 

Μετά την ηλικία των πέντε ετών, η ανάπτυξη του εγκεφάλου και του κεντρικού νευρικού συστήματος αρχίζει να μειώνεται και η ανάγκη του σώματος για DHA μειώνεται, επίσης. Αυτή είναι η κατάλληλη στιγμή για να αυξηθούν τα EPA στη διατροφή, καθώς οι μελέτες δείχνουν ότι τα EPA μπορεί να βοηθήσουν στην παιδική συμπεριφορά και στις μαθησιακές επιδόσεις, καθώς και στην εστίαση, την προσοχή και στη μείωση της επιθετικότητας. Η ξηροδερμία, το άσθμα και οι αλλεργίες είναι, επίσης, συχνές στα παιδιά και τα υψηλά επίπεδα EPA μπορεί να βοηθήσουν στη μείωση της φλεγμονής.

Μεταξύ των ηλικιών των πέντε και των 65 ετών, οι περισσότερες από τις ανάγκες του σώματος μπορούν να καλυφθούν με τη χρήση πλούσιων σε ΕΡΑ ελαίων και κατανάλωσης ψαριών, θαλασσινών, βιολογικών χόρτων και βιολογικών ζωικών προϊόντων. Τα ΕΡΑ προστατεύουν επίσης τα γονίδια και τον κυτταρικό κύκλο μας, και επίσης, συμβάλλουν στη διατήρηση της ανταπόκρισης στο στρες, έτσι ώστε η επαρκής παροχή EPA σε όλη τη ζωή των ενηλίκων μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη μιας σειράς χρόνιων ασθενειών.

Στη μετέπειτα ζωή η διατήρηση υψηλών επιπέδων EPA έχει αποδειχθεί ότι μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης και επιδείνωσης της άνοιας. Αν, ωστόσο, γνωρίζετε κάποιον που έχει ήδη άνοια ή Αλτσχάιμερ, ο εγκέφαλός του έχει ήδη υποστεί βλάβη και χρειάζεται δομική υποστήριξη. Αν κάποιος έχει ήδη Alzheimer τα DHA γίνονται και πάλι σημαντικά και απαιτείταιι ένα προϊόν με υψηλή περιεκτικότητα σε EPA που περιέχει και 250mg DHA για να προληφθεί η επιπλέον απώλεια εγκεφαλικού ιστού.


Τα καλύτερα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα για να έχετε την υγεία σας

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε τα κατάλληλα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα για να έχετε την υγεία σας

Διαβάστε, επίσης,

Τα καλύτερα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα

Η υψηλή χοληστερίνη μπορεί να καταπολεμηθεί με συμπληρώματα διατροφής

Ο σακχαρώδης διαβήτης μπορεί να αντιμετωπισθεί με συμπληρώματα διατροφής

Τα ω-3 έχουν ευεργετική επίδραση στην καρδιοαγγειακή υγεία

Οι βιταμίνες για να μην έχουν τα παιδιά σας εκ γενετής ελαττώματα

Οι βιταμίνες για την εγκυμοσύνη

Σημεία έλλειψης βιταμινών και μετάλλων

Η θεραπεία του Ακτουάριου για τον καρκίνο

Υπερτροφές που πρέπει να καταναλώνετε με μέτρο

Ρυθμίστε τις ορμόνες σας για να φτιάξετε τη διάθεσή σας

Σαρδέλες παντρεμένες

Όλες οι αλήθειες για τις καρδιακές παθήσεις

 Εναλλακτικές θεραπείες για την νόσο Crohn

Πώς να ξεχωρίζετε τα φρέσκα βιολογικά αυγά

Βότανα για την αρθρίτιδα και τον πόνο των αρθρώσεων

Αντιφλεγμονώδης διατροφή

Η διατροφή που καταπολεμά την κατακράτηση υγρών

Συμβουλές για να απαλλαγείτε από τις χρόνιες ασθένειες

Μήπως έχετε πέτρες στη χοληδόχο κύστη;

Ρίξτε τα τριγλυκερίδιά σας

Τροφές για να καθαρίσετε τη νικοτίνη από το σώμα σας

Έλεγχος καπνιστών

Κάπνισμα και καρδιοαγγειακές παθήσεις

Διατροφή για την υπέρταση

Κρανιοεγκεφαλική κάκωση

Ποιοι πρέπει να παίρνουν ωμέγα 3 λιπαρά οξέα

Γιατί όσοι έχουν υποθυρεοειδισμό δεν μπορούν να χάσουν βάρος

Τα πεπτίδια για την απώλεια μνήμης

Διατροφή για τον καταρράκτη

Τροφή για το μυαλό

Πώς το έντερό σας επηρεάζει τη λειτουργία του εγκεφάλου σας

Τα πεπτίδια για το σύνδρομο Raynaud

Η θεραπεία του καρκίνου με πεπτίδια

Πεπτίδια για ανάρρωση από καρδιακή προσβολή και εγκεφαλικό

Τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής για την υγεία της καρδιάς σας

Τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής για τις αρθρώσεις και τους μυς

Άσθμα

Καρκίνος προστάτη

Δίαιτα για πενηντάρες

Τροφές που προστατεύουν το στήθος απ' τον καρκίνο

Πρόχειρο φαγητό και κατάθλιψη

Διατροφή στο τρίτο τρίμηνο εγκυμοσύνης

Δίαιτα για το σύνδρομο Sjögren

Τα καλύτερα για τις ημικρανίες

Να τρώτε ψάρια δύο φορές την εβδομάδα

Η διατροφή στον καρκίνο του παχέος εντέρου

Αθηροσκλήρωση

Οι βιταμίνες για την αθηροσκλήρωση

Θεραπευτική γιόγκα για την κατάθλιψη

Το πιο υγιεινό γάλα για εσάς

 Ιχθυέλαια

Τρόφιμα για την πρόληψη του καρκίνου του παχέος εντέρου

Πρόληψη του καρκίνου του προστάτη

Η σημασία της πρόληψης στον καρκίνο του μαστού

Χρήσιμες πληροφορίες για τα ψάρια

Τα παχιά ψάρια προστατεύουν από τον καρκίνο νεφρού

 Σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα

Τα καλύτερα βότανα για τον προστάτη

Τα οφέλη από τις σαρδέλες

Τα θαλασσινά στην εγκυμοσύνη

Συμπληρώματα ωμέγα 3 λιπαρών οξέων

Τα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα κατά του καρκίνου του μαστού

Έξυπνοι τρόποι να μειώσετε τις ρυτίδες σας

Η διατροφή και η άσκηση κατά τον θηλασμό

Τροφές φάρμακα

Οι καλύτερες τροφές για την καρδιά

www.emedi.gr

Τελευταία τροποποίηση στιςΚυριακή, 30 Απριλίου 2017 22:33
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
επιστροφή στην κορυφή


Σχετικά με το EMEDI

Εφημερεύοντα Φαρμακεία