Дървен материал от www.emsien3.com

The best bookmaker bet365

The best bookmaker bet365

Menu

Η δίαιτα Budwig

Η δίαιτα Budwig

Η δίαιτα Budwig για τον καρκίνο και για πολλές άλλες ασθένειες

Η διατροφή με έλαιο λιναρόσπορου προτάθηκε αρχικά από την Δρ Johanna Budwig, που ήταν μία Γερμανίδα βιοχημικός και εμπειρογνωμόνων στα λίπη και έλαια, το 1951.

Η Δρ Budwig κάτοχος διδακτορικού στις Φυσικές Επιστήμες, είχε ιατρική εκπαίδευση και εκπαίδευση στη φαρμακευτική επιστήμη, τη φυσική, τη βοτανολογία και τη βιολογία. Είναι περισσότερο γνωστή για την εκτεταμένη έρευνά της σχετικά με τις ιδιότητες και τα οφέλη του λινέλαιου σε συνδυασμό με θειούχες πρωτεΐνες στη διατροφή, και  έχει δημοσιεύσει μια σειρά από βιβλία για το θέμα "Cancer-A Fat Problem," "The Death of the Tumor," and "True Health Against Arteriosclerosis, Heart Infarction & Cancer."

Η Δρ Budwig διαπίστωσε ότι το αίμα των ασθενών με καρκίνο δεν είχε ορισμένα σημαντικά βασικά συστατικά, όπως φωσφατίδια και λιποπρωτεϊνες, ενώ το αίμα των υγιών ατόμων περιέχει πάντα επαρκείς ποσότητες αυτών των βασικών συστατικών. Όταν αυτά τα φυσικά αυτά συστατικά αντικαταστάθηκαν σε διάστημα τριών μηνών, οι όγκοι άρχισαν να υποχωρούν σταδιακά, η αδυναμία και η αναιμία εξαφανίστηκαν και η ενέργεια των ατόμων αποκαταστάθηκε. Τα συμπτώματα του καρκίνου, η ηπατική δυσλειτουργία και ο διαβήτης μετριάστηκαν.

Η Δρ Budwig στη συνέχεια υποστήριξε ότι αν αντικατασταθούν αυτά τα θρεπτικά συστατικά όχι μόνο μπορεί να προληφθεί ο καρκίνος, αλλά και να θεραπευθεί.

Αυτές οι δύο φυσικές τροφές, το οργανικό έλαιο σπόρων λιναριού & το  τυρί cottage, θα πρέπει να τρώγονται μαζί για να είναι αποτελεσματικά δεδομένου ότι το ένα ενεργοποιεί τις ιδιότητες του άλλου.

Μετά από περισσότερα από 10 χρόνια σταθερής κλινικής εφαρμογής, η δίαιτα του Δρ Budwig έχει αποδειχθεί επιτυχής. Η δίαιτα της Δρ Budwig έχει χρησιμοποιηθεί θεραπευτικώς στην Ευρώπη για την πρόληψη του καρκίνου, της αρτηριοσκλήρωσης, του εγκεφαλικού επεισοδίου, του εμφράγματος του μυοκαρδίου, του έλκους στομάχου (ομαλοποιεί τα γαστρικά υγρά), της υπερπλασίας του προστάτη, της αρθρίτιδας, του εκζέματος (βοηθά σε όλες οι ασθένειες του δέρματος), και ακόμη και τις ανεπάρκειες του ανοσοποιητικού συστήματος.

Χιλιάδες ασθενείς έχουν βοηθηθεί από τη δίαιτα αυτή. Μαρτυρίες υπάρχουν για κάθε τύπο καρκίνου και ακόμη και σε προχωρημένα στάδια.

Η βάση του προγράμματος της  Δρ Budwig είναι η χρήση του λινέλαιου σε συνδυασμό με τυρί cottage.

Η επιστήμη έχει αποδείξει ότι τα λίπη παίζουν σημαντικό ρόλο στη λειτουργία ολόκληρου του σώματος. Τα λίπη είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη, την ανανέωση των κυττάρων, τον εγκέφαλο και τις νευρικές λειτουργίες. Οι ενεργειακοί μας πόροι  βασίζονται στο μεταβολισμό των λιπιδίων. Για να λειτουργήσουν αποτελεσματικά τα κύτταρα απαιτούν  πολυακόρεστα λίπη, πλούσια σε ηλεκτρόνια λιπίδια, που υπάρχουν σε αφθονία στο ακατέργαστο έλαιο λιναρόσπορου.

