Дървен материал от www.emsien3.com

The best bookmaker bet365

The best bookmaker bet365

Menu

Οι τροφές που πρέπει να μην τρώτε όταν είστε σε δίαιτα

Οι τροφές που πρέπει να μην τρώτε όταν είστε σε δίαιτα

Όλες οι τροφές που χαλάνε τη δίαιτά σας

Η λαχτάρα για φαγητό δεν έχει καμία σχέση με τα θρεπτικά συστατικά, αλλά με τη χημεία του εγκεφάλου της ευχαρίστησης και της ανταμοιβής. Ο πόθος μπορεί να επικεντρωθεί στην υφή του φαγητού ή στη γεύση. Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν πολλές τέτοιες τροφές που θα σας κάνουν να χαλάσετε τη δίαιτά σας. Κάποιες τροφές απαγορεύονται όταν κάνετε δίαιτα, αλλά και μετά την δίαιτα για να διατηρήσετε τη σιλουέτα σας και να μην ξαναπάρετε τα κιλά.

Οι τροφές που πρέπει να μην τρώτε όταν είστε σε δίαιτα

  • Παγωτά

Ξεχάστε τα παγωτά. Όλοι όσοι τρώνε παγωτά έχουν παραπάνω κιλά. Τα παχυντικά φαγητά είναι συχνά  αντικείμενο  πόθου. Το παγωτό είναι μια ακαταμάχητη απόλαυση - αλλά έχει πολλές θερμίδες. Μια τυπική μερίδα βανίλια παγωτό έχει 230 θερμίδες. Ξεχάστε το!

  • Πατατάκια

Είναι ο συνδυασμός του αλμυρού και τραγανού, που κάνει τα πατατάκια απολαυστικά. Ανάλογα με την γεύση, ένα μικρό σακουλάκι έχει τουλάχιστον 150 θερμίδες, ενώ ένα μεγάλο 1.230 θερμίδες. Ξεχάστε τα πατατάκια αν είσαστε σε δίαιτα. Καλύτερα φάτε σέλερι, αγγουράκια και καρότα. Έχουν πολύ λιγότερες θερμίδες και περισσότερα θρεπτικά συστατικά.

  • Σοκολάτες

Λένε ότι όσοι ποθούν σοκολάτα έχουν ανεπάρκεια μαγνησίου και εναλλαγές της διάθεσης. Αν τρώτε σοκολάτα καθημερινά προσθέτετε εκατό επιπλέον θερμίδες την ημέρα. Αν δεν μπορείτε χωρίς αυτή φάτε καλύτερα μια μικρή μαύρη σοκολάτα. Έχει λιγότερο λίπος  και είναι καλή για την καρδιά.

  • Ποπ Κορν

Αχ! Αυτό το ποπ κορν στο σινεμά. Το Popcorn μπορεί να είναι ένα υγιεινό σνακ, αλλά δίνει 400 έως 1.200 θερμίδες ανά μερίδα ανάλογα με το μέγεθος. Αν δεν μπορείτε να αντισταθείτε κόψτε το σινεμά.

  • Λουκουμάδες

Αν είστε σε δίαιτα οι λουκουμάδες και τα ντόνατς είναι απαγορευτικά. Ξεχάστε τα και στη θέση τους φάτε ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης.

  • Κόκκινο Κρέας

Μια μεγάλη μοσχαρίσια μπριζόλα είναι απόλαυση. Δεν απαιτείται να την εγκαταλείψετε τελείως όταν αποκτήσετε ένα υγιές βάρος. Μια μεγάλη μοσχαρίσια μπριζόλα έχει περίπου 700 θερμίδες αν δεν βγάλετε το λίπος. Αντί για μοσχαρίσια όταν είσαστε σε δίαιτα να προτιμάτε άπαχη χοιρινή μπριζόλα που έχει 170 θερμίδες. Έτσι δύο μπριζόλες έχουν λιγότερες από τις μισές θερμίδες μιας μοσχαρίσιας μπριζόλας.

  • Πίτσα

Μια τυπική φέτα πίτσα έχει 12 γραμμάρια πρωτεΐνης και 2,5 γραμμάρια φυτικών ινών. Αλλά η πίτσα έχει, επίσης, περίπου 280 θερμίδες το κομμάτι ή και περισσότερο εάν προσθέσετε  κρέας ή αλλαντικά. Καλύτερα φτιάξτε πίτσα στο σπίτι με ζύμη ολικής αλέσεως και τυριά με χαμηλά λιπαρά και βάλτε από πάνω φρέσκες φέτες ντομάτας, μπρόκολο, ή άλλα λαχανικά.

  • Ζυμαρικά

Τα ζυμαρικά κατατάσσονται μεταξύ των κορυφαίων πέντε αγαπημένων φαγητών σε πολλές χώρες. Το πρόβλημα είναι οι περισσότεροι άνθρωποι τρώνε τα λευκά ζυμαρικά. Τα λευκά ζυμαρικά έχουν μόνο το ένα πέμπτο των φυτικών ινών των ζυμαρικών ολικής αλέσεως, το οποίο σημαίνει ότι πρέπει να φάτε περισσότερο για να χορτάσετε. Επίσης, κάποιες σάλτσες ζυμαρικών έχουν πολλές θερμίδες. Καλύτερα να τρώτε ζυμαρικά ολικής αλέσεως με σάλτσα με βάση τα λαχανικά.

