Τρίτη, 22 Μαΐου 2018 08:45

Τι πρέπει να προσέχετε με τα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Τα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα είναι χρήσιμα και πρέπει να γνωρίζετε πώς να τα λαμβάνετε

Τα ιχθυέλαια περιέχουν τα σημαντικά ω 3 πολυακόρεστα λιπαρά οξέα EPA & DHA.

Τα ωμέγα 3 χρησιμοποιούνται από τον οργανισμό για την παραγωγή προσταγλανδινών, αλλά και δομικών στοιχείων του εγκεφάλου και των κυττάρων.

Ο άνθρωπος δεν μπορεί να παράγει ωμέγα 3 και τα προσλαμβάνει με την τροφή.

Η πρόσληψη ωμέγα 3 λιπαρών οξέων γίνεται, κυρίως, με την κατανάλωση ψαριού, αλλά και από τα βιολογικά φύκη.

Η μόλυνση των ψαριών με υδράργυρο, μόλυβδο, κάδμιο, αρσενικό, εντομοκτόνα, ζιζανιοκτόνα και διοξίνες, λόγω μόλυνσης των θαλασσών, όμως, είναι γεγονός. Γι΄αυτό τα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα πρέπει να τα λαμβάνετε από ψάρια και σκευάσματα που είναι βιολογικά και καθαρά και να έχουν υψηλή συγκέντρωση ω-3 και να μην περιέχουν κορεσμένα λίπη.

Ποιοι πρέπει να λαμβάνουν ωμέγα 3 λιπαρά οξέα

-Οι έγκυες γυναίκες και όσες θηλάζουν πρέπει να λαμβάνουν, κυρίως DHA που είναι απαραίτητα για την ανάπτυξη, τη λειτουργία, την όραση και την εγκεφαλική ανάπτυξη του εμβρύου. Τα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα μειώνουν τον κίνδυνο για πρώορο τοκετό και την κατάθλιψη μετά τον τοκετό.

-Παιδιά έως 5 ετών πρέπει να λαμβάνουν ωμέγα 3 λιπαρά οξέα και κυρίως, DHA που είναι απαραίτητα για την ανάπτυξη, τη λειτουργία, την όραση και την εγκεφαλική ανάπτυξη.

-Παιδιά άνω των 6 ετών πρέπει να να λαμβάνουν ωμέγα 3 λιπαρά οξέα και κυρίως, EPA που βοηθούν στην αύξηση της ικανότητας συγκέντρωσης, στη μάθηση, στη μνήμη και στη συναισθηματική ισορροπία.  Τα EPA πρέπει να τα λαμβάνουν καθημερινά οι μαθητές και όταν έχουν εξετάσεις. Τα παιδιά πρέπει να καταναλώνουν μεγάλες ποσότητες ψαριού για να έχουν υψηλό IQ.

-Παιδιά με δυσλεξία, δυσπραγία, υπερκινητικότητα, επιθετικότητα και αυτισμό πρέπει να λαμβάνουν ωμέγα 3 λιπαρά οξέα.

-Όσοι έχουν κατάθλιψη και σχιζοφρένεια.

-Όσοι έχουν στρες.

-Όσοι έχουν καρκίνο και όσοι πρέπει να ενισχύσουν το ανοσοποιητικό τους σύστημα.

-Τα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα είναι απαραίτητα για την υγεία του καρδιοαγγειακού συστήματος. Τα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα μειώνουν τον κίνδυνο για στεφανιαία νόσο, μειώνουν τον κίνδυνο για αθηροσκλήρωση, μειώνουν τα τριγλυκερίδια και την ομοκυστεϊνη που είναι παράγοντας φλεγμονής. Τα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα σταθεροποιούν τον καρδιακό ρυθμό, μειώνουν την πίεση και προστατεύουν από αιφνίδιο θάνατο.

-Όσοι έχουν σάκχαρο πρέπει να λαμβάνουν ωμέγα 3 λιπαρά οξέα για να μειώνονται οι επιπλοκές.

-Τα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα έχουν αντιπηκτική και αντιθρομβωτική δράση.

-Τα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα βοηθούν στην ευκινησία των αρθρώσεων  και βελτιώνουν τα συμπτώματα της αρθρίτιδας.

-Είναι απαραίτητα για την ηλιοθεραπεία, γιατί μειώνουν τον κίνδυνο για ηλιακά εγκαύματα.

-Είναι απαραίτητα για την υγεία του δέρματος. Η έλλειψη ωμέγα 3 λιπαρών οξέων προκαλεί σκληρότητα στο δέρμα, θαμπά και λεπτά μαλλιά, πιτυρίδα, φαγούρα, έκζεμα, ψωρίαση, ακμή, αλωπεκία κι εύθραυστα νύχια.

-Πρέπει να τα λαμβάνουν όσοι έχουν μολύνσεις.

-Βοηθούν στην καλή όραση γιατί βρίσκονται στον αμφιβληστροειδή και στους φωτοϋποδοχείς.

