Σάββατο, 30 Αυγούστου 2014 15:15

Κόλπα για το χρόνιο πόνο

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Χρήσιμες συμβουλές για τον χρόνιο πόνο

Δεν μπορείτε να ασκηθείτε λόγω του συνεχιζόμενου πόνου;

Μάθετε πώς να παραμείνετε ενεργοί αλλάζοντας τον τρόπο ζωής σας...

-Ζώντας με τον χρόνιο πόνο

Πονάτε και δεν μπορείτε να κάνετε άσκηση; Αλλά χωρίς  άσκηση, θα χάσετε τον μυϊκό σας τόνο και τη δύναμή σας, κι έτσι ο πόνος θα χειροτερέψει. Ευτυχώς, ακόμη και η ήπια άσκηση απελευθερώνει ενδορφίνες, τις χημικές ουσίες του εγκεφάλου που φτιάχνουν την διάθεση και μπλοκάρουν τον πόνο. Η αερόβια άσκηση, οι διατάσεις και οι ασκήσεις έντασης, αλλά και άλλα είδη γυμναστικής μπορεί να δώσουν το σώμα σας ώθηση και ανακούφιση.

-Χρησιμοποιήστε σωστά  την αναπνοή σας, κάντε διαλογισμό, και βιοανάδραση

Πάρτε βαθιές αναπνοές, κάντε βιοανάδραση, και διαλογισμό. Αυτές οι τεχνικές διαχείρισης του στρες χαλαρώνουν το σώμα σας, και αυτό βοηθά στην ανακούφιση του πόνου.

-Αποφύγετε το αλκοόλ

Χρειάζεται ένα καλός βραδινό ύπνος για να βοηθήσει να απαλύνει την ένταση του πόνου σας. Παρά το γεγονός ότι το αλκοόλ μπορεί να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε, καθώς μεταβολίζεται, προκαλεί επιφανειακό ύπνο, μειώνει σημαντικά τον ύπνο REM, και μπορεί να σας κρατήσει ξύπνιους με αποτέλεσμα μια λιγότερο ξεκούραστη νύχτα.

-Κόψτε  το κάπνισμα

Μερικοί άνθρωποι βρίσκουν προσωρινή ανακούφιση από το άγχος και τον πόνο με το κάπνισμα. Η ειρωνεία είναι ότι το κάπνισμα μπορεί πραγματικά να συνεισφέρει στον πόνο σε μακροπρόθεσμη βάση. Θα επιβραδύνει, όμως, την επούλωση και την κυκλοφορία και θα αυξήσει τον κίνδυνο των εκφυλιστικών προβλημάτων της σπονδυλικής στήλης, που είναι μια αιτία της οσφυαλγίας.

-Κάντε καλύτερη διατροφή

Εάν ζείτε με χρόνιο πόνο, να κάνετε μια καλά ισορροπημένη διατροφή. Τρώγοντας σωστά βελτιώνεται το σάκχαρο του αίματος, συμβάλλετε στη διατήρηση του βάρους σας, μειώνετε τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων, και βοηθά την πέψη σας. Στόχος είναι μια διατροφή πλούσια σε δημητριακά ολικής αλέσεως, φρέσκα προϊόντα, και χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά πρωτεΐνες,

-Βοηθήστε το γιατρό σας για να σας βοηθήσει κι αυτός

Κρατώντας ένα ημερολόγιο του πόνου σας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βοηθήσετε το γιατρό σας να κατανοήσει και να θεραπεύσει τον χρόνιο πόνο σας πιο αποτελεσματικά. Στο τέλος κάθε ημέρας, καταγράψτε με ''βαθμολογία" τον πόνο σας, με βαθμούς  μεταξύ 1 και 10, Μετά σημειώστε τι κάνατε εκείνη την ημέρα, και το πώς αυτές οι δραστηριότητες σας κάνουν  να αισθάνεστε. Την επόμενη φορά που θα δείτε το γιατρό, φέρτε το ημερολόγιό σας και συζητήστε με το γιατρό σας τα δεδομένα  σας.

-Προσπαθήστε να χαλαρώσετε

Με τη φροντίδα της συναισθηματικής και σωματικής υγείας σας, μπορείτε να διαχειριστείτε καλύτερα τον πόνο σας. Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι μπορεί να πρέπει να πείτε όχι σε εκδηλώσεις, όπως πάρτι. Αντ' αυτού προγραμματίστε να κάνετε μασάζ ή να δειπνήσετε με καλούς φίλους για να ενισχύσετε τη διάθεσή σας. 

-Αποσπάστε την προσοχή σας

Γνωρίζετε ήδη ότι η επικέντρωση στον πόνο μπορεί απλά να κάνει τα πράγματα χειρότερα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο μια καλή συνταγή για ανακούφιση είναι να κρατηθείτε απασχολημένοι με δραστηριότητες για να αποσπάσουν το μυαλό σας από τον πόνο. Κάντε μαθήματα μαγειρικής, κηπουρικής ή ζωγραφικής ή ότι άλλο σας αρέσει. Ξεκινήστε!

-Γνωρίστε τα φάρμακα που παίρνετε για τον πόνο

Κατανοήστε τα φάρμακα που παίρνετε, τι μπορούν να κάνουν για σας, και τις παρενέργειές τους. Στη συνέχεια, εκπαιδεύστε τον εαυτό σας σχετικά με άλλες επιλογές θεραπείας. Ο στόχος σας είναι να έχετε μια καλή διάθεση και ένα καλό επίπεδο δραστηριότητας. Αν χρειάζονται αλλαγές στα φάρμακά σας, ζητήστε απ' τον γιατρό σας να σας βοηθήσει.

-Τέλος θυμηθείτε ότι δεν είστε μόνοι

Μιλήστε για τον πόνο σας σε φίλους και στην οικογένειά σας. Ζητήστε βοήθεια. Μάθετε περισσότερα για την κατάστασή σας και την ασθένειά σας. Στη συνέχεια, μοιραστείτε ό, τι ξέρετε με άλλους που έχουν παρόμοια προβλήματα υγείας με εσάς.

Διαβάστε, επίσης,

Τα παυσίπονα δεν είναι καραμέλες

Μήπως δεν μπορείτε να κουνήσετε τον ώμο σας;

Όλοι οι τρόποι για να θεραπεύσετε τον πόνο στη μέση

Ο βελονισμός βοηθάει στον πονοκέφαλο

Οστεοπόρωση

Χρήσιμες πληροφορίες για τον πόνο

Χρόνιος πόνος

Κολλαγόνο

Νευροπαθητικός πόνος

Παράξενα συστατικά θεραπεύουν αρρώστιες των ανθρώπων

Μήπως τρίζουν οι αρθρώσεις σας;

Αραχνοειδίτιδα

Καυτερές πιπεριές και καψαϊκίνη

Οι κατευθυντήριες οδηγίες για την αντιμετώπιση του πόνου στον καρκίνο

Νευροτροποποίηση για τον χρόνιο πόνο

Έντονη ανησυχία για το Fentanyl

Ιαματικά λουτρά Αιδηψού

www.emedi.gr

 

Διαβάστηκε 2078 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Κυριακή, 31 Αυγούστου 2014 14:20
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
DMC Firewall is a Joomla Security extension!