Дървен материал от www.emsien3.com

The best bookmaker bet365

The best bookmaker bet365

Menu

Θεραπευτική γιόγκα για την κατάθλιψη

Θεραπευτική γιόγκα για την κατάθλιψη

Διάφορες τεχνικές γιόγκα μπορεί να βοηθήσουν στην θεραπεία της κατάθλιψης

Η κατάθλιψη είναι μια κατάσταση, όπου ο ασθενής είναι επίμονα λυπημένος, χωρίς ελπίδα, και μερικές φορές ταραγμένος και όλα αυτά επηρεάζουν την ποιότητα της ζωής του και αν δεν αντιμετωπιστεί η νόσος, μπορεί να οδηγήσει σε αυτοκτονία.

Οι γιατροί στοχεύουν, με φάρμακα και μερικές φορές με ψυχοθεραπεία, να αυξήσουν την διάθεση των ασθενών τους, αλλά η γιόγκα έχει πολύ πιο υψηλούς στόχους. Ο θεραπευτής γιόγκα, θέλει όχι μόνο να βοηθήσει τους μαθητές του στη θεραπεία της κατάθλιψης, αλλά και να ηρεμήσει το ανήσυχο μυαλό τους, βοηθώντας τους να αποκτήσουν ένα βαθύτερο σκοπό στη ζωή τους, και να βρούν μια εσωτερική πηγή ηρεμίας και χαράς.

Τα αντικαταθλιπτικά κάνουν κακό;

Κατά τα τελευταία χρόνια, οι γιατροί έχουν επικεντρωθεί περισσότερο τις προσπάθειές τους στη θεραπεία της κατάθλιψης με την αλλαγή της βιοχημείας του εγκεφάλου, ειδικά με τη χρήση φαρμάκων για να αυξήσουν τα επίπεδα των νευροδιαβιβαστών, όπως η σεροτονίνη. Αυτός είναι ο μηχανισμός δράσης των πιο συχνά συνταγογραφούμενων φαρμάκων, που είναι γνωστά ως αντικαταθλιπτικά, οι λεγόμενοι εκλεκτικοί αναστολείς επαναπρόσληψης σεροτονίνης (SSRIs). Αλλά υπάρχουν και πολλοί άλλοι τρόποι, όπως η αεροβική άσκηση και η γιόγκα, που μπορούν να αυξήσουν τα επίπεδα της σεροτονίνης και άλλων νευροδιαβιβαστών που συνδέονται με την κατάθλιψη.

Ενώ πολλοί άνθρωποι στον χώρο γιόγκα έχουν αρνητική άποψη για τα αντικαταθλιπτικά φάρμακα, το emedi.gr πιστεύει ότι υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις που αυτά τα φάρμακα είναι απαραίτητα και ακόμη και σωτήρια. Ενώ έχουν παρενέργειες και ο καθένας αντιδρά διαφορετικά σε αυτά, ορισμένα άτομα με υποτροπιάζουσα σοβαρή κατάθλιψη φαίνεται ότι ωφελούνται. Άλλοι μπορεί να επωφεληθούν από τη χρήση αντικαταθλιπτικών για μικρότερο χρονικό διάστημα και θα τους βοηθήσουν να αισθάνονται αρκετά καλά για να ακολουθήσουν μια θεραπευτική αγωγή άσκησης και γιόγκας και να μην υποτροπιάσουν όταν διακοπούν τα φάρμακα.

Ακόμα, πολλοί άνθρωποι με ήπια έως μέτρια κατάθλιψη μπορεί να είναι σε θέση να αποφύγουν εντελώς τη φαρμακευτική αγωγή. Γι 'αυτούς, εκτός από την γιόγκα και την άσκηση, η ψυχοθεραπεία, το βότανο του Αγίου Ιωάννη, και οι υψηλές ποσότητες ωμέγα - 3 λιπαρών οξέων στη διατροφή τους μπορεί να τους βοηθήσουν στην βελτίωση της διάθεσης. Τα μέτρα αυτά μπορούν, επίσης, να βοηθήσουν σε περιπτώσεις σοβαρής κατάθλιψης, αν και το βότανο St.- John 's- wort δεν πρέπει να συνδυάζεται με αντικαταθλιπτικά.

