Дървен материал от www.emsien3.com

The best bookmaker bet365

The best bookmaker bet365

Menu

Μήπως έχετε μυαλγίες;

Μήπως έχετε μυαλγίες;

Αν έχετε πόνους στους μυς

Κάθε πόνος στους μυς ονομάζεται μυαλγία

Πότε μπορεί να έχετε πόνο στους μυς

  • Αν έχετε καταπονήσει μετά από έντονη σωματική δραστηριότητα το μυικό σας σύστημα
  • Αν έχετε πυρετό με μυαλγίες
  • Αν έχετε μυϊκό σπασμό, που κάνει ο μυς για να ακινητοποιήσει μια περιοχή που πάσχει, π.χ. σε άλατα στον αυχένα, σε μέση που πάσχει, οπότε προστατεύει από τον πόνο της κίνησης. Ο μυϊκός σπασμός και η ακινητοποίηση οδηγεί σε μυική κούραση και σε μυαλγία

Τι να κάνετε για τις μυαλγίες

  • Κάντε ένα ζεστό μπάνιο
  • Κάντε εντριβές στο σημείο που πονάτε με θερμαντική αλοιφή
  • Κάντε ελαφρύ μασάζ στο σημείο πόνου
  • Αν έχετε οίδημα και πρήξιμο βάλτε πάγο
  • Διατηρήστε το μέλος που πάσχει ζεστό με θερμοφόρα
  • Πάρτε αναλγητικά
  • Βάλτε έμπλαστρο

Όλοι έχουμε νιώσει μυϊκό πόνο σε κάποια στιγμή στη ζωή μας.

Οι μυϊκοί πόνοι μπορεί να είναι ήπιοι έως βασανιστικοί και μπορεί να διαρκούν από μια ημέρα έως αρκετούς μήνες.

Οι μυϊκοί πόνοι μπορεί να εντοπίζονται σε συγκεκριμένες ομάδες μυών ή να αφορούν ολόκληρο το σώμα.

Οι μυϊκοί πόνοι μπορεί, επίσης, να επηρεάσουν τους τένοντες και τους συνδέσμους, οι οποίοι είναι σημαντικοί στη λειτουργία των αρθρώσεων και στις συνδέσεις των μυών και των οστών.

Οι εντοπισμένοι μυϊκοί πόνοι είναι το αποτέλεσμα τραυματισμών, υπερπροσπάθειας κατά την άσκηση ή τα σπορ, κακής στάσης του σώματος ή προέρχονται από το στρες και την ένταση των μυών από μικροτραυματισμούς.

Τα εντοπισμένη μυϊκά άλγη και οι πόνοι μπορούν να θεραπευτούν χρησιμοποιώντας στρατηγικές  για τη μείωση της φλεγμονής και την προώθηση της επούλωσης.

Τι να κάνετε αν έχετε μυαλγίες;

