Дървен материал от www.emsien3.com

The best bookmaker bet365

The best bookmaker bet365

Menu

Εξαιρετικές φυτικές πηγές πρωτεϊνών

Εξαιρετικές φυτικές πηγές πρωτεϊνών

Πηγές πρωτεΐνης από φυτικά τρόφιμα

Οι άνθρωποι λαμβάνουν πρωτεϊνες υψηλής ποιότητας από το κρέας, τα ψάρια και τα αυγά.

Ανεξάρτητα από το αν είστε χορτοφάγοι ή όχι, υπάρχουν πολλές άλλες εξαιρετικές πηγές που μπορείτε να ενσωματώσετε στη διατροφή σας.

Εξαιρετικές φυτικές πηγές πρωτεϊνών

1. Quinoa

Ένα τρόφιμο που η NASA ελπίζει ότι θα χρησιμοποιεί στις διαπλανητικές πτήσεις και μία από τις ελάχιστες τροφές που είναι πλήρεις πρωτεΐνών. Το Quinoa καλλιεργείται στις Άνδεις της Βολιβίας και του Περού και είναι γνωστό ως το φαγητό του «φτωχού». Είναι ένα θρεπτικό τρόφιμο και έχει όλα τα απαραίτητα αμινοξέα που απαιτούνται για την κατασκευή των μυών. Το κινόα μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε το λίπος της κοιλιάς. Το Quinoa έχει περισσότερο ασβέστιο, φώσφορο, μαγνήσιο, κάλιο, σίδηρο, χαλκό, μαγγάνιο και ψευδάργυρο, και λιγότερο νάτριο σε σύγκριση με το σιτάρι, το κριθάρι και το καλαμπόκι. Είναι το πιο γνωστό χωρίς γλουτένη δημητριακό.

2. Κανναβούρι

Το κανναβέλαιο παρέχει σημαντικές ποσότητες από τα πιο σπάνια «σούπερ» πολυακόρεστα λιπαρά οξέα, κυρίως γ-λινολενικό οξύ (GLA) και στεαριδονικό οξύ (SDA). Περιέχει σημαντικές ποσότητες και των εννέα απαραίτητων αμινοξέων, καθώς και μαγνήσιο, ψευδάργυρο, σίδηρο και ασβέστιο. Το ωμέγα-6 προς ωμέγα-3 αναλογία (n6 / η3) στο έλαιο των σπόρων κάνναβης είναι, συνήθως, μεταξύ 2: 1 και 3: 1, και είναι η βέλτιστη αναλογία για την ανθρώπινη υγεία.

3. Φύκια

Τα φύκια περιέχουν 63 τοις εκατό πρωτεΐνη, 15 τοις εκατό ίνες, 11 τοις εκατό λιπίδια, 4 τοις εκατό υδατάνθρακες, 4 τοις εκατό ιχνοστοιχεία, και 3 τοις εκατό νερό. Παρέχει πολλές βιταμίνες: Α, Β1, Β2, Β6, νιασίνη και C, και είναι πλούσια σε ιώδιο, κάλιο, σίδηρο, μαγνήσιο και ασβέστιο. Πρόκειται για  πρωτεΐνες που είναι εύπεπτες και υγιείς για την καρδιά. Τα φύκη - και ιδιαίτερα τα μικρά - είναι πλούσια σε πολλά υψηλής αξίας βιοενεργά συστατικά, όπως βιταμίνες, ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, χρωστικές ουσίες, αντιοξειδωτικά και στερόλες.

4. Chia

Οι σπόροι Chia είναι μία θρεπτική ενεργειακή τροφή φορτωμένη με βιταμίνες και ανόργανα συστατικά, είναι μια εξαιρετική πηγή φυτικών ινών, πρωτεΐνης και αντιοξειδωτικών, και είναι η πλουσιότερη φυτική πηγή ω-3 λιπαρών οξέων. Η κατανάλωση των σπόρων chia θα μπορούσε να βοηθήσει στη μείωση του πόνου στις αρθρώσεις, στην απώλεια βάρους, στην ώθηση ενέργειας και στην προστασία από σοβαρές ασθένειες, όπως ο διαβήτης και οι καρδιακές παθήσεις. Μια εξαιρετική ιδιότητα αυτών των σπόρων είναι ότι σχηματίζουν ένα πήγμα όταν συνδυάζονται με γάλα ή νερό και είναι κατάλληλοι για πουτίγκες, πυκνά smoothies και αντικαθιστούν τα αυγά, για όσους δεν θέλουν να τα τρώνε.

5. Σπιρουλίνα

Η σπιρουλίνα είναι, επίσης, μια πλήρης πρωτεΐνη και τα φύκια της είναι εξαιρετικά πλούσια σε θρεπτικά συστατικά. Περιέχει μια υψηλότερη συγκέντρωση  πρωτεΐνης κατά βάρος σε σχέση με κάθε άλλη τροφή. Επίσης, περιέχει β-καροτένιο, βιταμίνη Β-12, σίδηρο, χλωροφύλλη,  λιπαρά οξέα, και πολλά άλλα. Περιέχει αμινοξέα που προάγουν τη βελτίωση της διανοητικής λειτουργίας, τη ζωτικότητα και την ενέργεια, και την εξισορρόπηση του σακχάρου στο αίμα. Η σπιρουλίνα μπορεί, επίσης, να προωθήσει τη λειτουργία του ανοσοποιητικού.

6. Φασόλια

Ένα από τα απλούστερα και φθηνότερα γεύματα που υπάρχουν σε όλο τον κόσμο και είναι, επίσης, μια από τις καλύτερες πηγές πρωτεΐνης. Τα φασόλια μειώνουν τον κίνδυνο ανάπτυξης διαβήτη και καρδιαγγειακών παθήσεων, επειδή οι φυτικές ίνες βοηθούν στην εξισορρόπηση του σακχάρου στο αίμα και μειώνουν τη χοληστερόλη. Οι φακές ή τα ρεβίθια και όλα τα όσπρια είναι το ίδιο. 

Διαβάστε, επίσης,

Η καλύτερη διατροφή για να έχετε την υγεία σας

Τι πρέπει να τρώμε για πρωινό

Βάλτε τις πρωτεΐνες στο πρωινό σας

Γιατί οι δίαιτες με πρωτεΐνες αδυνατίζουν;

Τροφές για να χτίσετε τους μυς σας

Οι καλύτερες συμβουλές διατροφής από την EMEDI

www.emedi.gr

 

Τελευταία τροποποίηση στιςΣάββατο, 22 Αυγούστου 2015 15:17
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
επιστροφή στην κορυφή


Σχετικά με το EMEDI

Εφημερεύοντα Φαρμακεία