Εξατομίκευση της Γιόγκα για την κατάθλιψη

Οι μαθητές της Γιόγκα με κατάθλιψη πρέπει να χωριστούν σε δύο μεγάλες κατηγορίες, η κάθε μία με τα δικά της χαρακτηριστικά και τις πρακτικές της γιόγκα που είναι πιο πιθανό να είναι χρήσιμες.

Η κατάθλιψη μερικών μαθητών χαρακτηρίζεται από την κυριαρχία του Tamas, το guna που συνδέεται με την αδράνεια, με εμφάνιση του ασθενούς σαν ένα ξεφούσκωτο μπαλόνι.

Ένας πιο συχνός τύπος κατάθλιψης χαρακτηρίζεται από την επικράτηση των rajas, το guna που σχετίζεται με τη δραστηριότητα και την ανησυχία. Αυτοί οι μαθητές είναι συχνά θυμωμένοι,  και μπορεί να είναι διεγερτικοί. Αυτοί οι μαθητές συχνά αναφέρουν δυσκολία στην εκπνοή, ένα σύμπτωμα που συχνά σχετίζεται με το άγχος.

Asana για την κατάθλιψη

Και οι πρακτικές αναπνοής, ιδιαίτερα βαθιές εισπνοές, αλλά και οι διατάσεις μπορεί να βοηθήσουν εξατομικευμένα και τις δύο ομάδες των ασθενών με κατάθλιψη, αλλά πρέπει να γίνονται εξατομικευμένα.

Τελικά το μυστικό για να έχετε καλή διάθεση κρύβεται μέσα στις κινήσεις σας.

Πολύ  καλό θα ήτανε να χρησιμοποιήσετε κατά τη διάρκεια των ασκήσεων αιθέρια έλαια ηρεμίας.

Τα αιθέρια έλαια του περγαμόντου, του τριαντάφυλλου και του γιασεμιού θεωρείται ότι έχουν ήπια αντικαταθλιπτική δράση. Ειδικότερα, το περγαμόντο βοηθά σε περιπτώσεις κατάθλιψης, έντασης και φόβου, το τριαντάφυλλο δρα ηρεμιστικά, αντικαταθλιπτικά, αλλά και αφροδισιακά, ενώ το γιασεμί βοηθά σε καταστάσεις φόβου, κατάθλιψης, στρες και εξάντλησης.

Μπορείτε να προσθέσετε 2-3 σταγόνες αιθέριου ελαίου σε ένα δοχείο με αχνιστό νερό, αρωματίζοντας έτσι το χώρο σας, ή να ρίξετε 5-6 σταγόνες στην μπανιέρα ή 1-2 σταγόνες στο μαξιλάρι σας. Εάν θέλετε, μπορείτε να συνδυάσετε το περγαμόντο με το γιασεμί ή με το τριαντάφυλλο.

Εκτελέστε τις ασκήσεις που θα παρακολουθήσετε στα βίντεο με τη σειρά που αναγράφονται, φτάνοντας το 1 λεπτό σε κάθε άσκηση με 10 λεπτά διάλειμμα.

1.Downward Dog

2.Chair Pose

3.Proud Warrior

4.Kneeling lunge

5.Balancing the cat

6.Incline plane

Παρακολουθήστε τα βίντεο και τις ασκήσεις και νικήστε την κατάθλιψη

Τα βίντεο είναι της Φωτεινής Μπίτρου Purefitness

Διαβάστε, επίσης,

Τι σχέση έχουν η γιόγκα, ο στοχασμός και ο Πυθαγόρας

Yoga πριν τον ύπνο

Πώς θεραπεύει η γιόγκα;

Γιόγκα νίντρα

Η γιόγκα θεραπεύει τις αρρυθμίες

Η διατροφή στη γιόγκα

Γιόγκα γέλιου

Βελτιώστε τις σεξουαλικές σας επιδόσεις με τη γιόγκα

Λίγα λεπτά αρκούν για την υγεία

Ποια είναι η καλύτερη βιταμίνη για την κατάθλιψη;

Συμπτώματα που δείχνουν ότι πάσχετε από κατάθλιψη

 

Τελευταία τροποποίηση στιςΚυριακή, 08 Μαΐου 2016 11:44

Πολυμέσα

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Θαλασσοθεραπεία με φύκια Θεραπευτικά θερμόλουτρα »
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
επιστροφή στην κορυφή


Σχετικά με το EMEDI

Εφημερεύοντα Φαρμακεία