Όσοι παίρνουν αντιπηκτικά πρέπει να λαμβάνουν μέχρι 1000mg Ω 3 λιπαρά οξέα την ημέρα.

Ποια ωμέγα 3 λιπαρά οξέα να λαμβάνετε ανάλογα με τις ανάγκες της υγείας σας

Εγκυμοσύνη και θηλασμός

Απαιτούνται ωμέγα 3 λιπαρά οξέα από ιχθυέλαια ή φύκη βιολογικά, χωρίς περιβαλλοντικές μολύνσεις, υψηλής καθαρότητας, συμπυκνωμένα, με περισσότερα DHA από ότι EPA, χωρίς κορεσμένα λίπη, χωρίς γλουτένη και χωρίς λακτόζη. Υποστηρίζουν την ανάπτυξη, τη λειτουργία, την όραση και την εγκεφαλική ανάπτυξη του εμβρύου.

Παιδιά μέχρι 5 ετών

Απαιτούνται ωμέγα 3 λιπαρά οξέα από ιχθυέλαια ή φύκη βιολογικά, χωρίς περιβαλλοντικές μολύνσεις, υψηλής καθαρότητας, συμπυκνωμένα, με περισσότερα DHA από ότι EPA, χωρίς κορεσμένα λίπη, χωρίς γλουτένη και χωρίς λακτόζη. Υποστηρίζουν την ανάπτυξη, τη λειτουργία, την όραση και την εγκεφαλική ανάπτυξη του παιδιού.

Παιδιά 6-12 ετών

Απαιτούνται ωμέγα 3 λιπαρά οξέα από ιχθυέλαια ή φύκη βιολογικά, χωρίς περιβαλλοντικές μολύνσεις, υψηλής καθαρότητας, συμπυκνωμένα, με περισσότερα EPA από ότι DHA, χωρίς κορεσμένα λίπη, χωρίς γλουτένη και χωρίς λακτόζη. Βοηθούν στην αύξηση της ικανότητας συγκέντρωσης, τη μάθηση, τη μνήμη και τη συναισθηματική ισορροπία, αλλά είναι απαραίτητα και σε περίοδο εξετάσεων.

Έφηβοι και ενήλικες 

Απαιτούνται ωμέγα 3 λιπαρά οξέα από ιχθυέλαια ή φύκη βιολογικά, χωρίς περιβαλλοντικές μολύνσεις, υψηλής καθαρότητας, συμπυκνωμένα με περισσότερα EPA από ότι DHA, χωρίς κορεσμένα λίπη, χωρίς γλουτένη και χωρίς λακτόζη. Βοηθούν στην αύξηση της ικανότητας συγκέντρωσης, τη μάθηση, τη μνήμη και τη συναισθηματική ισορροπία, αλλά είναι απαραίτητα και σε περίοδο εξετάσεων. Επίσης, βοηθούν στην υγεία του καρδιοαγγειακού συστήματος.

Διατήρηση της υγείας 

Απαιτούνται ωμέγα 3 λιπαρά οξέα από ιχθυέλαια ή φύκη βιολογικά, χωρίς περιβαλλοντικές μολύνσεις, υψηλής καθαρότητας, συμπυκνωμένα, με περισσότερα EPA από ότι DHA, χωρίς κορεσμένα λίπη, χωρίς γλουτένη και χωρίς λακτόζη. Βοηθούν στην υγεία του καρδιοαγγειακού συστήματος, του κυκλοφορικού, στη διατήρηση υγιούς επιπέδου χοληστερόλης και στην ενίσχυση της ψυχικής υγείας (κατάθλιψη), αλλά και στην διατήρηση ισχυρού ανοσοποιητικού συστήματος, στην πνευματική υγεία (υπερκινητικότητα, αυτισμός, δυσλεξία) και στην ευκινησία των αρθρώσεων, αλλά είναι απαραίτητα και για υγιή μαλλιά και νύχια και για την αντιγήρανση, για τον αθλητισμό και για την προστασία του δέρματος και για την ομορφιά.

Η μοριακή απόσταξη πρέπει να γίνεται από επιλεγμένα ιχθυέλαια από σκουμπρί, σαρδέλες, αντζούγιες και ρέγγες, τα οποία μετατρέπονται σε εστέρα, μετά απομακρύνονται τα κορεσμένα λίπη, μετά τα πολυακόρεστα και τα μονοακόρεστα και το διοξείδιο του άνθρακα χρησιμοποιείται σαν διαλύτης στους 35-50 βαθμούς Κελσίου κάτω από πίεση και με τη μέθοδο υπερκρίσιμης μάζας με υγρή χρωματογραφία με CO2 λαμβάνονται υψηλής καθαρότητας ω 3 λιπαρά οξέα. Αν γίνεται δημιουργία κλασμάτων με χρήση ουρίας, έκπλυση με εξάνιο και επαναληπτική απόσταξη στους 200 βαθμούς Κελσίου τα ω 3 λιπαρά οξέα δεν είναι υψηλής καθαρότητας.

Τα καλύτερα ω 3 λιπαρά οξέα

Πατήστε, εδώ, για να παραγγείλετε τα καλύτερα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα

Διαβάστε, επίσης,

Τα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα έχουν ισχυρή αντικαρκινική δράση - Emedi

Σαρδέλες με ξινήθρα

Να τρώτε τροφές που έχουν πολλά ωμέγα 3 λιπαρά οξέα

Τα καλύτερα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα

Η υψηλή χοληστερίνη μπορεί να καταπολεμηθεί με συμπληρώματα διατροφής

Ο σακχαρώδης διαβήτης μπορεί να αντιμετωπισθεί με συμπληρώματα διατροφής

Τα ω-3 έχουν ευεργετική επίδραση στην καρδιοαγγειακή υγεία

Οι βιταμίνες για να μην έχουν τα παιδιά σας εκ γενετής ελαττώματα

Οι βιταμίνες για την εγκυμοσύνη

Σημεία έλλειψης βιταμινών και μετάλλων

Η θεραπεία του Ακτουάριου για τον καρκίνο

Υπερτροφές που πρέπει να καταναλώνετε με μέτρο

Ρυθμίστε τις ορμόνες σας για να φτιάξετε τη διάθεσή σας

Σαρδέλες παντρεμένες

Όλες οι αλήθειες για τις καρδιακές παθήσεις

Εναλλακτικές θεραπείες για την νόσο Crohn

Πώς να ξεχωρίζετε τα φρέσκα βιολογικά αυγά

Βότανα για την αρθρίτιδα και τον πόνο των αρθρώσεων

Αντιφλεγμονώδης διατροφή

Η διατροφή που καταπολεμά την κατακράτηση υγρών

Συμβουλές για να απαλλαγείτε από τις χρόνιες ασθένειες

Μήπως έχετε πέτρες στη χοληδόχο κύστη;

Ρίξτε τα τριγλυκερίδιά σας

Τροφές για να καθαρίσετε τη νικοτίνη από το σώμα σας

Έλεγχος καπνιστών

Κάπνισμα και καρδιοαγγειακές παθήσεις

Διατροφή για την υπέρταση

Κρανιοεγκεφαλική κάκωση

Ποιοι πρέπει να παίρνουν ωμέγα 3 λιπαρά οξέα

Γιατί όσοι έχουν υποθυρεοειδισμό δεν μπορούν να χάσουν βάρος

Τα πεπτίδια για την απώλεια μνήμης

Διατροφή για τον καταρράκτη

Τροφή για το μυαλό

Πώς το έντερό σας επηρεάζει τη λειτουργία του εγκεφάλου σας

Τα πεπτίδια για το σύνδρομο Raynaud

Η θεραπεία του καρκίνου με πεπτίδια

Πεπτίδια για ανάρρωση από καρδιακή προσβολή και εγκεφαλικό

Τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής για την υγεία της καρδιάς σας

Τα καλύτερα συμπληρώματα διατροφής για τις αρθρώσεις και τους μυς

Άσθμα

Καρκίνος προστάτη

Δίαιτα για πενηντάρες

Τροφές που προστατεύουν το στήθος απ' τον καρκίνο

Πρόχειρο φαγητό και κατάθλιψη

Διατροφή στο τρίτο τρίμηνο εγκυμοσύνης

Δίαιτα για το σύνδρομο Sjögren

Τα καλύτερα για τις ημικρανίες

Να τρώτε ψάρια δύο φορές την εβδομάδα

Η διατροφή στον καρκίνο του παχέος εντέρου

Αθηροσκλήρωση

Οι βιταμίνες για την αθηροσκλήρωση

Θεραπευτική γιόγκα για την κατάθλιψη

Το πιο υγιεινό γάλα για εσάς

Ιχθυέλαια

Τρόφιμα για την πρόληψη του καρκίνου του παχέος εντέρου

Πρόληψη του καρκίνου του προστάτη

Η σημασία της πρόληψης στον καρκίνο του μαστού

Χρήσιμες πληροφορίες για τα ψάρια

Τα παχιά ψάρια προστατεύουν από τον καρκίνο νεφρού

Σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα

Τα καλύτερα βότανα για τον προστάτη

Τα οφέλη από τις σαρδέλες

Τα θαλασσινά στην εγκυμοσύνη

Συμπληρώματα ωμέγα 3 λιπαρών οξέων

Τα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα κατά του καρκίνου του μαστού

Έξυπνοι τρόποι να μειώσετε τις ρυτίδες σας

Η διατροφή και η άσκηση κατά τον θηλασμό

Τροφές φάρμακα

Οι καλύτερες τροφές για την καρδιά

Ποιοι πρέπει να παίρνουν μουρουνόλαδο

Χρήσιμες πληροφορίες για τα ωμέγα 3 λιπαρά οξέα

www.emedi.gr

 

 

Διαβάστηκε 1310 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 25 Μαΐου 2018 15:37
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Παρα-αμινοβενζοϊκό οξύ Παράγοντας ανοχής γλυκόζης »