Πέμπτη, 22 Μαρτίου 2018 12:54

Η νηστεία μειώνει τον καρδιαγγειακό κίνδυνο

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Η νηστεία ωφελεί και την καρδιά

Οι διαλείπουσες δίαιτες περιορισμού ενέργειας  καθαρίζουν το λίπος από το αίμα γρηγορότερα μετά την κατανάλωση γευμάτων σε σύγκριση με τις καθημερινές δίαιτες περιορισμού των θερμίδων, μειώνοντας τον κίνδυνο για καρδιαγγειακές παθήσεις

British Journal of Nutrition.

Η διαλείπουσα νηστεία επιτρέπει στο σώμα να χρησιμοποιεί το λίπος ως κύρια πηγή ενέργειας, αντί για τη ζάχαρη και υπάρχουν και τεράστια οφέλη, για την υγεία.

Η διαλείπουσα νηστεία, για παράδειγμα 5 ημέρες φυσιολογική διατροφή και 2 νηστεία, μεταβολίζει και καθαρίζει το λίπος και τη γλυκόζη μετά από ένα γεύμα και επιταχύνει την απώλεια βάρους σε σύγκριση με μια συμβατική καθημερινή δίαιτα με θερμίδες. 

Μπορείτε να τρώτε λίγο πολύ αυτό που σας αρέσει πέντε ημέρες την εβδομάδα και να λαμβάνετε τον φυσιολογικό αριθμό θερμίδων (οι γυναίκες λαμβάνουν περίπου 1400 θερμίδες και οι άνδρες λαμβάνουν περίπου 1900 θερμίδες / ημέρα) και στη συνέχεια, για δύο μη διαδοχικές ημέρες, να καταναλώνετε μόλις το 25% των φυσιολογικών θερμίδων, δηλαδή 500 θερμίδες για τις γυναίκες και 600 για τους άνδρες.

Δεν υπάρχουν περιορισμοί στους τύπους φαγητού που μπορείτε να φάτε και οι γυναίκες χάνουν περίπου 450 γραμμάρια την εβδομάδα και οι άνδρες χάνουν, περίπου, το ίδιο και λίγο περισσότερο.

Όσοι κάνουν τη δίαιτα 5: 2 καταφέρνουν 5% επιπλέον απώλεια βάρους σε 59 ημέρες σε σύγκριση με εκείνους που κάνουν δίαιτες περιορισμού θερμίδων για 73 ημέρες. 

Όσοι κάνουν διατροφή 5:2 απομακρύνουν το λίπος και μειώνουν τα τριγλυκερίδια και παρατηρούνται και διακυμάνσεις στα επίπεδα c-πεπτιδίου στον ορό αίματος (δείκτης έκκρισης ινσουλίνης από το πάγκρεας) μετά το γεύμα.

Επίσης, με τη διαλείπουσα διατροφή παρατηρείται μεγαλύτερη μείωση της συστολικής αρτηριακής πίεσης (η πίεση στα αιμοφόρα αγγεία, όταν η καρδιά κτυπά). Η συστολική αρτηριακή πίεση μειώνεται κατά 9% σε σύγκριση με μια μικρή αύξηση κατά 2% στα άτομα που δεν κάνουν την διαλείπουσα δίαιτα. Η μείωση της συστολικής αρτηριακής πίεσης μειώνει την πίεση στις αρτηρίες και μειώνεται ο κίνδυνος εμφάνισης καρδιακών προσβολών και εγκεφαλικών επεισοδίων.

Τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής για τις καρδιοαγγειακές παθήσεις 

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε τα κατάλληλα συμπληρώματα διατροφής για τα καρδιοαγγειακά νοσήματα

Η καθοδήγηση για την επιλογή των ποιων συμπληρωμάτων διατροφής, από τα ανωτέρω, είναι κατάλληλα για την ασθένειά σας θα γίνει σε συνεννόηση με τον θεράποντα ιατρό.

Διαβάστε, επίσης,

Η διαλείπουσα νηστεία κάνει καλό στην υγεία

Πώς θεραπεύει η νηστεία

Νηστειοθεραπεία

Δίαιτα για όσους νηστεύουν

www.emedi.gr

 

Διαβάστηκε 244 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 22 Μαρτίου 2018 15:28
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Our website is protected by DMC Firewall!