  • Προστατέψτε την περιοχή. Είναι σημαντικό να προστατευθεί η περιοχή που έχει πληγεί από περαιτέρω βλάβη, Οι  πατερίτσες για ένα τραυματισμένο πόδι, ή ο κηδεμόνας ή ο νάρθηκας είναι λύσεις. Η ανάπαυση των μυών βοηθά.
  • Ο πάγος στην περιοχή μειώνει το πρήξιμο και τον πόνο. Αμέσως μετά από έναν τραυματισμό, η εφαρμογή πάγου θα συσπάσει τα αιμοφόρα αγγεία και θα περιοριστεί  η αιμορραγία. Εφαρμόστε  πάγο για 10 έως 20 λεπτά αρκετές φορές την ημέρα. Αφήστε να περάσουν 60 λεπτά μεταξύ των εφαρμογών για να έρθουν το δέρμα και οι υποκείμενοι ιστοί σε μια φυσιολογική θερμοκρασία.
  • Συμπιέστε την περιοχή χρησιμοποιώντας έναν ελαστικό επίδεσμο. Μην τυλίγετε την πληγείσα περιοχή πολύ σφιχτά, διότι μπορεί να περιορίσετε τη ροή του αίματος, να αυξήσετε τον πόνο ή τη δυσφορία, και  το χρόνο επούλωσης. Τυλίξτε την επώδυνη περιοχή αρκετά σφιχτά, έτσι ώστε ο επίδεσμος να υποστηρίζει την περιοχή, ενώ θα εξακολουθεί να επιτρέπει την κίνηση. 
  • Ανυψώσετε την τραυματισμένη περιοχή  για να  μειωθεί το πρήξιμο από τον τραυματισμό. Τοποθετήστε το πόδι ή το χέρι που πονάει σε ένα μαξιλάρι, πάνω από το επίπεδο της καρδιάς σας. Κάνετε το αυτό αρκετές φορές την ημέρα. Αν είναι δυνατόν, ενώ κοιμάστε, χρησιμοποιείστε μαξιλάρια για τους μυς που πονάνε, ώστε να βρίσκονται πάνω από το επίπεδο της καρδιάς.
  • Κάντε διατάσεις. Οι διατάσεις πριν από την άσκηση, δίνουν ευελιξία και μειώνουν την πιθανότητα τραυματισμού που προκαλεί πόνους. 20 έως 30 δευτερόλεπτα είναι αρκετά για να τεντώσετε την ομάδα των μυών και να βελτιώσετε την ευελιξία Η προθέρμανση αυξάνει την θερμοκρασία του κορμού, αυξάνει την παροχή αίματος προς τους μυς που θα χρησιμοποιήσετε, και αυξάνει την ευελιξία. 
  • Όταν τελειώνετε κάντε  προπόνηση με βραδύτερο ρυθμό. Χρησιμοποιήστε τους ίδιους μύες, αλλά με βραδύτερο ρυθμό και κάνετε  περπάτημα για να μειώσετε τον πόνο ή τους μυϊκούς πόνους.
  • Να πίνετε νερό. 250 ml νερό για κάθε ώρα είστε ξύπνιοι. Η ενυδάτωση θα βοηθήσει στην πρόληψη του πόνου των μυών.
  • Πάρτε ταυρίνη.  3.000 mg ταυρίνης την ημέρα μετά από μια έντονη προπόνηση θα βοηθήσει στην ανακούφιση των πόνων  που συνδέονται με την άσκηση.  Η ταυρίνη βρίσκεται σε αφθονία στο ανθρώπινο σώμα, αλλά μπορεί να εξαντληθεί κατά τη διάρκεια της άσκησης. Λαμβάνοντάς την μετά την προπόνηση μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της αναγέννησης των μυών  και την επούλωση, μειώνοντας έτσι και καθυστερημένη εμφάνιση του πόνου των μυών.
  • Βοηθήστε την προπόνησή σας με πρωτεΐνη ορού γάλακτος. Τι θα φάτε μετά από μια προπόνηση μπορεί να επηρεάσει το επίπεδο του πόνου των μυών τις επόμενες ημέρες. Ο ορός γάλακτος έχει πρωτεΐνες που μειώνουν τον  μυϊκό πόνο όταν λαμβάνεται μέσα σε 30 λεπτά μετά από μια προπόνηση. 
  • Φάτε ένα μπολ με κεράσια. Τα ξινά κεράσια μειώνουν την φλεγμονή και  τους μυϊκούς πόνους.
  • Πάρτε συμπληρώματα διατροφής με ωμέγα-3 λιπαρά οξέα. Αυτά τα συμπληρώματα ή τα τρόφιμα που είναι πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα είναι αντιφλεγμονώδη και είναι ιδιαίτερα ευεργετικά μετά από μια έντονη προπόνηση.  Μερικά από αυτά τα τρόφιμα είναι ο σολομός, η πέστροφα, η ρέγκα, οι σαρδέλες, ο λιναρόσπορος και τα καρύδια.
  • Μειώστε τον πυρετό. Όταν έχετε πυρετό, συχνά συνοδεύεται από γενικευμένες μυαλγίες και πόνους. Ο πυρετός είναι η απάντηση του σώματός σας σε λοίμωξη. Για την καταπολέμηση μιας μόλυνσης, το ανοσοποιητικό σας σύστημα προσπαθεί να καταπολεμήσει τα βακτήρια, ιούς, ή άλλους εισβολείς. Πάρετε ιβουπροφαίνη ή ακεταμινοφαίνη, με βάση την ηλικία σας και το σωματικό βάρος αν δεν αντέχετε τον πυρετό και τις μυαλγίες. 
  • Εξετάστε τα φάρμακά που παίρνετε. Ορισμένα φάρμακα μπορεί να προκαλέσουν γενικευμένο άλγος, όπως οι αναστολείς ΜΕΑ που χρησιμοποιούνται για να μειώσουν την αρτηριακή πίεση και οι στατίνες που χρησιμοποιούνται για την μείωση των επιπέδων χοληστερόλης.
  • Η ινομυαλγία, το σύνδρομο χρόνιας κόπωσης, ο λύκος, και η νόσος Lyme προκαλούν μυαλγίες.
  • Διορθώστε τις ανισορροπίες ηλεκτρολυτών.  Οι ανισορροπίες ηλεκτρολυτών μπορεί να προκαλέσουν μυϊκές κράμπες και συσπάσεις και  μυϊκούς πόνους.  Βεβαιωθείτε ότι ενυδατωμένοι. Δώστε προσοχή στο χρώμα των ούρων σας.  Περιορίστε τα αθλητικά ποτά που χρησιμοποιείτε. Χρησιμοποιήστε σκέτο νερό  για να ενυδατώσετε το σώμα σας.

Διαβάστε, επίσης,

Το σύνδρομο της χρόνιας κόπωσης

Οι βιταμίνες για την κόπωση

Εργαστηριακός έλεγχος της γρίπης Α (H1N1)

Η υψηλή χοληστερίνη μπορεί να καταπολεμηθεί με συμπληρώματα διατροφής

 Λάδι για μασάζ με πεύκο

Ιαματικά λουτρά Αιδηψού

Τι είναι ο λύκος

Ο καλύτερος τρόπος για να ηρεμήσετε

Συμβουλευτείτε την EMEDI για να μην πονάτε

Σημεία έλλειψης βιταμινών και μετάλλων

Ποιες είναι οι αυτοάνοσες ρευματικές παθήσεις;

Νόσος Lyme

Μυρμήγκιασμα

Μασάζ με βότσαλα

Kροταφική αρτηρίτιδα

Ινομυαλγία

Ο πόνος στο θώρακα από ιογενή λοίμωξη

Τραυματισμός κατά την άσκηση

Άσκηση για αρχάριους

Άσκηση για αρχάριους

Πόση γυμναστική πρέπει να κάνουμε

Η σημασία της προθέρμανσης στην άσκηση

www.emedi.gr

Τελευταία τροποποίηση στιςΠαρασκευή, 05 Φεβρουαρίου 2016 19:27
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
επιστροφή στην κορυφή


Σχετικά με το EMEDI

Εφημερεύοντα Φαρμακεία