Дървен материал от www.emsien3.com

The best bookmaker bet365

The best bookmaker bet365

Menu

Τι να κάνετε για να μην παθαίνετε κράμπες

Τι να κάνετε για να μην παθαίνετε κράμπες

Πώς να μην παθαίνετε  κράμπες 

Οι κράμπες είναι συχνά πολύ επώδυνες...

Συχνά συμβαίνουν απροσδόκητα, μετά την άσκηση ή κατά την άσκηση όταν οι μύες έχουν εξαντληθεί από τα θρεπτικά συστατικά.

Τι προκαλεί τις κράμπες στα πόδια

Οι κράμπες των ποδιών δεν προκαλούνται από εξωγενείς παράγοντες, αλλά από τα εσωτερικά συστατικά μέσα στο μυ... Μερικές φορές εμφανίζονται ως αποτέλεσμα έλλειψης νερού ή άλλων ειδικών ελλείψεων θρεπτικών συστατικών μετά από περιόδους εξάντλησης. Σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να είναι  σημείο  λοίμωξης των νεφρών.

Τι να κάνετε για να μην παθαίνετε κράμπες

Οι ακούσιες μυϊκές συσπάσεις δεν είναι μόνο επώδυνες, αλλά μπορεί επίσης να διαταράξουν τις καθημερινές δραστηριότητες όπως ο ύπνος.

Οι μυϊκές κράμπες, συνήθως, δεν είναι μια σοβαρή ιατρική κατάσταση και μπορεί γενικά να αντιμετωπιστεί με διατάσεις, μασάζ, διατροφή, και άσκηση.

