Дървен материал от www.emsien3.com

The best bookmaker bet365

The best bookmaker bet365

Menu

Αντιμετωπίστε τις ιώσεις τρώγοντας

Αντιμετωπίστε τις ιώσεις τρώγοντας

Διατροφή και ιώσεις

Η περίοδος που διανύουμε είναι επικίνδυνη για κρυολογήματα και λοιμώξεις του αναπνευστικού συστήματος

Απαραίτητη είναι η ενδυνάμωση του ανοσοποιητικού μας συστήματος

Οδηγίες για την τόνωση του ανοσοποιητικού συστήματος μέσω της διατροφής:

-Τρώτε τουλάχιστον 2-3 φρούτα την ημέρα ή πίνετε 1 μεγάλο ποτήρι στυμμένο χυμό φρούτων

-Συνοδεύετε τα γεύματά σας με 1 σαλάτα

-Καταναλώνετε τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα λιπαρά ψάρια, όπως μπακαλιάρο, σκουμπρί, σολομό

-Προτιμήστε κοτόπουλο χωρίς πέτσα, μοσχάρι φιλέτο και συκώτι για κρέας

-Aυξήστε την κατανάλωση δημητριακών και προϊόντων ολικής αλέσεως

-Αυξήστε την κατανάλωση ωμών ξηρών καρπών, όπως τα καρύδια και τα αμύγδαλα

-Καταναλώστε για έλαια, μόνο ελαιόλαδο

-Πίνετε άφθονο νερό, που διατηρεί την ισορροπία υγρών και ηλεκτρολυτών, ρυθμίζει την θερμοκρασία του σώματος και βοηθάει στην αποβολή άχρηστων ουσιών που μεταβολίζονται στο σώμα μας 

Τελευταία τροποποίηση στιςΤετάρτη, 25 Σεπτεμβρίου 2013 19:49
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Διατροφή για τη γρίπη Τα βακτήρια του εντέρου »
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
επιστροφή στην κορυφή


Σχετικά με το EMEDI

Εφημερεύοντα Φαρμακεία