Τετάρτη, 25 Σεπτεμβρίου 2013 19:31

Αντιμετωπίστε τις ιώσεις τρώγοντας

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Διατροφή και ιώσεις

Η περίοδος που διανύουμε είναι επικίνδυνη για κρυολογήματα και λοιμώξεις του αναπνευστικού συστήματος

Απαραίτητη είναι η ενδυνάμωση του ανοσοποιητικού μας συστήματος

Οδηγίες για την τόνωση του ανοσοποιητικού συστήματος μέσω της διατροφής:

-Τρώτε τουλάχιστον 2-3 φρούτα την ημέρα ή πίνετε 1 μεγάλο ποτήρι στυμμένο χυμό φρούτων

-Συνοδεύετε τα γεύματά σας με 1 σαλάτα

-Καταναλώνετε τουλάχιστον 2 φορές την εβδομάδα λιπαρά ψάρια, όπως μπακαλιάρο, σκουμπρί, σολομό

-Προτιμήστε κοτόπουλο χωρίς πέτσα, μοσχάρι φιλέτο και συκώτι για κρέας

-Aυξήστε την κατανάλωση δημητριακών και προϊόντων ολικής αλέσεως

-Αυξήστε την κατανάλωση ωμών ξηρών καρπών, όπως τα καρύδια και τα αμύγδαλα

-Καταναλώστε για έλαια, μόνο ελαιόλαδο

-Πίνετε άφθονο νερό, που διατηρεί την ισορροπία υγρών και ηλεκτρολυτών, ρυθμίζει την θερμοκρασία του σώματος και βοηθάει στην αποβολή άχρηστων ουσιών που μεταβολίζονται στο σώμα μας 

Διαβάστηκε 1038 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Τετάρτη, 25 Σεπτεμβρίου 2013 19:49
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Διατροφή για τη γρίπη Τα βακτήρια του εντέρου »
Our website is protected by DMC Firewall!