Κυριακή, 25 Ιουνίου 2017 18:05

Διαχειριστείτε το στρες

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(3 ψήφοι)

Πώς μπορείτε να διαχειριστείτε το στρες απλά και γρήγορα

Το στρες, μερικές φορές, είναι ωφέλιμο για τον οργανισμό. 

Το βασικό είναι να μπορείτε να το ελέγχετε και να χειρίζεστε τα συναισθήματά σας, έτσι ώστε να αντιμετωπίζετε με τον καλύτερο και πιο αποτελεσματικό τρόπο, όλα αυτά που η ζωή πετάει στο δρόμο σας και είναι πολλά τώρα τελευταία...

Το στρες είναι μια μείξη συναισθηματικών, σωματικών και συμπεριφοριστικών αντιδράσεων που δεν πρέπει να το αφήσετε να σας αποκόψει από τη ζωή.

Αν δεν μπορούν οι ανησυχίες σας να εξαλειφθούν με ένα αφρόλουτρο και με την αρωματοθεραπεία, τότε μπορεί να γίνουν επικίνδυνες.

Κόλπα για να ξεπερνάτε το στρες και τις ανησυχίες σας:

-Αναγνωρίστε τη πηγή του στρες που αισθάνεστε

Αν και τις περισσότερες φορές γνωρίζετε τις πηγές που σας προκαλούν στρες, μερικές φορές, ίσως, να μην μπορείτε να προσδιορίσετε τι είναι αυτό που σας προκαλεί ανησυχία, θυμό, άγχος και εκνευρισμό. Άρα το πρώτο βήμα για να διαχειριστείτε σωστά το στρες σας είναι να ανακαλύψετε την κύρια πηγή του.

-Επικεντρωθείτε στο παρόν

Ξεχάστε το παρελθόν και το μέλλον που είναι και τα δύο βασικές πηγές στρες. Αρχίστε να δίνετε σημασία στην αναπνοή σας, σε αυτά που αισθάνεστε τώρα και στα συναισθήματά σας. Συγκεντρωθείτε σε κάθε μέρος του σώματός σας και ηρεμήστε. Μετά ξαπλώστε. Επικεντρωθείτε στη φυσική ροή  της αναπνοής σας και παρακολουθήστε τους πνεύμονές σας που γεμίζουν και αδειάζουν από τον αέρα. Παρακολουθήστε τα δάχτυλα των ποδιών σας και σκεφτείτε πώς τα αισθάνεστε: μουδιασμένα, κρύα, ανήσυχα; Μετά μετακινήστε τη σκέψη σας στα πέλματα, στις φτέρνες, στους αστραγάλους και μετά στα γόνατα, στους μηρούς και στη λεκάνη σας. Συνεχίστε να σκέφτεστε κάθε μέρος του σώματός σας, περνώντας από το μπροστινό στο πίσω και τελειώστε με το λαιμό, το σαγόνι, τη γλώσσα, το πρόσωπο και το μέτωπο.

-Επικεντρωθείτε στην υγεία σας.

Σκεφτείτε αν κοιμάστε καλά, αν τρώτε καλά, αν διασκεδάζετε αρκετά. Αν δεν κοιμάστε, για παράδειγμα, αρκετά το σώμα σας εκκρίνει περισσότερες ορμόνες του στρες και πρέπει κάτι να κάνετε για να το διορθώσετε.

-Να κάνετε άσκηση καθημερινά.

Περπατήστε, κάντε γιόγκα, κάντε δουλειές για να ξεφύγει η σκέψη σας και να ανακουφιστείτε από το στρες.

-Κάντε το αντίθετο από αυτό που νιώθετε.

Αν νιώθετε θυμό με κάποιον μην αρχίσετε να βαράτε και να φωνάζετε, αλλά δείξτε κατανόηση.

Αν έχετε κατάθλιψη μην κλειστείτε μέσα, αλλά κανονίστε να βγείτε. 

Πάρτε τον έλεγχο στα χέρια σας και διαλέξτε πώς θέλετε να νιώθετε.

-Συγκεντρώστε την προσοχή σας στους μυς σας.

Τεντώστε τους μυς σας και μετά χαλαρώστε τους και αυτό θα σας βοηθήσει να εκτονώσετε ένα μέρος του συσσωρευμένου στο σώμα σας στρες. Καθίστε ή ξαπλώστε και τεντώστε τους μυς του κάτω μέρους των ποδιών σας και μετά χαλαρώστε. Τεντώστε και χαλαρώστε διάφορες μυϊκές ομάδες του σώματός σας, μία- μία. Επικεντρωθείτε στα πόδια, στο στομάχι, στην πλάτη, στο λαιμό, στο πρόσωπο και στο κεφάλι. Όταν τελειώσετε, χαλαρώστε για λίγα λεπτά.


Τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής για το στρες

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε τα απαραίτητα για να ελέγχετε το άγχος σας

Η καθοδήγηση για την επιλογή των κατάλληλων από τα ανωτέρω,  για την ασθένειά σας θα γίνει σε συνεννόηση με τον θεράποντα ιατρό.

Διαβάστε, επίσης,

Αντιστρές θεραπεία με χαμομήλι

Η τεχνική της χαλαρωτικής αναπνοής

Τα οφέλη της γιόγκα στις ψυχιατρικές παθήσεις

Ο καλύτερος τρόπος για να ηρεμήσετε

Αντιστρές εναλλακτικές θεραπείες

Εσείς πόσο ευτυχισμένοι είστε;

Γελάστε κάνει καλό

Anti-stress αναπνοή

www.emedi.gr

 

 

Διαβάστηκε 508 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Κυριακή, 25 Ιουνίου 2017 19:13
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
DMC Firewall is a Joomla Security extension!