Дървен материал от www.emsien3.com

The best bookmaker bet365

The best bookmaker bet365

Menu

Όλες οι αλήθειες για τις καρδιακές παθήσεις

Όλες οι αλήθειες για τις καρδιακές παθήσεις

Οι Καρδιοχειρουργοί άρχισαν να λένε την αλήθεια για τις καρδιακές παθήσεις

 

Οι καρδιακές ασθένειες

Ό, τι οι γιατροί σας έχουν πει - και μας έχουν πει - για τις καρδιακές παθήσεις, είναι λάθος.

Οι διατροφικές συστάσεις για μακροχρόνια διατροφή χωρίς λίπος ή με χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, ή οι δίαιτες με υψηλή περιεκτικότητα σε πολυακόρεστα λίπη και υδατάνθρακες, προκαλούν περισσότερα προβλήματα από όσα λύνουν.

Γιατί;

Το έναυσμα για τις καρδιακές παθήσεις είναι η φλεγμονή.

Η φλεγμονή είναι απλά η άμυνα του οργανισμού σας σε ξένους εισβολείς, όπως τα βακτήρια, οι τοξίνες, ή οι ιοί. Και λειτουργεί αρκετά καλά. Στην πραγματικότητα, αυτός ο κύκλος της οξείας φλεγμονής κάνει το σώμα μας λειτουργεί ομαλά μετά την εισαγωγή ξένων στοιχείων, όπως οι τοξίνες.

Γιατί, όμως είναι ένα πρόβλημα;

Φανταστείτε ότι τρίβετε το δέρμα σας με μια σκληρή βούρτσα. Μετά από ένα σύντομο χρονικό διάστημα μετά το τρίψιμο είναι καθαρό. Αλλά, εάν συνεχίσετε να το τρίβετε η περιοχή γίνεται πιο κόκκινη και αρχίζει να πονάει. Αν συνεχίσει να πυροδοτείται η φλεγμονή, θα προκαλέσει βλάβη. Αυτό είναι αυτό που κάνει επανειλημμένα στα αιμοφόρα αγγεία σας όταν τρώτε επεξεργασμένες τροφές με πολλά ωμέγα-6 φυτικά έλαια (όπως το σογιέλαιο, το αραβοσιτέλαιο και το ηλιέλαιο).

Το σογιέλαιο, τα επεξεργασμένα τρόφιμα και οι απλοί υδατάνθρακες είναι οι τοξίνες για την καρδιά μας. Είναι λάθος ότι η διατροφή που είναι υψηλή σε ωμέγα-6 λιπαρά οξέα είναι υγιής. Μια αναλογία ωμέγα-6: ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που είναι πάρα πολύ υψηλή οδηγεί σε περίσσεια φλεγμονής στο σώμα. Για χρόνια, οι άνθρωποι κάνουν μια διατροφή πολύ υψηλή σε ωμέγα-6 λιπαρά οξέα. Ταυτόχρονα, οι δίαιτες μας έχουν μικρές ποσότητες από ω-3 λιπαρά οξέα. Η διαφορά είναι η εξής: τα ω-6 είναι προ-φλεγμονώδη και τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα είναι αντιφλεγμονώδη. Οι δίαιτες που είναι χαμηλές σε λιπαρά έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πολυακόρεστα λίπη (ωμέγα-6) και υδατάνθρακες. Φέρνοντας αυτές τις ξένες ουσίες στο σώμα μας γίνονται επανειλημμένες βλάβες στα αιμοφόρα αγγεία μας μέσω της φλεγμονής και αντί να συμβαίνει η καλή "οξεία φλεγμονή», γίνεται «χρόνια φλεγμονή".

Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για την καταπολέμηση της χρόνιας φλεγμονής;

Να τρώτε τροφές όσο το δυνατόν φυσικές. Ξεκινήστε την κατανάλωση των τροφίμων μαγειρεμένων με τον τρόπο της γιαγιάς. Επιλέξτε σύνθετους υδατάνθρακες, όπως τα πολύχρωμα φρούτα και λαχανικά. Μειώστε ή σταματήστε τα ωμέγα-6 λιπαρά, όπως το σογιέλαιο και το αραβοσιτέλαιο, και τα φτιαγμένα τρόφιμα με αυτά.

Oι γιατροί έλεγαν:

Υψηλή χοληστερόλη = Καρδιακή νόσος

Έτσι:

  • Λαμβάνονται φάρμακα για τη μείωση της χοληστερόλης
  • Προτείνεται μια δίαιτα που περιορίζει σημαντικά το λίπος.
  • Προτείνεται μια δίαιτα πλούσια σε πολυακόρεστα λίπη.

Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε:

  • Υψηλότερα ποσοστά αρτηριακής φλεγμονής και καρδιακές παθήσεις
  • Η καρδιακή νόσος προκαλείται από φλεγμονή.

Τι μπορείτε να κάνετε;

  • Να τρώτε περισσότερα φυσικά, τοπικά και βιολογικά τρόφιμα.
  • Να σταματήσετε να τρώτε επεξεργασμένα τρόφιμα.
  • Η διατροφή σας να αποτελείται από μια χαμηλή αναλογία ωμέγα-6:ωμέγα-3 λιπαρών οξέων.

Διαβάστε, επίσης,

Σκορ κινδύνου για καρδιακή νόσο κι εγκεφαλικό επεισόδιο

Σύγχρονη εργαστηριακή διάγνωση της αθηροσκλήρωσης

Η βιταμίνη D δείκτης για τον κίνδυνο αθηροσκλήρωσης

Τι είναι ο αθηρωματικός δείκτης;

Πρόληψη εμφράγματος

Το TIPI τεστ για το έμφραγμα του μυοκαρδίου

Το ΤΙΜΙ τεστ για την πρόγνωση των οξέων στεφανιαίων συνδρόμων

Η καλύτερη θεραπεία για την κολπική μαρμαρυγή

Η χαμηλή χοληστερόλη μειώνει τη διάρκεια ζωής

Γιατί δεν πρέπει να τρώτε γκρέιπφρουτ μαζί με τις στατίνες

Πολύ χρήσιμες πληροφορίες για την χοληστερίνη

www.emedi.gr

 

Τελευταία τροποποίηση στιςΤρίτη, 25 Οκτωβρίου 2016 14:00
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
επιστροφή στην κορυφή


Σχετικά με το EMEDI

Εφημερεύοντα Φαρμακεία