Σάββατο, 02 Νοεμβρίου 2013 08:19

Anti-stress αναπνοή

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(4 ψήφοι)
Άσκηση αναπνοής για να νιώσετε καλύτερα

Το stress διαλύει την καθημερινή μας ζωή, ιδιαίτερα για όσους ζούνε στις μεγάλες πόλεις.
Όλοι τρέχουν καθημερινά για να προλάβουν τις οικογενειακές υποχρεώσεις, τις συγκοινωνίες, το taxi, τη θέση parking που μόλις άδειασε, τις εντολές του προϊστάμενου, το στόχο των πωλήσεων, το κομμωτήριο πριν κλείσει, τις δουλειές του σπιτιού και κάπου μέσα σε όλα αυτά να πιουν  κι έναν καφέ με έναν φίλο  που έχουν αρκετό καιρό να συναντήσουν και τον έχουν παραμελήσει.
Όταν η κατάσταση του stress έχει φτάσει στο απροχώρητο, κανένας δεν μπορεί να λειτουργήσει. Παθαίνει black out.  Επιβάλλεται, λοιπόν, να βρεθεί λύση που θα επαναφέρει την ηρεμία και θα μας βοηθήσει να επανέλθουμε στις δραστηριότητές μας.
Εισπνεύσετε αργά και σταθερά, μετρώντας μέχρι το τέσσερα και μετά εκπνεύστε, επίσης,  αργά και σταθερά από το στόμα μετρώντας ως το οχτώ. Επαναλάβετε τέσσερις φορές την ίδια διαδικασία ή για τουλάχιστον δύο λεπτά
Η αντι-stress αναπνοή βοηθά τον οργανισμό να χαλαρώσει και το μυαλό και το σώμα να εξισορροπηθεί, γιατί απελευθερώνονται ορμόνες που προκαλούν ευδιαθεσία, μειώνεται το αυξημένο οξυγόνο, λόγω της ταχύπνοιας από το stress  και αυξάνεται η λειτουργία της ανοσίας του οργανισμού.
Γι' αυτό, όταν αισθάνεστε πολύ πιεσμένοι,  αναπνεύστε με την αντι-stress αυτή τακτική, όχι τίποτε άλλο, αλλά για να μπορέσετε να συνεχίσετε την μέρα σας, γιατί οι υποχρεώσεις είναι πολλές και δεν μπορούν να περιμένουν!
Διαβάστηκε 830 φορές
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
DMC Firewall is a Joomla Security extension!