Σάββατο, 25 Ιουλίου 2015 12:10

Ρίξτε τα τριγλυκερίδιά σας

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(2 ψήφοι)

Μειώστε κατά 60 τοις εκατό τα τριγλυκερίδιά σας

Αν έχετε αυξημένα τριγλυκερίδια τα καθημερινά συμπληρώματα κουρκουμίνης σε συνδυασμό με  δίαιτα και άσκηση μειώνουν κατά 60% τα επίπεδα των τριγλυκεριδίων, μια μείωση που δεν πετυχαίνεται ούτε με τα φάρμακα.

Ένα γραμμάριο την ημέρα κουρκουμίνης οδηγεί σε σημαντική μείωση του επιπέδου των τριγλυκεριδίων στα παχύσαρκα άτομα.

Τα τριγλυκερίδια είναι η πιο σημαντική μορφή σωματικού λίπους. Η περιεκτικότητα σε ενέργεια στα τριγλυκερίδια είναι μεγαλύτερη από ότι στους υδατάνθρακες και στις πρωτεΐνες. Οι επιπλέον υδατάνθρακες και πρωτεΐνες, οι οποίες δεν μετατρέπονται σε ενέργεια, μετατρέπονται σε τριγλυκερίδια. Τα τριγλυκερίδια είναι απαραίτητα για την υγιή διαβίωση. Ωστόσο, η περίσσεια τριγλυκεριδίων μπορούν να βλάψουν το σώμα.

Τα υψηλά επίπεδα τριγλυκεριδίων, συνήθως, παρατηρούνται σε παχύσαρκα και υπέρβαρα άτομα που αποτυγχάνουν να κάψουν την περίσσεια θερμίδων. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη μετατροπή της περίσσειας υδατάνθρακων και πρωτεΐνών σε τριγλυκερίδια, κι έτσι αυξάνονται τα επίπεδα των τριγλυκεριδίων στο αίμα.

Η δυσλιπιδαιμία είναι ένα συχνό χαρακτηριστικό της παχυσαρκίας και κορυφαίος παράγοντας κινδύνου για καρδιαγγειακή νόσο.

Η κουρκουμίνη μειώνει τα τριγλυκερίδια

Η κουρκούμη έχει πολλά οφέλη για την υγεία και σχεδόν καθόλου παρενέργειες.

Η κουρκουμίνη  μειώνει τα επίπεδα της χοληστερόλης, βελτιώνει την καρδιαγγειακή υγεία, μειώνει τον κίνδυνο για νόσο του Alzheimer, και κάνει πρόληψη και θεραπεύει στον καρκίνο.

Η κουρκουμίνη μαζί με πιπερίνη που είναι ενισχυτής της βιοδιαθεσιμότητας της κουρκουμίνης σε δόση ένα γραμμάριο ανά ημέρα για 30 ημέρες μειώνει τα επίπεδα των τριγλυκεριδίων κατά 10 έως 13%. Η δραστηριότητα των τριγλυκεριδίων συνδέεται με τις επιδράσεις της ινσουλίνης. Υπάρχει αυξημένος κίνδυνος για ανάπτυξη του συνδρόμου αντίστασης στην ινσουλίνη και σακχαρώδους διαβήτη σε παχύσαρκα άτομα και αυτό οφείλεται σε αλλαγές στην έκκριση ταν αδιποκινών των φλεγμονωδών κυτοκινών από το λίπος.

Οι αλλαγές στον τρόπο ζωής σε συνδυασμό με τα συμπληρώματα κουρκουμίνης είναι το κλειδί για τη μείωση των επιπέδων των τριγλυκεριδίων. Η ενσωμάτωση στη διατροφή υγιών ακόρεστα διαιτητικών λιπών, η άσκηση, και η απώλεια βάρους σε συνδυασμό με τα συμπληρώματα κουρκουμίνης μειώνουν τα τριγλυκερίδια πάνω από 60%, κάτι το οποίο είναι αδύνατο να συμβεί με τα συνταγογραφούμενα φάρμακα.

Η βελτίωση της κατάστασης των αδιποκινών μαζί με τα αντιφλεγμονώδη αποτελέσματα της κουρκουμίνης είναι οι πιθανοί μηχανισμοί, που είναι υπεύθυνοι για τις ευεργετικές επιπτώσεις της κουρκουμίνης στην άμβλυνση της αντίστασης στην ινσουλίνη.

Για όσους έχουν αυξημένα τριγλυκερίδια συστήνεται, επίσης, διακοπή της ζάχαρης ή μείωση σε λιγότερο από 5% έως 10% των θερμίδων, ή περίπου 100 θερμίδες ανά ημέρα για τις γυναίκες και 150 θερμίδες ημερησίως για άνδρες, μείωση της φρουκτόζης, από τα επεξεργασμένα τρόφιμα και τα φυσικά τρόφιμα, σε λιγότερο από 50 γραμμάρια ανά ημέρα, μείωση των Trans λιπαρών οξέων σε λιγότερο από 0,5% των συνολικών θερμίδων, μείωση του αλκοόλ, ειδικά εάν τα επίπεδα των τριγλυκεριδίων είναι υψηλότερα από 500 χιλιοστόγραμμα ανά δεκατόλιτρο και αποφυγή όλων τα εξευγενισμένων και επεξεργασμένων υδατανθράκων.

Η μελέτη χρηματοδοτήθηκε από το Mashhad Πανεπιστήμιο Ιατρικών Επιστημών.

Και τα ω-3 λιπαρά οξέα μειώνουν τα τριγλυκερίδια...

Διαβάστε, επίσης,

Έλεγχος καπνιστών

 Κάπνισμα και καρδιοαγγειακές παθήσεις

Τροφή για το αίμα

Χάστε βάρος με μηλόξυδο

Σύγχρονη εργαστηριακή διάγνωση της αθηροσκλήρωσης

Έλαιο θυμαριού

Ιατρικές συνταγές με θυμάρι

Χρήσιμες ιατρικές συνταγές για το δεντρολίβανο

Καρύδα

Τα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα κάνουν καλό στον εγκέφαλο

Αμυγδαλιά

Οι καλύτερες τροφές για την καρδιά

Υγεία της καρδιάς

Οι καλύτερες συνταγές βοτάνων για τα λιπίδια και τα τριγλυκερίδια

Σύκα

Τα οφέλη από τις σαρδέλες

Ο βασικός βιοχημικός εργαστηριακός έλεγχος αίματος

Τα οφέλη στην υγεία από τα παντζάρια

Κόλπο για να απαλλαγείτε από το μεταβολικό σύνδρομο

Σε ποιές εξετάσεις αίματος πρέπει να είστε νηστικοί

Παιδική και εφηβική παχυσαρκία

Αντενδείξεις λήψης αντισυλληπτικών χαπιών

Λιπιδαιμικός έλεγχος

Αθηροσκλήρωση

Σπόροι chia

Μεταβολικό σύνδρομο

Πλήρης βιοχημικός έλεγχος αίματος

Πολύ χρήσιμες πληροφορίες για την χοληστερίνη

Χυμός κουρκουμίνης για καλή υγεία

Κουρκουμίνη

www.emedi.gr

 

Διαβάστηκε 1001 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 09 Αυγούστου 2016 20:16
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd