Πέμπτη, 27 Φεβρουαρίου 2014 09:54

Όταν κολλάει η ζυγαριά παρά τη δίαιτα

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Τι μπορεί να έχουμε όταν στη δίαιτα δεν χάνουμε κιλά

Εσείς προσπαθείτε σκληρά, αποφεύγετε τα λιπαρά, δεν τρώτε junk food, τρώτε άφθονα φρούτα και λαχανικά. Κι όμως, η ζυγαριά δε λέει να κατέβει…

Τι μπορεί να φταίει αν δεν κατεβαίνει η ζυγαριά παρά την δίαιτα που κάνετε

  • Μπορεί να φταίνε τα φάρμακα που παίρνετε

Ορισμένα φάρμακα, κυρίως αυτά που ανήκουν στην κατηγορία των κορτικοστεροειδών, των αντισταμινικών, όπως και κάποια αντικαταθλιπτικά έχουν ως παρενέργειες την αύξηση του βάρους ή της όρεξης. Σε αυτή την περίπτωση συμβουλευτείτε το γιατρό και το διαιτολόγο σας, καθώς απλές αλλαγές στον τρόπο διατροφής σας (π.χ περιορισμός νατρίου) μπορούν να φέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα.

  • Μπορεί να έχετε υποθυρεοειδισμό

Η υπολειτουργία του θυρεοειδούς μπορεί να οδηγήσει σε επιβράδυνση του μεταβολισμού και αύξηση του σωματικού βάρους. Πράγματι, λοιπόν, αν κάποιος πάσχει από υποθυρεοειδισμό μία δίαιτα μπορεί να μη φέρει τα θεμιτά αποτελέσματα. Με τα κατάλληλα όμως φάρμακα από το γιατρό και τις απαραίτητες αλλαγές στον τρόπο διατροφής από το διαιτολόγο σας θα χάσετε τελικά βάρος.

  • Μπορεί να έχετ σύνδρομο πολυκυστικών ωοθηκών

Πάσχει περίπου το 4-5% των γυναικών. Εξαιτίας την ινσουλινοαντίστασης που αποτελεί ένα από τα χαρακτηριστικά του συνδρόμου, οι πάσχουσες όχι μόνο δυσκολεύονται να χάσουν βάρος, αλλά έχουν και τάση να το αυξήσουν. Στην περίπτωση αυτή πρωταρχικό μέλημά σας είναι να επισκεφτείτε τον ενδοκρινολόγο και το γυναικολόγο σας για να καθορίσουν την κατάλληλη αγωγή. Την περίοδο αυτή τοποθετήστε ρεαλιστικούς στόχους. Αρχικά τη διατήρηση του παρόντος βάρους σας και στη συνέχεια την αργή και σταθερή απώλεια βάρους με τη συμβολή του διαιτολόγου σας.

  • Μπορεί να φταίει ο μεταβολισμός σας

Ο οργανισμός είναι ένα πολύπλοκο και ακριβές σύστημα που ξοδεύει συνεχώς ενέργεια για την παραμικρή κίνηση που κάνουμε από το αυτόματο ανοιγοκλείσιμο των βλεφάρων, μέχρι και έναν αγώνα δρόμου. Όταν τρώτε ελάχιστα ο οργανισμός σας αντιλαμβάνεται κατά μία έννοια πως δε θα έχει από εδώ και πέρα καύσιμα, με αποτέλεσμα ο μεταβολικός σας ρυθμός, δηλαδή οι θερμίδες που «καίει» το σώμα σας ανά ημέρα, να αρχίζει να μειώνεται. Η λύση είναι να αλλάζετε κάθε 1 ή 2 εβδομάδες το είδος της δίαιτας που κάνετε και να εντάξετε την άσκηση στο καθημερινό σας πρόγραμμα με όποια μορφή σας ευχαριστεί.

  • Μπορεί να φταίει η άσκηση που κάνετε

Αν κατά τη διάρκεια έντονου προγράμματος συνδυασμού αερόβιας και αναερόβιας άσκησης (βάρη), δεν χάνετε καθόλου βάρος αλλά δείχνετε καλύτερα, νιώθετε πιο αδύνατοι και τα ρούχα σας εφαρμόζουν με άνεση, τότε τα νέα είναι ευχάριστα. Χάνετε σε λίπος και ταυτόχρονα κερδίζετε σε μυϊκό ιστό! Η ζυγαριά σε αυτή την περίπτωση δεν κατεβαίνει διότι οι μύες ζυγίζουν περισσότερο από το λίπος. Κάνετε μια λιπομέτρηση για να βεβαιωθείτε για την απώλεια λίπους.

  • Μπορεί να μην πίνετε νερό

Τέλος σε περιόδους δίαιτας, είναι απαραίτητο να καταναλώνετε πολύ νερό, ώστε να καθαρίζει ο οργανισμός από τις τοξίνες που δημιουργούνται όταν χάνετε κιλά. Mε αυτό τον τρόπο, βοηθάτε την καλή λειτουργία του συκωτιού και των νεφρών σας.

Διαβάστε, επίσης,

Είναι κατάλληλες οι κετόνες βατόμουρων για το αδυνάτισμα;

Αδυνατίστε με πράσινο καφέ

Παιδική και εφηβική παχυσαρκία

Τέλος στις εγχειρήσεις για την παχυσαρκία;

H καλύτερη δίαιτα

Μετατροπή του κακού λίπους σε καλό

Γιατί πρέπει να μασάτε πολλές φορές την τροφή σας

Κάψτε το λίπος σας τρώγοντας

Υπολογίστε τις ημερήσιες θερμιδικές σας ανάγκες

Είναι αποτελεσματική η αερόβια άσκηση στην αλλαγή του μεταβολισμού;

Η άσκηση στο αδυνάτισμα έχει κανόνες

Μετατροπή του λίπους

Αδυνατίστε με ασβέστιο

www.emedi.gr

Διαβάστηκε 2421 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 27 Φεβρουαρίου 2014 10:36
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Our website is protected by DMC Firewall!