Πέμπτη, 05 Δεκεμβρίου 2013 18:00

Τρώτε καρύδια για πρόληψη του διαβήτη

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Τα καρύδια μειώνουν τον κίνδυνο εκδήλωσης διαβήτη

Tα καρύδια, όταν καταναλώνονται δύο με τρεις φορές την εβδομάδα, μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο εκδήλωσης διαβήτη τύπου 2 κατά περίπου 25%, σύμφωνα με ανάλυση από τη Σχολή Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ.

Η ανάλυση βασίστηκε στα δεδομένα που προέρχονται από τις διατροφικές συνήθειες περίπου 140.000 νοσηλευτριών (γυναικών). Οι γυναίκες ηλικίας 35-77 ετών, παρακολουθήθηκαν επί δέκα έτη, προκειμένου να διαπιστωθεί πόσες εκδήλωσαν σακχαρώδη διαβήτη.

Διαπιστώθηκε, λοιπόν, ότι οι γυναίκες που κατανάλωναν 28 γραμμάρια καρυδιών, τουλάχιστον δυο φορές την εβδομάδα, είχαν 24% λιγότερες πιθανότητες να εκδηλώσουν διαβήτη τύπου 2, σε σύγκριση με όσες τα κατανάλωναν σπάνια ή καθόλου. Επίσης, ο κίνδυνος για όσες τα κατανάλωναν μια φορά την εβδομάδα μειωνόταν κατά 13%. Οι ερευνητές εκτιμούν ότι παρότι τα στοιχεία που ανέλυσαν αφορούν γυναίκες, ισχύουν και για τους άνδρες.

Η μελέτη ενισχύει τα συμπεράσματα προηγούμενων ερευνών, αναφορικά με την ευεργετική αντιδιαβητική δράση των καρυδιών, αλλά επιπρόσθετα θεωρείται ότι είναι μια από τις μεγαλύτερες μελέτες που καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι η συστηματική κατανάλωση καρυδιών μπορεί ακόμη και να προλάβει την εκδήλωση διαβήτη τύπου 2.

Βιβλιογραφία

An Pan, Qi Sun, JoAnn E. Manson, Walter C. Willett3, Frank B. Hu, Walnut Consumption Is Associated with Lower Risk of Type 2 Diabetes in Women, J. Nutr. April 1, 2013 vol. 143 no. 4 512-518

 

Διαβάστηκε 894 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 30 Ιουνίου 2016 20:14
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Our website is protected by DMC Firewall!