Κυριακή, 12 Οκτωβρίου 2014 12:02

Μήπως πονάει η μέση σας;

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Που οφείλεται ο πόνος στη μέση και πώς μπορεί να αντιμετωπιστεί

8 στους 10 ενήλικες θα εμφανίσει οσφυαλγία μια φορά στην ζωή του. Εξετάσεις, αναρρωτικές άδειες, φάρμακα, θεραπείες και χειρουργεία που τις περισσότερες φορές δεν είναι αποτελεσματικά έχουν σαν αποτέλεσμα να σπαταλούνται πολλά χρήματα από τα συστήματα υγείας παγκοσμίως.


Τι φταίει, όμως, για την οσφυαλγία;

Οι επαναλαμβανόμενες κινήσεις, οι επίπονες κοπιώδεις στάσεις του σώματος στο χώρο εργασίας, η χειρωνακτική διακίνηση βαρέων φορτίων, οι δονήσεις, η κακή στάση και η καθιστική ζωή στο γραφείο, η παχυσαρκία και η έλλειψη άσκησης έχουν σαν αποτέλεσμα την εμφάνιση μυοσκελετικών πόνων.

Αν ο πόνος στη μέση εμφανιστεί μετά από κάποια ενέργεια ή δραστηριότητα που προκάλεσε μυϊκή καταπόνηση ή αν οφείλεται σε παρατεταμένη παραμονή του ατόμου σε συγκεκριμένη στάση θα περάσει από μόνος του.

Αν δεν περάσει σε 1 εβδομάδα πρέπει να λάβετε τα μέτρα σας.


Τρόποι αντιμετώπισης της οσφυαλγίας:

  • Αποφυγή της κίνησης ή στάσης που προκάλεσε το πρόβλημα, όπως να μην σκύβει κάποιος απότομα και να μην σηκώνει βάρη.
  • Ασκήσεις ειδικές και φυσικοθεραπεία.
  • Δίαιτα για μείωση σωματικού βάρους.
  • Απλά αναλγητικά, οποιοειδή αναλγητικά, αντιφλεγμονώδη, φάρμακα για τον χρόνιο πόνο. Τα πιο αποτελεσματικά φάρμακα για τον πόνο στη μέση είναι τα μη στερινοειδή αντιφλεγμονώδη που θέλουν προσοχή για όσους έχουν ευαισθησία στο στομάχι.
  • Λειτουργική επανεκπαίδευση για εκμάθηση ασφαλών στάσεων και τεχνικών για σωστό τρόπο στάσης, καθίσματος, κίνησης κι άρσης αντικειμένων για πρόληψη της υποτροπής.

Πρόληψη οσφυαλγίας

Αποφυγή καθιστικής ζωής, αποφυγή παραμονής στην ίδια στάση, μαξιλάρι στην επιφάνεια της μέσης για διατήρηση της φυσιολογικής λόρδωσης στην περιοχή και συχνά διαλείμματα και περπάτημα.

Καθημερινή άσκηση. Η κολύμβηση θεωρείται η καλύτερη άσκηση για τον πόνο στη μέση.

Εξατομικευμένο πρόγραμμα άσκησης όταν ο ασθενής δεν είναι στην οξεία φάση.

Διαβάστε, επίσης,

Θερμική νευρόλυση

Δια χειρός θεραπεία

Νευροπαθητικός πόνος

Νευροτροποποίηση για τον χρόνιο πόνο

Ενδείξεις βελονισμού

Oστεοαρθρίτιδα

Δισκοπλαστική

Αντιμετώπιση δισκοκήλης με ένεση τζελ

Τι είναι ο βελονισμός;

Χειροπρακτική

Βότανα για τα οστά και τις αρθρώσεις

Αντιμετωπίστε την οσφυαλγία χωρίς φάρμακα

Χρήσιμες πληροφορίες για τον πόνο

Οι βιταμίνες για τα πιασίματα

Έχετε πόνο στην πλάτη και στη μέση;

Όλοι οι τρόποι για να θεραπεύσετε τον πόνο στη μέση

Κόλπα για το χρόνιο πόνο

www.emedi.gr

Διαβάστηκε 1030 φορές
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Η κύφωση Κάκωση νωτιαίου μυελού »
DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd