Τετάρτη, 08 Οκτωβρίου 2014 22:23

Μάθετε να κάνετε μασάζ

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Μάθετε τις τεχνικές του μασάζ

Τα οφέλη του μασάζ είναι πολλά

-Ανακουφίζει το σωματικό πόνο

-Αναζωογονεί τον οργανισμό

-Ενισχύει το κυκλοφορικό

-Βοηθά το σώμα μας να αποβάλει τις τοξίνες.

-Φέρνει ηρεμία στο σώμα και στην ψυχή.

Οι κινήσεις που χρησιμοποιούμε διεγείρουν τις φυσιολογικές λειτουργίες, αυξάνουν την αίσθηση της ηρεμίας και της ισορροπίας.


 

  • Οι βασικές τεχνικές του μασάζ

-Μακρόσυρτες κινήσεις

Οι μακρόσυρτες κινήσεις απελευθερώνουν την ένταση των συνδέσμων των κυριότερων τμημάτων του σώματος, όπως ο λαιμός, οι ώμοι και η λεκάνη. Συνήθως τις εφαρμόζουμε στην αρχή του μασάζ κατά μήκος όλου του σώματος, σαν προετοιμασία, για να χαλαρώσουμε όλο το σώμα.

-Παθητικές κινήσεις

Οι παθητικές κινήσεις απαιτούν σταθερά χέρια, μιας και αναλαμβάνετε εσείς όλο το βάρος του σημείου π.χ. του λαιμού, των χεριών κ.α. το οποίο πρέπει να κινήσετε χωρίς τη συμμετοχή του δέκτη (αυτού που δέχεται το μασάζ). Οι παθητικές κινήσεις βοηθούν το άτομο που δέχεται το μασάζ να χαλαρώσει πλήρως, αφού εγκαταλείπει των έλεγχο των περιοχών όπου συσσωρεύεται συχνά ένταση. Με αυτόν τον τρόπο αναπτύσσεται μια σχέση εμπιστοσύνης ανάμεσα σας και το άτομο νιώθει χαλάρωση και ανακούφιση.

-Μαλάξεις

Στις μαλάξεις χρησιμοποιείται ολόκληρη η επιφάνεια της παλάμης, που πιέζει σταθερά με μια απαλή συνεχόμενη κίνηση. Συνήθως, εφαρμόζεται πριν και μετά από άλλες, εντονότερες κινήσεις. Επίσης, συχνά χρησιμοποιούνται για να ολοκληρώσουν άλλες

-Ζυμώσεις

Οι ζυμώσεις είναι αναζωογονητικές κινήσεις που βοηθούν στη διάλυση των αποθεμάτων του λίπους. Εφαρμόζονται κυρίως στις σαρκώδεις περιοχές του σώματος και αυξάνουν την ελαστικότητα των μυών.

-Ζουλήγματα

Σε αυτές τις κινήσεις χρησιμοποιούνται τα δάχτυλα και η βάση της παλάμης. Με τα ζουλήγματα, «σπρώχνουμε» τους ιστούς προς το οστό και διαλύουν τις άχρηστες ουσίες που συσσωρεύονται στους μύες. Συνήθως τα ζουλήγματα χρησιμοποιούνται σε συνδυασμό με τις μαλάξεις και τις ζυμώσεις και προκαλούν ένα ανακουφιστικό τέντωμα.

-Δονήσεις

Οι δονήσεις λειτουργούν αναζωογονητικά για το σώμα. Ουσιαστικά, τραντάζουμε και τεντώνουμε συγκεκριμένους μύες, χτυπώντας τα δάχτυλα των χεριών πάνω σε μια σαρκώδη περιοχή. Οι δονήσεις συνήθως χρησιμοποιούνται σε περιοχές όπως τα μάγουλα, οι μηροί και οι γλουτοί.

-Κρούσεις

Υπάρχουν διάφορες κινήσεις κρούσης που αναζωογονούν και τονώνουν τους μύες. Οι γρήγορες κινήσεις αυξάνουν την κυκλοφορία του αίματος στο δέρμα και χρησιμοποιούνται συνήθως στο τέλος. Οι κινήσεις κρούσης συμπεριλαμβάνουν τις βεντούζες, τις γροθιές και τα πελεκήματα.