Τα λιπίδια είναι υδατοδιαλυτά και ρέουν ελεύθερα όταν δεσμεύονται στις πρωτεΐνες. Συνεπώς, μεγάλη σημασία έχει η πλούσια δίαιτα σε πρωτεΐνες με τυρί cottage. Τα πλούσια σε ηλεκτρόνια λίπη σε συνδυασμό με τις πρωτεΐνες δίνουν ενέργεια άμεσα διαθέσιμη στον οργανισμό.

Η δίαιτα Budwig  είναι τόσο προληπτική όσο και θεραπευτική. Η απουσία λινολενικών οξέων στη μέση δυτική δίαιτα είναι υπεύθυνη για την παραγωγή της οξειδάσης, η οποία επάγει την ανάπτυξη του καρκίνου και είναι η αιτία πολλών άλλων χρόνιων διαταραχών.

Η θεωρία είναι: η χρήση του οξυγόνου στον οργανισμό μπορεί να διεγερθεί από πρωτεϊνικές θειϊκές ενώσεις που καθιστούν τα έλαια υδατοδιαλυτά και υπάρχουν στο τυρί, στους ξηρούς καρπούς, και σε λαχανικά, όπως το πράσο, το σχοινόπρασο, το κρεμμύδι και το σκόρδο, αλλά, κυρίως, στο τυρί cottage.

Είναι σημαντικό να χρησιμοποιείτε μόνο μη ραφιναρισμένο, ψυχρής πίεσης έλαιο με υψηλή περιεκτικότητα σε λινολεϊκό οξύ, όπως το λινέλαιο, το ηλιέλαιο, η σόγια, οι σπόροι παπαρούνας και τα καρύδια. Τέτοιες τροφές θα πρέπει να καταναλώνονται μαζί με τροφές που περιέχουν τις σωστές πρωτεΐνες διαφορετικά τα έλαια θα έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα, προκαλώντας περισσότερο κακό παρά καλό.

Ο καλύτερος συνδυασμός είναι το τυρί cottage και το λινέλαιο. Το λινέλαιο θα πρέπει να είναι από φρεσκοτριμμένους σπόρους. Υδατάνθρακες που περιέχουν φυσικά σάκχαρα, όπως σύκα, αχλάδια, μήλα και σταφύλια  μπορούν, επίσης, να συμπεριληφθούν στη διατροφή. Το μέλι είναι, επίσης, ευεργετικό. Τα συνθετικά σκευάσματα βιταμίνης Α περιέχουν προϊόντα οξείδωσης και δεν προτείνονται, αλλά η πολύ καροτίνη, η προβιταμίνη Α (από καρότα) συνιστάται. Βιταμίνη Β από το βουτυρόγαλα, το γιαούρτι, και τη φυσική μαγιά είναι ευεργετική.


Η συνταγή της Johanna Budwig

120 γρ τυρί cottage αναμιγνύεται καλά με 45 γρ λινέλαιο στο μπλέντερ ή στο χέρι. Στο μείγμα μπορεί να προστεθεί μέλι ή φρέσκα φρούτα.

Βάλτε στο μπλέντερ:

  • 1 φλιτζάνι βιολογικό τυρί με χαμηλά λιπαρά cottage
  • 2-5 κουταλιές της σούπας λινέλαιο
  • αρκετό νερό για να καταστεί μαλακό

προαιρετικά:

  • 1-3 κουταλιές της σούπας φρεσκοτριμμένο λιναρόσπορο
  • κόκκινο πιπέρι
  • σκόρδο
  • κόκκινη πιπεριά

Για όσους δεν μπορούν να τρώνε γαλακτοκομικά προϊόντα, μπορείτε να τα αντικαταστήσετε με θειωμένες πρωτεΐνες και ένζυμα που ενεργοποιούν τα απαραίτητα λιπαρά οξέα (υπάρχουν και σε συμπληρώματα διατροφής).

Κάντε το πολύ μαλακό.

Να τρώτε κάθε μέρα.


Το πρόγραμμα διατροφής της δίαιτας Budwig

Ο ασθενής δεν λαμβάνει καμία άλλη τροφή την 1η ημέρα εκτός από 250 ml λινέλαιο με μέλι, καθώς και φρέσκους χυμούς φρούτων. Στην περίπτωση που κάποιος είναι σοβαρά άρρωστος σαμπάνια μπορεί να προστεθεί την πρώτη ημέρα στη θέση του χυμού και λαμβάνεται με το έλαιο λιναριού και μέλι. Η Champagne είναι εύκολα απορροφήσιμη. Άλλος τρόπος χορήγησης του λινέλαιου είναι με κλύσμα των 250 ml, αλλά μπορεί επίσης να εφαρμοστεί στο δέρμα για διαδερμική απορρόφηση.

Απαγορεύονται στη δίαιτα Budwig

-Η ζάχαρη είναι απολύτως απαγορευμένη. Χυμός σταφυλιού μπορεί να προστεθεί για να γλυκάνει τους φρέσκους χυμούς.

- Όλα τα ζωικά λίπη.

- Όλα τα dressing σαλάτας (και η μαγιονέζα).

- Όλα τα κρέατα (έχουν χημικές ουσίες και ορμόνες).

- Βούτυρο.

- Μαργαρίνη.

- Κονσέρβες (τα συντηρητικά εμποδίζουν το μεταβολισμό).

Επιτρέπονται στη δίαιτα Budwig

- Φρέσκοι χυμοί λαχανικών και φρούτων (καρότο, σέλινο, μήλο και παντζάρια).

- Τρεις φορές την ημέρα ένα ζεστό τσάι με βότανα είναι απαραίτητο (αν επιθυμείτε με μέλι).

ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ στη δίαιτα Budwig

Πριν από το πρωινό

- ένα ποτήρι γάλα με Acidophilus ή χυμό από ξινολάχανο

Πρωινό

- Μούσλι με 2 κουταλιές της σούπας (30 ml) λινέλαιο και μέλι και φρέσκα φρούτα ανάλογα με την εποχή - μούρα, κεράσια, βερίκοκα, ροδάκινα, τριμμένο μήλο. Χρησιμοποιήστε ξηρούς καρπούς, εκτός από φιστίκια. Τσάι από βότανα ή μαύρο τσάι. Φάτε 120 γρ από το βούτυρο λινέλαιου και cottage (η συνταγή είναι παρακάτω).

Δεκατιανό (10:00)

- Ένα ποτήρι φρέσκο χυμό καρότο, μήλο, σέλινο, ή χυμό από παντζάρια και μήλο.

Γεύμα

- Σαλάτα με γιαούρτι και σος με λινέλαιο (η συνταγή είναι παρακάτω). Εκτός από τα πράσινα λαχανικά χρησιμοποιήστε τριμμένα γογγύλια, καρότα, κράμβες σγουρές, ραπανάκια, λάχανο τουρσί ή κουνουπίδι, σχοινόπρασο και μαϊντανό.

Φάτε ακόμα τον ατμό λαχανικά, πατάτες, ή δημητριακά όπως ρύζι και βάλτε σος με λινέλαιο.  Επίσης, ανακατέψτε 120 γρ του βούτυρου λινέλαιου και cottage με πατάτες για ένα ιδιαίτερα πλούσιο γεύμα. Προσθέστε κύμινο, σχοινόπρασο, μαϊντανό ή άλλα βότανα.

Για επιδόρπιο φάτε φρέσκα φρούτα διαφορετικά από αυτά που καταναλώσατε για το πρωινό με το βούτυρο λινέλαιου και το cottage.

Απογευματινό (16:00)

- Ένα μικρό ποτήρι φυσικό κρασί (χωρίς συντηρητικά) ή σαμπάνια ή φρέσκο χυμό φρούτων με 1-2 κουταλιές της σούπας μέλι με τριμμένους σπόρους λιναριού.

Βραδινό

- Φάτε το νωρίς, στις 6μμ. Κάντε ένα ζεστό γεύμα χρησιμοποιώντας κέικ από φαγόπυρο, βρώμη ή σόγια. Οι κόκκοι από φαγόπυρο είναι το καλύτερο και μπορεί να τοποθετηθούν σε μια σούπα λαχανικών, ή σε κέικ μαζί με το βούτυρο λινέλαιου και cottage. Μόνο μέλι ή χυμός σταφυλιού μπορούν να χρησιμοποιηθούν για γλυκαντικά. Πιέστε φρέσκους χυμούς εντελώς φυσικούς.


Πώς να φτιάξετε το βούτυρο από λινέλαιο και cottage

Βάλτε 250 ml λινέλαιο σε ένα μπολ του μίξερ και προσθέστε 450 g Cottage Cheese χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά και προσθέστε 4 κουταλιές της σούπας (60 ml) μέλι. Βάλτε τα στο μίξερ και προσθέτετε χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γάλα ή νερό. Σε 5 λεπτά, ένα παρασκεύασμα σαν κρέμα είναι έτοιμο που δεν έχει καμία γεύση του ελαίου και δεν αφήνει λιπαρότητα.

Εναλλακτικά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε γιαούρτι αντί για τυρί cottage σε αναλογία (30 g) γιαούρτι με 1 κουταλιά της σούπας (15 ml) λινέλαιο και μέλι και ανακατέψτε όπως παραπάνω.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Όταν το λινέλαιο αναμιγνύεται με γιαούρτι ή cottage δεν προκαλεί διάρροια, ακόμη και όταν χορηγείται σε μεγάλες ποσότητες.


Πώς να φτιάξετε τη σος από λινέλαιο και cottage:

Αναμειγνύονται 2 κουταλιές της σούπας (30 ml) λινέλαιο, 2 κουταλιές της σούπας (30 ml) γάλακτος και 2 κουταλιές της σούπας (30 ml) Γιαούρτι.

Στη συνέχεια, προσθέστε 2 κουταλιές της σούπας (30 ml) χυμό λεμονιού (ή μηλόξιδο ) και προσθέστε 1 κουταλάκι του γλυκού (2.5g) μουστάρδα συν κάποια βότανα, όπως μαντζουράνα ή άνηθο.

Στη συνέχεια προσθέστε 2 ή 3 φέτες τουρσί χωρίς συντηρητικά και μια πρέζα ανεπεξέργαστο θαλασσινό αλάτι.

Σύμφωνα με την Δρ Budwig, θα πρέπει να κάνετε αυτή τη δίαιτα για 5 χρόνια.

Μπορείτε να φτιάξετε μόνοι σας το έλαιο λιναριού. Οι σπόροι αλέθονται σε έναν μύλο καφέ (τρεις φορές την ποσότητα των σπόρων για να πάρετε το ισοδύναμο ελαίου). Οι σπόροι είναι πλούσιοι σε θερμίδες, οπότε μπορεί κανείς να κερδίσει βάρος. Οι σπόροι έχουν, επίσης, υψηλή περιεκτικότητα σε διαλυτές φυτικές ίνες. Οι φρεσκοτριμμένοι σπόροι μπορούν να αναμιχθούν με  μούσλι και θα πρέπει να καταναλώνονται αμέσως.

by Savvi Diet

Διαβάστε, επίσης,

Τα οφέλη που έχουν οι φυτικές ίνες για την υγεία

Πρόληψη του καρκίνου του προστάτη

Λινάρι

Βιταμίνες για τον καρκίνο παχέος εντέρου

Δυσκοιλιότητα

Καρκίνος προστάτη

Η καλύτερη θεραπεία για την εμμηνόπαυση

Τα καλύτερα για τις ημικρανίες

Συμπληρώματα διατροφής για τις παθήσεις των αρθρώσεων

Ποιες είναι οι αλκαλικές και ποιες οι όξινες τροφές

Τα οφέλη που έχουν οι φυτικές ίνες για την υγεία

Εναλλακτικές θεραπείες για τον καρκίνο

Χάστε 10-15 κιλά σε 5 εβδομάδες

Η διατροφή για την πρόληψη του καρκίνου

Εκστρατεία για την πρόληψη κι αντιμετώπιση του καρκίνου με τη διατροφή

Οι καλύτερες αντικαρκινικές τροφές

Τροφές για να χτίσετε τους μυς σας

Διατροφή και καρκίνος

www.emedi.gr

 

 

Τελευταία τροποποίηση στιςΚυριακή, 01 Ιουνίου 2014 23:39
Συνδεθείτε για να υποβάλετε σχόλια
επιστροφή στην κορυφή


Σχετικά με το EMEDI

Εφημερεύοντα Φαρμακεία