Дървен материал от www.emsien3.com

The best bookmaker bet365

The best bookmaker bet365

Menu

Να πίνετε πολύ νερό

Να πίνετε πολύ νερό

Η αφυδάτωση αρρωσταίνει και παχαίνει

Χρειαζόμαστε το νερό όσο τον αέρα που αναπνέουμε!

Το ξέρατε ότι όταν αρχίσετε να αισθάνεστε διψασμένοι το σώμα σας είναι ήδη αφυδατωμένο;

Η καλύτερη πρακτική είναι να πίνετε νερό όλη την ημέρα. 

Ξεκινήστε και πιείτε 2 ποτήρια νερό όταν ξυπνήσετε, πριν πιείτε καφέ με άδειο στομάχι. Θα ενισχύσετε την αρτηριακή σας πίεση.

Αν το πρωί πίνετε καφέ, φροντίστε να πίνετε ένα επιπλέον ποτήρι νερό για κάθε φλιτζάνι καφέ που πίνετε.

Το νερό επιταχύνει τον μεταβολισμό σας και σας κάνει να αισθάνεστε πιο «γεμάτοι», άρα θα φάτε λιγότερο τη στιγμή που θα πεινάσετε! Είναι ο ασφαλέστερος και πιο υγιεινός τρόπος για να χάσετε  βάρος.


Τι μπορείτε να πάθετε από την αφυδάτωση:

  • Το νερό είναι η πιο ζωτική ενέργεια του οργανισμού. Όταν είσαστε αφυδατωμένοι η ενζυμική δραστηριότητα στο σώμα σας επιβραδύνεται κι έτσι νιώθετε εξάντληση και κόπωση.
  • Το αίμα αποτελείται από 92% από νερό. Στην αφυδάτωση το αίμα γίνεται πηκτό, οδηγώντας σε αύξηση στην αντίσταση στη ροή του αίματος και αύξηση της πίεσης.
  • Η αφυδάτωση εμποδίζει την αποβολή τοξινών από το δέρμα και προκαλούνται πολλά δερματικά προβλήματα, όπως έκζεμα, ψωρίαση, ρυτίδες και δυσχρωμίες.
  • Όταν είστε αφυδατωμένοι οι αναπνευστικοί αεραγωγοί θα κάνουν σύσπαση για να εξοικονομηθεί νερό. Με την αύξηση της αφυδάτωσης θα μεγιστοποιηθεί και η έκκριση ισταμίνης με αποτέλεσμα άσθμα και αλλεργίες.
  • Όταν είστε αφυδατωμένοι αυξάνεται η παραγωγή χοληστερόλης, ώστε να ελαττωθεί η περαιτέρω απώλεια νερού από τα κύτταρα.
  • Η απώλεια νερού και αλκαλικών μετάλλων, όπως το ασβέστιο και το μαγνήσιο μπορεί να οδηγήσουν σε πολλά πεπτικά προβλήματα, όπως γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση, έλκος και γαστρίτιδα.
  • Η αφυδάτωση έχει σαν αποτέλεσμα να συσσωρεύονται τοξίνες στα νεφρά σας και στην ουροδόχο κύστη, να ευνοείται η ανάπτυξη βακτηριδίων και να γίνεται το ουροποιητικό σας σύστημα ευαίσθητο σε λοιμώξεις, φλεγμονές και τον πόνο.
  • Σε αφυδάτωση το κόλο σταματάει να τραβάει νερό για να εξασφαλιστεί αυτό για άλλες σημαντικότερες λειτουργίες. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να επιβραδύνεται η λειτουργία του και να προκαλείται σοβαρή δυσκοιλιότητα.
  • Στις αρθρώσεις υπάρχει ελάχιστο αρθρικό υγρό που αποτελείται, κυρίως, από νερό για να διευκολύνεται η κίνηση των αρθρικών επιφανειών. Σε αφυδάτωση αυτό ελαττώνεται και αυτό οδηγεί σε πόνο και δυσκινησία.
  • Όταν ο οργανισμός είναι αφυδατωμένος τα κύτταρα στερούνται ενέργειας. Έτσι κάνουν τον οργανισμό μας να πεινάει, ενώ στην πραγματικότητα διψάει.
  • Όταν ο οργανισμός μας είναι αφυδατωμένος τα όργανα του σώματος και κυρίως το δέρμα κάνει ρυτίδες και αυτό οδηγεί σε πρόωρη γήρανση.

Το μέσο νερό στο σώμα μας είναι 75%. Ο εγκέφαλος αποτελείται από 75% από νερό, το αίμα από 925, τα οστά από 22%, οι μύες από 75%, το δέρμα από 80%, οι από πνεύμονες 90%.

Να πίνετε τουλάχιστον 10 ποτήρια νερό καθημερινά.

Σε ορισμένες περιπτώσεις, όπως στην άσκηση, στην εγκυμοσύνη, στο θηλασμό, σε ζεστό περιβάλλον και σε ασθένεια πρέπει να πίνετε περισσότερο.

Όταν ξυπνάτε το πρωί να πίνετε 2 ποτήρια νερό με άδειο στομάχι.

Όταν πίνετε 2 ποτήρια νερό πριν το πρωινό σας, το μεσημεριανό και το βραδινό σας χάνετε βάρος. Αν αυξήσετε την ποσότητα νερού που πίνετε θα αυξήσετε το μεταβολισμό σας και θα καίτε περισσότερες θερμίδες. Η αύξηση του μεταβολισμού αρχίζει 10 λεπτά μετά την κατανάλωση νερού και διαρκεί για 30-40 λεπτά. Αν αυξήσετε κατά 1,5 λίτρο το νερό που πίνετε καθημερινά θα κάψετε το χρόνο επιπλέον 17.400 θερμίδες και θα ζυγίζετε τουλάχιστον 2 κιλά λιγότερο μόνο από αυτό.

Χάνετε τουλάχιστον 10 ποτήρια νερό από το σώμα σας καθημερινά με την αναπνοή, τη διούρηση, τον ιδρώτα και την αφόδευση. Πρέπει να τα αντικαταστήσετε...

Αν θέλετε να αδυνατίσετε καλύτερα να πίνετε μόνο νερό ή βότανα χωρίς ζάχαρη και όχι αναψυκτικά και χυμούς.

Διαβάστε, επίσης,

Οι τροφές που δεν κάνουν καλό στο δέρμα μας

Κόλπα για να μη νιώθετε εξάντληση

Συμπληρώματα διατροφής για να κάψετε λίπος κατά την άσκηση

Νερό το μεγάλο μυστήριο

Ενυδάτωση με τροφές

Απλοί τρόποι για αλκαλοποίηση του οργανισμού

Πόσο νερό πρέπει να πίνουμε;

Οικιακά φίλτρα νερού

Αφυδάτωση και υπερυδάτωση

Καύσωνας και θερμοπληξία

Τι να κάνετε αν παθαίνετε κράμπες στα πόδια

Τι να κάνετε για να μην νιώθετε υπνηλία

Αν αθλείστε το καλοκαίρι

Να πίνετε τσάι το καλοκαίρι

Σημεία αφυδάτωσης

Πίνουμε το πρωί ζεστό νερό με λεμόνι

Τα ιδανικά ροφήματα για την άσκηση

Μυικές κράμπες

Το καλύτερο νερό

www.emedi.gr

 

 

Τελευταία τροποποίηση στιςΔευτέρα, 20 Απριλίου 2015 21:35
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
επιστροφή στην κορυφή


Σχετικά με το EMEDI

Εφημερεύοντα Φαρμακεία