Τα καλύτερα κόλπα για το μασάζ

  • Χρησιμοποιήστε το σωματικό σας βάρος, ώστε να μην κουράζεται το σώμα σας όταν κάνετε μασάζ
  • Μην ξεχάσετε το λάδι. Για να αποφύγετε την δυσάρεστη τριβή και να βοηθήσετε τα χέρια σας να γλιστρούν εύκολα, χρησιμοποιήστε κάποια λοσιόν ή λίγο ελαιόλαδο, όταν κάνετε μασάζ. Χρησιμοποιήστε το λάδι στα δικά σας χέρια και όχι απευθείας στο σώμα του άλλου.
  • Αποφύγετε το τσίμπημα ή το μπλοκάρισμα των μυών. Μπορείτε να το αποτρέψετε αυτό, χρησιμοποιώντας ολόκληρο το χέρι σας στο μασάζ. Το μασάζ μοιάζει με τη γλυπτική.
  • Κατά την έναρξη, του μασάζ ρωτήστε αν η πίεση είναι αρκετή. Η πίεση είναι επιθυμητή, αλλά όχι ο πόνος. Αν πρέπει να γίνει  βαθύτερο μασάζ, χρησιμοποιήστε το σωματικό σας βάρος. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τις αρθρώσεις σας για να στοχεύσετε πραγματικά τη δυσκαμψία των μυών.
  • Το μασάζ πρέπει να γίνεται με προσοχή στις ευάλωτες περιοχές του σώματος στο μπροστινό μέρος του λαιμού, το άνω εσωτερικό μέρος του βραχίονα, και την κοιλιά.
  • Πώς να κάνετε μασάζ στο λαιμό και τους ώμους: Με χαλαρή γροθιά χρησιμοποιήστε τη βάση του χεριού σας για να ασκήσετε πίεση στον αριστερό ώμο,  μέχρι να φτάσετε στη βάση του κρανίου.
  • Πώς να κάνετε μασάζ στην πλάτη: Με τη βάση του χεριού σας και τους αντίχειρες  τρίψτε κυκλικά προς τα κάτω κατά μήκος της σπονδυλικής στήλης της για να ζεστάνετε τους μυς. Τέλος, χρησιμοποιήστε ζυμώσεις χρησιμοποιώντας ολόκληρο το χέρι σας για να πιέσατε και ζυμώστε τους μυς κατά μήκος της σπονδυλικής στήλης.

Πώς να κάνετε μόνοι σας μασάζ

Ώμοι: Χρησιμοποιήστε το απέναντι χέρι από τον ώμο που θέλετε να εργαστείτε π.χ., το δεξί χέρι σας για να κάνετε μασάζ στον αριστερό ώμο σας). Πιέστε απαλά τον ώμο και πιέστε τον αντίχειρά σας επάνω  στον λαιμό. Επαναλάβετε από την άλλη πλευρά.

Χέρια: Με την παλάμη σας πιέστε στα σαρκώδη μέρη του χεριού σας. Μια τεχνική για την ανακούφιση του πόνου στον καρπό είναι να κάνετε μασάζ από τον καρπό προς τον αγκώνα σας. 

Πλάτη: Οι μπάλες μασάζ είναι κατάλληλες για την πλάτη σας. Ξαπλώστε πάνω τους και κυλίστε τις σε όλη σας την πλάτη.

Πόδια: Οι αθλητές είναι εξοικειωμένοι με αυτό το τέχνασμα: Ανοίγετε τα πόδια σας και με μια μπάλα του τένις ή γκολφ κάνετε μασάζ από τη μία πλευρά στην άλλη και από τα δάχτυλα στη φτέρνα. Αφιερώστε περισσότερο στην περιοχή της καμάρας.

Απολαύστε το!

Διαβάστε, επίσης,

Το μασάζ για τους μυϊκούς πόνους

Έχετε πόνο στο κεφάλι;

Μασάζ με φίδια

Ρεφλεξολογία

Μασάζ για μωρά

Ερωτική ατμόσφαιρα με σανδαλόξυλο

Σας πονάει ο αυχένας σας;

Καλό μασάζ και καλό σεξ

Μασάζ για μωρά

Διώξτε τον πόνο από τη μέση και τον αυχένα

Τρόποι βελτίωσης του κυκλοφορικού στα πόδια

Γιατί οι γυναίκες δεν προτιμούν το κινέζικο μασάζ

Τεχνική για την καλή κυκλοφορία του αίματος

Τεχνική ρεφλεξολογίας για κουρασμένα πόδια

Κάντε ένα δώρο στον εαυτό σας

Τρόποι για να τονώσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα

Όλοι οι τρόποι για να θεραπεύσετε τον πόνο στη μέση

Χρήσιμες πληροφορίες για τον πόνο

Μασάζ με βότσαλα

Δια χειρός θεραπεία

Έχετε πόνους στο σώμα σας;

www.emedi.gr

 

Διαβάστηκε 2096 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 09 Οκτωβρίου 2014 16:10
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Ξεκουράστε τα πόδια σας Βιοανάδραση »
DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd