Πέμπτη, 10 Νοεμβρίου 2016 10:46

Υπνωτισμός

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Θεραπεία ασθενειών με υπνωτισμό

Οι ασθένειες προκαλούνται από μια ανισορροπία των μαγνητικών υγρών του σώματος και η ανισορροπία μπορεί να αντιμετωπισθεί μεταφέροντας το μαγνητισμό του υπνωτιστή στον ασθενή.

Διάφορες μορφές ύπνωσης, έκστασης και μεταβολής της συνειδητότητας εφαρμόζονται.

H ύπνωση γίνεται με οποιοδήποτε  αντικείμενο σε συγκεκριμένη απόσταση από τα μάτια (40 εκατοστά), ώστε να επιτρέψει στον ασθενή να διατηρήσει ένα σταθερό σταθερό βλέμμα στο αντικείμενο.

Η ύπνωση και η υπνοθεραπεία γίνονται με διάφορες τεχνικές.

Τα στάδια του υπνωτισμού:

Η προ-υποβολή: Στόχος της προ-υποβολής είναι να ξεκινήσεις η υποβολή του υποσυνείδητου.

Η υποβολή: Σε αυτή τη φάση ο υπνωτιστής κάνει ερωτήσεις και φέρνει στην επιφάνεια αναμνήσεις.

Η μετα-υποβολή: Στο στάδιο της μετα-υποβολής, το άτομο επιστρέφει στη φάση του συνειδητού και εκδηλώνει συμπεριφορά όμοια με αυτή που εκδήλωσε κατά τη διάρκεια της ύπνωσης.

Κατά την ύπνωση παρατηρούνται μεταβολές στην θερμοκρασία του δέρματος, στον κιρκαδικό ρυθμό και στην αντίδραση του ανοσοποιητικού συστήματος. 

Η ύπνωση ενεργοποιεί πολλές λειτουργίες του νευρικού συστήματος...

Σε πολλές παθήσεις η ύπνωση είναι πολύ αποτελεσματική θεραπεία.

Κάποια, μάλιστα, άτομα είναι πιο επιρρεπή στον υπνωτισμό από κάποια άλλα. Όσο πιο ανοιχτόμυαλος είναι κάποιος τόσο πιο πιθανό είναι να ωφεληθεί από αυτόν.

Ο υπνωτισμός είναι πολύ αποτελεσματικός στις χρόνιες παθήσεις και δεν έχει παρενέργειες.

Σε ποιες παθήσεις χρησιμοποιείται ο υπνωτισμός:

-Άγχος: Ο υπνωτισμός βοηθάει στην διαχείριση του άγχους πριν από κάποια οδοντιατρική ή ιατρική εξέταση ή το χειρουργείο. Τα αποτελέσματα της αντιμετώπισης του άγχος με υπνωτισμό διαρκούν 3 χρόνια.

-Αλλαγή συμπεριφοράς: Σε προβλήματα συμπεριφοράς, όπως σε αϋπνία, νυχτερινή διούρηση, κάπνισμα, φοβίες, ψευδαισθήσεις, απώλεια μνήμης, επίμονη καθήλωση του βλέμματος στα γεννητικά όργανα των άλλων, ο υπνωτισμός έχει μακροχρόνια αποτελέσματα.

-Αντιμετώπιση του πόνου: Ο υπνωτισμός ανακουφίζει από τον πόνο που οφείλεται σε διάφορες ασθένειες. Επίσης, ανακουφίζει από τον πόνο στον καρκίνο. Ο χρόνιος πόνος που σχετίζεται με τον καρκίνο, το σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου, και ο πόνος στην κροταφογναθική άρθρωση θεραπεύονται. Η ύπνωση είναι αποτελεσματική και σε πολλά είδη πονοκέφαλου. Η ύπνωση μπορεί να μειώσει τον πόνο κατά τον καθαρισμό του τραύματος, κατά την οστεομυελική παρακέντηση, και τον τοκετό. 

-Η ύπνωση είναι αποτελεσματική στον καρκίνο: Για τη ναυτία, τον και άλλα συμπτώματα που σχετίζονται με αυτόν και μπορεί να βοηθήσει στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος των ανθρώπων με καρκίνο. 

-Κεφαλαλγία τάσεως: Ο υπνωτισμός ανακουφίζει από την κεφαλαλγία τάσεως καλύτερα από ότι τα διάφορα παυσίπονα.

-Ψυχοθεραπεία: Η υπνοθεραπεία είναι η χρήση της ύπνωσης στην ψυχοθεραπεία. Χρησιμοποιείται από ψυχίατρους, ψυχολόγους, και άλλους. Η ύπνωση χρησιμοποιείται για τη θεραπεία της κατάθλιψης, των φοβιών, της εξάρτησης από ουσίες, για το άγχος, τις διατροφικές διαταραχές, τις διαταραχές του ύπνου, για τις εμμονές με την χαρτοπαιξία και τα τυχερά παιχνίδια, για το μετατραυματικό στρες, για το κάπνισμα και τη διαχείριση του βάρους, αλλά και για χαλάρωση.

-Για δερματικά νοσήματα: Κονδυλώματα, ψωρίαση, ατοπική δερματίτιδα.

-Για την εκπαίδευση των στρατιωτικών.

-Για  αυτοβελτίωση.

-Για ψυχαγωγία. Είναι μια μορφή ελέγχου του νου που μπορεί να εφαρμοσθεί σε συγκεντρώσεις και θεατρικές παραστάσεις.

-Στην εγκληματολογία (ανάκριση).

-Στον αθλητισμό για αύξηση των αθλητικών επιδόσεων.

-Στην εκπαίδευση: Βελτίωση μαθησιακών ικανοτήτων.

-Στην φυσιατρική και την αποκατάσταση.

-Για την αύξηση της καλλιτεχνικής δημιουργικότητας (αυτόματη γραφή, σκίτσα)

-Για την διακοπή καπνίσματος (διπλασιασμός της επιτυχίας)

-Για την απώλεια βάρους μαζί με τη γνωστική συμπεριφορική θεραπεία

-Για την αύξηση της αυτοπεποίθησης

-Για τελετουργικούς και θρησκευτικούς λόγους


Αυτο-ύπνωση 
Με την αυτο-ύπνωση ένα άτομο υπνωτίζει τον εαυτό του με τη χρήση της αυθυποβολής. Η τεχνική αυτή χρησιμοποιείται συχνά για να αυξηθούν τα κίνητρα για μια δίαιτα, για την διακοπή του καπνίσματος και για την μείωση της αρτηριακής πίεσης. Οι άνθρωποι που κάνουν αυτο-ύπνωση μερικές φορές χρειάζονται βοήθεια από συσκευές ή ήχους. Η αυτο-ύπνωση βοηθάει στην χαλάρωση και τη σωματική, αλλά και την ψυχική και την πνευματική ευεξία. 

Διαβάστε, επίσης,

Αποτελεσματικές θεραπείες για το ευερέθιστο έντερο

Χρόνιος πόνος

Χάστε με τον υπνωτισμό τα περιττά κιλά

www.emedi.gr

Διαβάστηκε 421 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 10 Νοεμβρίου 2016 13:02
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Διαλογισμός Καθοδηγούμενος οραματισμός »
DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd