Δευτέρα, 25 Νοεμβρίου 2013 08:15

Διατροφή στην περίοδο

Γράφτηκε από την
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)
Η διατροφή κατά την έμμηνο ρύση
Γνωρίζατε ότι μερικές ιδιαίτερα θρεπτικές τροφές, μπορούν να μειώσουν τους πόνους και τα άλλα συμπτώματα της περιόδου; 
Και όμως ναι! Δείτε παρακάτω ποιες είναι αυτές...
  • Καλά λίπη: Τα καλά λίπη που βρίσκονται στο αβοκάντο, στο σολομό, στους ξηρούς καρπούς και το ελαιόλαδο μπορούν να μειώσουν τους πόνους της περιόδου. Παίζουν σημαντικό ρόλο στη σωστή λειτουργία του κάθε κυττάρου του οργανισμού μας με αποτέλεσμα να μειώνουν το πρήξιμο στο στήθος, τους πόνους στην κοιλιά αλλά και τις γενικότερες ενοχλήσεις.
  • Γιαούρτι: Ένα γιαούρτι, κατά προτίμηση με χαμηλά λιπαρά, μπορεί να εξισορροπήσει τα επίπεδα του ασβεστίου στον οργανισμό μας τις δύσκολες μέρες. Έρευνες έχουν δείξει ότι κατά τη διάρκεια της ωορρηξίας τα επίπεδα του ασβεστίου πέφτουν, τα οποία προκαλούν πρήξιμο του σώματος και κακή διάθεση.
  • Μπανάνες: Ένα φρούτο απαραίτητο για τις δύσκολες μέρες, καθώς περιέχει ποτάσιο. Τα χαμηλά επίπεδα ποτάσιου στον οργανισμό μπορούν να επηρεάσουν τη διάθεσή σας και να προκαλέσουν κράμπες.

www.emedi.gr

Διαβάστηκε 795 φορές
Σαββούλα Μάλλιου Κριαρά

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Έκτοπη κύηση Θηλώματα του τραχήλου της μήτρας »
DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd