Τρίτη, 23 Ιουνίου 2015 10:06

Σταματήστε να πίνετε γάλα με χαμηλά λιπαρά

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(3 ψήφοι)

Το γάλα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά είναι ανθυγιεινό

 

Στο χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γάλα τα λίπη έχουν ουσιαστικά υποκατασταθεί με επικίνδυνα σάκχαρα.

Βγάζοντας το λίπος από το γάλα το γάλα γίνεται, επίσης, λιγότερο νόστιμο.

Το ασβέστιο μπορείτε να το πάρετε και από πολλά τρόφιμα:  Σε ένα γραμμάριο μαγειρεμένα λαχανικά υπάρχει  περισσότερο ασβέστιο από το γάλα. Οι σαρδέλες, οι ξηροί καρποί, τα φασόλια και τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά είναι όλα πηγές ασβεστίου. 

Τα διαιτητικά κορεσμένα λιπαρά συνδέονται με αυξημένο κίνδυνο για στεφανιαία νόσο.

Τα πλεονεκτήματα από τα πλήρη γαλακτοκομικά προϊόντα

Τα πλήρη σε λιπαρά γαλακτοκομικά προωθούν την υγεία της καρδιάς, τον έλεγχο του διαβήτη, δίνουν πολλές βιταμίνες και επίσης συμβάλλουν στην απώλεια βάρους.

Να προτιμάτε το πλήρες βιολογικό γάλα, σε γυάλινο μπουκάλι, χωρίς πρόσθετα και ορμόνες...

Αν δεν σας αρέσει το γάλα, το γιαούρτι είναι καλύτερη τροφή!

Διαβάστε, επίσης,

Να τρώτε γιαούρτι κάνει καλό

Τι πρέπει να τρώμε για πρωινό

Φτιάξτε νόστιμο ξινόγαλα

Να αποφεύγετε το γάλα στον καφέ

Γάλα γαϊδούρας

Αντικαταστήστε τα ανθυγιεινά τρόφιμα με υγιεινά

Πόσο υγιεινό είναι το γάλα που πίνουμε

Τα γαλακτοκομικά με πολλά λιπαρά είναι καλύτερα για την πρόληψη του διαβήτη

www.emedi.gr

 

Διαβάστηκε 916 φορές
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Our website is protected by DMC Firewall!