  • Για να μπορέσετε να λύσετε τις κράμπες με τεντώματα, είναι σημαντικό να προσδιορίσετε σε ποιους μύες είναι η κράμπα, για να κάνετε διατάσεις.  
  • Κάνετε κάποιες ήπιες ασκήσεις. Το απαλό περπάτημα είναι η καλύτερη άσκηση για να σας βοηθήσει να τεντώσετε τους μυς των ποδιών. Κάντε μεγάλους διασκελισμούς για να βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε όλους τους μυς.  Δοκιμάστε να κάνετε ήπια γιόγκα, η οποία θα βοηθήσει επίσης να τεντώσετε το μυ. 
  • Χρησιμοποιήστε τη θερμότητα για να χαλαρώσετε τους μυες σας. Η χρήση της θερμότητας σε μυϊκές κράμπες μπορεί να είναι ένας εξαιρετικά αποτελεσματικός τρόπος για να χαλαρώσετε την σύσπαση των μυών και να ανακουφιστείτε από τον πόνο. Υπάρχουν θερμοφόρες και θερμά λουτρά. Κάνοντας ένα ζεστό ντους ή μπάνιο θα σας χαλαρώσει και θα βοηθήσει με τον πόνο από τις μυϊκές κράμπες. Η θερμότητα από το νερό θα βοηθήσει, επίσης, να αυξηθεί η ροή του αίματος προς την προσβεβλημένη περιοχή. Τα άλατα Epsom σε ένα ζεστό μπάνιο μπορεί, επίσης, να βοηθήσουν να ανακουφιστείτε από τις κράμπες. Γεμίστε ένα μπουκάλι με ζεστό νερό ή βάλτε μια θερμοφόρα και τοποθετήστε την στην περιοχή που έχετε τις κράμπες. Οι εντριβές με θερμαντική αλοιφή μπορεί, επίσης, να βοηθήσουν να ανακουφιστούν οι μυϊκές κράμπες και να χαλαρώσει η πληγείσα περιοχή.
  • Προσέχετε τη διατροφή σας. Εάν κάνετε μέτρια ή έντονη δραστηριότητα και αφυδατώνεστε, μπορείτε να λύσετε τις κράμπες σας απλά πίνοντας άφθονο νερό. Είναι καλό να πίνετε ζεστό νερό, επειδή η θερμοκρασία θα είναι παρόμοια με το αίμα σας, και θα είναι ευκολότερο να απορροφηθεί από ότι το κρύο νερό και θα χαλαρώσουν οι μύες. Αν υποφέρετε από συχνές κράμπες, τότε θα πρέπει να αυξήσετε την πρόσληψη των ηλεκτρολυτών πριν από τη σωματική δραστηριότητα. Η ενυδάτωση είναι το κλειδί, αλλά απαιτούνται και άλλα συστατικά. Το μαγνήσιο είναι πολύ αποτελεσματικό για την πρόληψη στις κράμπες. Το ασβέστιο (Ca), νάτριο (Na), μαγνήσιο (Mg), και κάλιο (Κ) σε συνδυασμό είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικά, επίσης. Τροφές πλούσιες σε μαγνήσιο είναι οι ξηροί καρποί, οι σπόροι κολοκύθας, οι φακές, το κινόα, η μαύρη σοκολάτα, η μελάσα, το σπανάκι, οι μαγειρεμένες πατάτες και τα ψάρια. Το κάλιο κατευθύνει τα υγρά προς το σώμα  όταν προσλαμβάνονται στο πεπτικό μας σύστημα. Με την κατανάλωση τροφίμων που είναι πλούσια σε κάλιο, οι μύες σας θα αρχίσουν να χαλαρώνουν, αμέσως. Τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε κάλιο είναι τα φασόλια, τα σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, οι γλυκοπατάτες με τη φλούδα, τα αποξηραμένα βερίκοκα, η κολοκύθα, τα αβοκάντο, τα μανιτάρια και οι μπανάνες.
  • Κοιμηθείτε στο πλάι και μην πιέζετε την προσβεβλημένη περιοχή. Ο ύπνος στο πλευρό με τα γόνατα λυγισμένα είναι η καλύτερη θέση για να βοηθήσει αποφύγετε τις κράμπες. Πάρτε  μυοχαλαρωτικά, όπως κυκλοβενζαπρίνη  και αναλγητικά, όπως η ιβουπροφαίνη ή και τα ΜΣΑΦ (Μη Στεροειδή Αντιφλεγμονώδη Φάρμακα) αν έχετε φλεγμονή στο μυ. Μην παίρνετε κινίνη γιατί μπορεί να προκαλέσει καρδιακή αρρυθμία, ναυτία, πονοκεφάλους, και εμβοές.
  • Βρείτε την αιτία για τις κράμπες σας. Μπορεί να φταίει η κακή κυκλοφορίας του αίματος στους μυς, η κακή κυκλοφορία του αίματος στα κάτω άκρα, η υπερπροσπάθεια των μυών, όταν κάποιος δεν κάνει διατάσεις πριν ή μετά την άσκηση, η μυϊκή κόπωση, η  αφυδάτωση, η ανεπάρκεια μαγνησίου ή καλίου ή ένα ταλαιπωρημένο νεύρο, η υπερβολική άσκηση ή το μη σωστό κάθισμα. Ορισμένες ιατρικές παθήσεις, όπως η νόσος του Πάρκινσον ή ο διαβήτης μπορεί να προκαλέσουν μυϊκές κράμπες. Η εγκυμοσύνη μπορεί να προκαλέσει κράμπες. Ο αλκοολισμός μπορεί να προκαλέσει σπασμούς στους μυς σας. Η αφυδάτωση μπορεί να προκαλέσει κράμπες στο μηρό.  Ο υποθυρεοειδισμός μπορεί να προκαλέσει κράμπες στο μηρό. Οι νευρομυϊκές διαταραχές, όπως η νευροπάθεια μπορεί να είναι η αιτία για κράμπες.
  • Να είστε ενήμεροι για τα φάρμακα που μπορεί να προκαλέσουν κράμπες. Ακριβώς όπως ορισμένες ιατρικές παθήσεις μπορεί να προκαλέσουν κράμπες, ορισμένα φάρμακα θα σας κάνουν πιο επιρρεπείς σε αυτές τις μυϊκές συσπάσεις. Τα διουρητικά όπως η φουροσεμίδη μπορεί να σας κάνει πιο επιρρεπείς σε κράμπες. Η Donepezil Hydrochloride για τη νόσο του Alzheimer μπορεί να προκαλέσει κράμπες. Η νιφεδιπίνη για τη στηθάγχη και την υψηλή πίεση του αίματος μπορεί να προκαλέσει κράμπες. Η albuterol για το άσθμα μπορεί να σας κάνει πιο επιρρεπείς σε κράμπες. Η tolcapone για τη νόσο του Πάρκινσον και οι στατίνες για τη χοληστερόλη, μπορεί να προκαλέσουν κράμπες.

 

Διαβάστε, επίσης,

Φτιάξτε μόνοι σας ηλεκτρολύτες για την άσκηση

Το ορθομοριακό νερό είναι το καλύτερο νερό

Τι να κάνετε αν παθαίνετε κράμπες στα πόδια

Αν αθλείστε το καλοκαίρι

Να πίνετε τσάι το καλοκαίρι

Σημεία αφυδάτωσης

Πίνουμε το πρωί ζεστό νερό με λεμόνι

Τα ιδανικά ροφήματα για την άσκηση

Μυικές κράμπες

Το καλύτερο νερό

 Φτιάξτε μόνοι σας αλκαλικό νερό

Να πίνετε πολύ νερό

Θαλασσινό αλάτι

To μαγνήσιο και τα οφέλη του

Γιατί η έλλειψη μαγνησίου προκαλεί κράμπες

Το κάλιο είναι πολύτιμο

www.emedi.gr

Τελευταία τροποποίηση στιςΠέμπτη, 17 Σεπτεμβρίου 2015 21:13
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
επιστροφή στην κορυφή


Σχετικά με το EMEDI

Εφημερεύοντα Φαρμακεία