  • Τηγανιτές Πατάτες

Είναι απόλαυση οι τηγανιτές πατάτες με ελαιόλαδο. Αλλά έχουν πολλές θερμίδες,  περίπου 500 ανά μερίδα. Καλύτερα συνοδεύστε το φαγητό σας με βραστά λαχανικά ή σαλάτα. 

  • Ξηροί καρποί

Όλες αυτές οι χούφτες προσθέτουν θερμίδες. Ένα φλιτζάνι καβουρδισμένοι ξηροί καρποί έχουν πάνω από 800 θερμίδες. Αν δεν αντέχετε καλύτερα προτιμήστε λίγους ξηρούς καρπούς με κέλυφος που θα σας καθυστερήσει για να τους καθαρίζετε κι έτσι θα τρώτε λιγότερους.

  • Καφές

Δεν μπορείτε να ξυπνήσετε χωρίς την πρωινή δόση καφέ. Ευτυχώς, ο καφές έχει πολύ λίγες θερμίδες, όταν πίνετε σκέτος, χωρίς γάλα και κρέμες. Προσοχή! Ο μεγάλος καφές latte και mocha μπορεί να έχει περισσότερες από 400 θερμίδες.

  • Σνακ 

Μεταξύ των γευμάτων νιώθετε μια πτώση του σακχάρου στο αίμα. Δυστυχώς, ένα πακέτο μπισκότα σοκολάτας είναι υψηλής θερμιδικής αξίας. Ξεχάστε τα. Καλύτερα φάτε σνακ ολικής αλέσεως ή κομμένες φέτες σέλερι, καρότων και αγγουριών. Καλές επιλογές περιλαμβάνουν ή γιαούρτι με φρέσκα φρούτα, ή βραστά αυγά, ή ένα smoothie φρούτων.

  • Συναισθηματική πείνα

Μερικές φορές η λαχτάρα για κάποια τρόφιμα δεν προκαλείται από την πείνα, αλλά από τα δυσάρεστα συναισθήματα, όπως το στρες και το άγχος, ο θυμός και η θλίψη. Αυτό ονομάζεται συναισθηματικό φαγητό, και αν το κάνετε τακτικά, σίγουρα δεν θα αδυνατίσετε. Αντικαταστήστε το τσιμπολόγημα με τεχνικές διαχείρισης του στρες - βαθιές αναπνοές, γιόγκα, ή χαλαρώστε με ένα ζεστό μπάνιο ή πάρτε τηλέφωνο έναν φίλο, ή ακούσετε κάποια αγαπημένη σας μουσική, ή ασχοληθείτε με κάτι άλλο που σας αρέσει.

  • Κάντε μια βόλτα

Η άσκηση μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος, γιατί καίτε θερμίδες. Το ζωηρό περπάτημα μπορεί να σας βοηθήσει να τρώτε και λιγότερα γλυκά.

  • Μην το παρακάνετε με τις στερήσεις

Βγάζοντας τελείως από τη διατροφή σας τα αγαπημένα σας φαγητά μπορεί να φέρει το αντίθετο αποτέλεσμα. Μετά την προσκόλληση σε μια δίαιτα με λίγους υδατάνθρακες και λίγα λιπαρά μπορεί να πέσετε με τα μούτρα σε αυτά.

Διαβάστε, επίσης,

Από τι εξαρτάται η αποτελεσματικότητα μιας δίαιτας

Ενεργοποιήστε τον μεταβολισμό σας για να χάσετε βάρος

Η πιο επικίνδυνη ώρα να χαλάσετε τη δίαιτά σας

Όσοι κάνουν δίαιτα πρέπει να κοιμούνται καλά

Αλκαλοποίηση οργανισμού για απώλεια βάρους

Δίαιτα επαναφοράς

Για να καεί το λίπος απαιτείται άσκηση

Πώς να χάσετε βάρος χωρίς να κάνετε δίαιτα

Τονώστε το μεταβολισμό σας

Χρήσιμες συμβουλές για όσους είναι σε δίαιτα

Τι είναι ο μεταβολισμός

Όταν κολλάει η ζυγαριά παρά τη δίαιτα

Είναι αποτελεσματική η αερόβια άσκηση στην αλλαγή του μεταβολισμού;

Η άσκηση στο αδυνάτισμα έχει κανόνες

Αλκαλοποίηση οργανισμού για απώλεια βάρους

Μετατροπή του λίπους

Χρήσιμες συνταγές με μηλόξυδο

Τροφές που σας αρέσουν και βοηθούν να χάσετε λίπος

Ο καλύτερος συνδυασμός ασκήσεων για το κάψιμο λίπους

Ο εγκέφαλος υπεύθυνος για όσους δεν ακολουθούν μια δίαιτα

Απώλεια βάρους με την οσμή

Όσοι κάνουν δίαιτα πρέπει να κοιμούνται καλά

Δίαιτα και δικαιολογίες

Η δίαιτα των τύψεων

Η άσκηση στο αδυνάτισμα έχει κανόνες

Έχει σχέση το αδυνάτισμα με την ψυχολογία μας;

Τα κατάλληλα φυτά για αδυνάτισμα

Συναισθηματική πείνα

www.emedi.gr

 

Τελευταία τροποποίηση στιςΠέμπτη, 16 Απριλίου 2015 10:14
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
επιστροφή στην κορυφή


Σχετικά με το EMEDI

Εφημερεύοντα Φαρμακεία